Jak jsem slíbila, je tu nový díl. Není to nic extra, ale dodělávala jsem ho dnes a právě prošel rychlo-korekcí. Doufám že budete spokojení a příští díl bude rozhodně zajímavější.
———————————
Několik málo minut po kudrnatém z bytu odešel i Louis. V černých teplácích a červeném triku kráčel po chodníku, směrem k domu jeho kamaráda.Počasí bylo přijatelné, až na nepříjemný vítr, který chlapci cuchal vlasy a štípal ho do tváře. Cestu si krátil pobrukováním své oblíbené písně.
Spadané listy prolétly vzduchem. Vítr se stal intenzivnějším. Modrooký chlapec objal svůj trup pažemi, aby se více chránil před větrem a zrychlil krok.
Úlevně vydechl, když překračoval práh domu. Nezatěžoval se klepáním, už ze dvou důvodů. Za prvé, nevěděl jestli je Niall vzhůru a ten druhý byl, že to prostě ani jeden nikdy nedělal. Byli jako bratři a nic před sebou netajili.
Zaklapl dveře a zašklebil se, jelikož ho do nosu uhodil nesnesitelný zápach alkoholu, cigaret a sexu.
Znechuceně prokličkoval mezi hromadou odpadu do kuchyně. Ze spodní poličky vyndal největší mísu kterou našel a po okraj ji naplnil ledovou vodou. Potichu se pro sebe zasmál a opatrně přešel ke dveřím, vedoucím do ložnice.
Naštěstí byly pootevřené, a tak do nich pouze strčil nohou. Jak nejtiššeji dokázal v té hromadě odpadu došel k posteli, na které se rozvaloval jeho kamarád.
Pravděpodobně nahý, slintal na polštář, zatímco jeho končetiny byly rozházené do všech směrů. "CO TO KURVA JE!" vyjekl blonďatý, jakmile mu na hlavu dopadla ledová voda. Louis odstoupil o několik kroků v obrovském záchvatu smíchu.
"Tommo, kurva zabiju tě. Au! Moje hlava. Kde mám kalhoty?!" hrabal se z přikrývek a velmi hlasitě nadával. Neohrabaně skočil na bruneta, který se svíjel smíchy, a stáhl ho na zem. Obkročmo mu seděl na břichu a voda která mu stékala po těle se vsakovala do Louisova trika.
"Nialle slez ze mě! Smrdíš," smál se a strkal do Nialla. "Tak to ani omylem. Čeká tě odplata," nebezpečně se mu zablesklo v očích. Louis vykřikl a znovu se kácel smíchy, když ho Niall lochtal. "Nech toho. Počůrám se." Teď už se smáli oba.
"Au." Podlaha zaduněla, když Louis shodil Nialla na zem. Rychle se vyškrábal na nohy a hodil po svém nahém kamarádovi přikrývku.
Louis za stálého úsměvu odvrátil pohoršeně pohled. "Herečko," zasmál se Niall a vytáhl si ze skříně čisté spodní prádlo, do kterého se obléknul.
"Divím se, že jsem tě nenašel u záchodové mísy," zašklebil se hnědovlasý, při pohledu na svého kamaráda.
Kromě kruhů pod očima a bledější barvě v obličeji byste nepoznali, že proflámoval celou noc. lTo víš, zkušenost," mrknul na Louise.
"Jak vidím, je ti skvěle. To znamená, že se můžeme směle pustit do úklidu." "Uhh, jasně mami," otráveně vydechl Niall a následoval Louise k čistícími a úklidovými prostředky.
Vyndali velké pytle na odpadky, které jimi začali plnit. "Škoda, že jsi tu nebyl! Bylo to skvělé!" Usmál se.
"Vždyť víš že to pro mě není. Navíc, měl jsem lepší program," zaculil se brunet, vzápětí znechuceně nakrčil nos nad použitým kondomem který právě dával do pytle.
"Ale, ale. Že by si náš 'pan Stydlivý' trochu užil?" vlezlým tónem provokoval Niall.
Louis zakroutil hlavou. "Ne, nic se nestalo, jen-" zčervenal a uhnul očima. "-políbil mě," dodal, pouštějíc se zpět do úklidu. "To je skvělé! Přeju ti to Lou," nadšeně vydechnul blonďatý.
"Díky," zamumlal s úsměvem Louis.
Čas plynul a po několika desítkách minut byl úklid hotový. Oba dva se unaveně svalili na šedý gauč, který před malou chvilkou prošel očišťujícím procesem.
Ticho protlo hlasité zakručení v břichu blondýna. Niall věnoval Louisovi ztrápený pohled, načež se zmiňovaný zasmál. "Co si zajít na jídlo?" navrhnul Louis a Niall vděčně přikývnul.
"Jen se převléknu," řekl Niall a svižně odešel do své ložnice. Louis mezitím vstal z pohodlného kusu nábytku a přenesl všechny prostředky, které použili, zpět na své místo. "Jsem zpět!" vykřikl hladový Niall. "Vidím," uchechtnul se Louis.
"Jdeme," pronesli dvojhlasem ve stejnou chvíli chlapci. "Platíš mi jídlo!" prohlásil Louis nadšeně. "Tak to ani omylem. Víš vůbec kolik toho tady včera vypili?" vykulil oči a založil si ruce na prsou. "Oh bože, jsi děsný," prootočil Louis očima a vydal se ke dveřím.
"Vím, že mě miluješ." Nazul si Niall boty a dělal, že nevidí to neslušné gesto, jenž na něj Louis čelem vzad ukazoval.
Do kapes nastrkal nejdůležitější věci a zamknul dveře. Vyšli na ulici a Louis se usmál nad změnou počasí.
"Tak, co si dáme?" nadhodil lehce Louis. "Čínu?" zajiskřilo Niallovi v očích. "Jo, to by šlo," Louis si mlsně olízl rty.
"Nialle?" promluvil Louis. "No?" podíval se na něj. "Myslíš, myslíš že bych měl Harryho pozvat ven?" Zčervenal a kopl do kamínku, který mu stál v cestě.
"Louis romantik na scéně," zakmital Niall obočím. "Je to skvělý nápad. Po obědě bys mu mohl zavolat," dodal Niall s úsměvem.
Louis se na něj radostně podíval a zakýval hlavou. "Dobře."
Otevřel dveře útulné čínské restaurace a s Niallem v závěsu vešel do místnosti. Porozhlédl se po volných místech a usadil se ke svému oblíbenému stolu u okna.
Niall ho následoval a usadil se do pohodlné červené židle.
Celá restaurace byla laděna do červené a oranžová. Ze stropů vysely lampiony, které kromě oken osvětlovaly místnost. V rozích stály tmavé květináče s vysokými zelenými palmami a dalšími rostlinami. Zdi byly natřeny oranžovou barvou a na stolech byly prostřeny červené ubrusy. Zdi byly zdobeny různými ornamenty, včetně znaku jing-jang a honosného draka, vyřezaného ze dřeva, který byl umístěný na stěně naproti oknům, vlevo od vchodu do této restaurace.
Oba chlapci se ujmuli jídelních lístků a se zájmem pročítali všemožná jídla. "Tak co si dáte, pánové?" Jejich pozornost upoutala pohledná servírka se zrzavými vlasy staženými v drdolu.
Už od pohledu působila sympaticky a pozitivně.
"Já bych poprosil kuře ve sladkokyselé omáčce s rýží a jahodový džus," ujmul se slova Louis a po nadiktování své objednávky jídelní menu zavřel a podal servírce.
"A já si dám vepřové po sečuánsku, také s rýží a colu," hladově se usmál Niall a zopakoval Louisův čin.
"Ovšem, hned vám donesu nápoje a jídlo zde bude za moment," vyslala k nim přátelský úměv, než se otočila a přešla za bar.
Xoxo❤️
ČTEŠ
Sunflower among weeds | Larry
FanficLouis je plachý a nevinný. Rád nosí krajkové kalhotky, cítí se v nich dobře. Nikdy neměl vztah, nikdy nezažil, jaké to je být milován. / Harry je stalker. Líbí se mu malý chlapec, který chodí plakat do parku ve svých velkých svetrech a rozhodně neho...