Mladší hlasitě zalapal po dechu a odtáhl se. "Harry a-le, j-já, ještě nejsem připravený. Pr-prosím nenuť, nenuť mě," rozplakal se a vložil si obličej do dlaní. "Oh ne zlatíčko, neplakej." Přitáhl si vyděšeného Louise na klín, kde si ho vtáhl do objetí.
Louis drtil Harryho triko v pěstech a slzami mu ho smáčel. Kudrnatý hladil jeho záda a trpělivě čekal. "Neplakej, prosím, neublížím ti," zašeptal mu do ucha.
Při tom nepatrném kontaktu vyskočila chlapci na krku husina. Na Louise jeho slova zapůsobila a pomalu se uklidnil. "Nechci tě zklamat, daddy," zachraptěl Louis a znovu se mu z očí spustily slzy.
Harry hbitě umístil své dlaně na růžové tváře, ze kterých palci stíral slzy. "Je to v pořádku, nezlobím se na tebe." Na důkaz pravdivosti svých slov se zadíval brunetovi do očí a lehce ho políbil.
Lehce pohnul svými rty, na což Louis okamžitě zareagoval. Začal opatrně pohybovat rty a když ucítil Harryho jazyk, pootevřel rty a umožnil mu tak přístup do svých úst. Vyměňovali si polibky, které se staly naléhavějšími. Harry věděl, že jestli nepřestane, mohl by Louisovi ublížit, a to nechtěl.
Ukončil polibek a pohladil Louise po tváři, než obě své dlaně přesunul na jeho kulatý zadeček.
"Dám ti ještě čas, ale přece jenom po tobě dnes něco chci." Nebezpečně se usmál. "C-co by to mělo být?" zeptal se Louis v očekávání.
"Koupel. Zvládneš to? Budeš daddyho hodný chlapec?" Podíval se Louisovi jemně do očí, přitom pohledem, který jasně dával najevo, že odmítnout není dobrý nápad.
Louis se zhluboka nadechl a přikývl. "Dobře daddy. To zvládnu."
Harry vyzvedl Louise do náručí a přenesl ho do koupelny, kde ho posadil na skříňku.
Louis pozorně sledoval, jak kudrnatý přechází k vaně a jedním pohybem umožnil horké vodě přístup do vany.
Přešel k poličce, ze které sundal kokosovou pěnu, kterou poté nalil do rychle se plnící vany. Překrásná vůně zaplavila prostor koupelny a Louis nad tím přivřel oči.
Harry mezitím přešel k Louisovi, který ho skenoval pohledem. "Svlékni se, drahoušku." Louisovy tváře zaplavila červeň a on seskočil ze skříňky.
I přesto, že ho Harry nahého už viděl, se styděl. Sklopil hlavu a stáhl si kalhotky, které nechal ležet na zemi.
Byl poměrně klidný, jelikož ho stále zakrýval svetr. Ale co teď? Ani si nevšiml, že Harry už je nahý, dokud si ho za boky nepřitáhl. Louis zakotvil pohled na jeho obrovském penisu, od kterého nemohl odtrhnout pohled. Jak se do něj tohle sakra vejde? Vyděšeně polknul a zvedl svůj pohled na Harryho, který se drze usmíval a měl na tváři velmi egoistický výraz.
"Chceš pomoct?" optal se Louise, který stále celý červený pouze přikývl. Zavřel oči a nechal staršího, aby z něj svetr svlékl.
"Podívej se na mě," upozornil na sebe Harry a Louis mu věnoval stydlivý pohled. "Jsi tak zkurveně krásný," vzrušeně mu zašeptal do rtů, které následně hrubě políbil a už táhl Louise k vaně.
Otočil kohoutkem a posadil se do vany. "Jdeš?" zasmál se Harry. "Jo, jo jdu," usmál se Louis a vlezl do vany, sedajíc si mezi Harryho roztažené nohy.
Zády se opřel o Harryho hruď, snažíc se ignorovat fakt, že je před ním nahý a že ho jeho obrovská chlouba tlačí do zadku. Harry se natáhl pro mycí houbu a kokosový sprchový gel, který stihl v Louisově nepozornosti připravit.
Houbu namočil a následně na ni nalil sprchový gel, který poté odložil. Houbu přiložil na Louisovu hruď a začal ho omývat. Louis spokojeně sledoval bílou pěnu, jež sjížděla z houby na jeho hruď, a z té poté do vody.
Uvolněně se opíral o pevnou hruď a užíval si péči, kterou mu kudrnatý dopřával.
Máme tu novou kapitolu a s ní přichází i prosinec a první adventní neděle! Začíná Vánoční sezóna, pečení cukroví, výzdoba domu a lítání po obchoďácích při shánění perfektního dárku. Každý při tom zapomíná, že Vánoce jsou o rodině a lásce, tak vám moc přeji příjemnou atmosféru a skvělé vztahy v rodině. Mě osobně moc mrzí, že jsem svou drahou polovičku ztratila, ale pokud ji vy máte, ukažte jí, jak moc ji milujete. Další kapitolu bych mohla Vánočně naladit, abych i vás přivedla, do té správné nálady. All the love. Xoxo❤️
ČTEŠ
Sunflower among weeds | Larry
FanfictionLouis je plachý a nevinný. Rád nosí krajkové kalhotky, cítí se v nich dobře. Nikdy neměl vztah, nikdy nezažil, jaké to je být milován. / Harry je stalker. Líbí se mu malý chlapec, který chodí plakat do parku ve svých velkých svetrech a rozhodně neho...