Čichové buňky hnědovlasého chlapce zabořeného v peřinách zaznamenaly sladkou vůni a donutily ho energicky vyskočit z postele a s županem, který na sebe ve spěchu obléknul, aby nešel pouze v kalhotkách, přešel do kuchyně, kde se mu naskytl pohled na jeho kudrnáče, jak zády k němu stojí u plotny.
A že to byla sakra pevná záda.
Louis si skousnul ret a potichu přešel za kudrnatého, kde si musel stoupnout na špičky, aby mohl nahlédnout přes jeho rameno.
"Dobré ráno zlatíčko." Mladší slastně přivřel oči, když k jeho uším dolehl ten hrubý, chraplavý hlas, který nabyl na intenzitě díky tomu, že to není dlouho, co se Harry probudil.
"Jak jsi o mně věděl?" v jeho hlase byla špetka zklamání z neúspěchu při snaze být nenápadný, díky dobré náladě však zůstával po dlouhé době hravý a pozitivní.
Kudrnáč Louisovu otázku ignoroval a místo toho ho poslal posadit se, mezitím co na talíř nandaval lahodně vypadající palačinky s nutellou, šlehačkou a ovocem.
Mladšímu se při pohledu na tu báječně vonící snídani rozšířily zorničky a bez otálení popřál staršímu dobrou chuť a pustil se do jídla.
Pro jednou se rozhodl ignorovat své tlusté tělo, přestože věděl, jak toho bude později litovat.
Harry ho napodobil a nemohl se přestat usmívat, když viděl, jak je z takové maličkosti jeho chlapec nadšený.
Byl tak rozkošný.
Louis do sebe naházel snídani během několika minut a když viděl že už i Harry dojedl, vzal talíře a i se zbylým nádobím ho naskládal do myčky, přičemž ignoroval pohled na svém zadečku.
Ikdyž měl hotovo, zůstal zády, jelikož vycítil že za jeho zády někdo stojí.
Kudrnatý ho popadl kolem pasu a několika rychlými pohyby svého chlapce otočil a vysadil na linku za ním.
Mladší byl donucen dát nohy od sebe o obmotat je kolem Harryho boků, když si ho přitáhl blíž. Ruce měl nervózně položené na kraji linky a v pěstích drtil její okraje.
Starší si ho se zájmem prohlížel a pohled zakotvil na vázání jeho županu. Brunet ho netrpělivě sledoval a jak bylo jeho zvykem, červenal se.
Pohled klopil na svá tlustá stehna a litoval že ty zpropadené palačinky jedl.
Harry uchopil vázání, při pokusu rozvázat ho, ale selhal. Louis pohotově chytl jeho dlaně do svých, ve snaze jeho činnost překazit.
Starší se nad tím gestem zamračil a vyslal k Louisovi nepřátelský pohled.
Modrooký sklopil hlavu nepřestávaje držet svůj župan v bezpečné pozici. "Pusť to Louisi!" Oslovený pouze zakroutil hlavou na náznak nesouhlasu. "Jsem moc tlustý," sotva slyšitelně zašeptal, že jej Harry nepřeslechl ho ujistilo zlé zavrčení, které kudrnatý ze svého hrdla vypustil.
Hrubě popadl mladšího za ruku a shodil ho z linky. Neohrabaně ho táhl za sebou až do koupelny, kde ho postavil před zrcadlo, ve kterém se dřív, než si to Louis stihnul uvědomit, zrcadlila jeho nahá postava, za kterou se kontrastně tyčil kudrnatý.
Mladší z dvojice zčervenal a rukami se snažil zakrýt.
Zelenooký pohotově chytil jeho ruce a držel je v úrovni stran jeho hlavy. Louis křečovitě držel oči sevřené nad nepohodlností a nepříjemností této situace.
Na krku mu naskočila husí kůže, když se kudrnatý přiblížil k jeho uchu a na krk mu dýchal teplý vzduch. "Otevři oči Louisi." "Prosím," vyhrkl sípavě Louis. Nechtěl tam stát. Ne s Harrym a ne nahý.
Situace mu byla velmi nepříjemná a zuby nehty se držel aby se nerozplakal. Kudrnatý to na mladším viděl, nehodlal ho ale nechat při myšlence, že je ošklivý a tlustý.
Mladší musel prostě pro jednou obětovat kousek svého pohodlí, aby mu mohly být otevřeny oči, kterými by mohl být schopen vidět překrásného a vyspělého muže.
"Nenuť mě se opakovat. Když budeš hodný chlapec, dostaneš odměnu. Ale když ne, budu tě muset potrestat. Předci nechceš daddyho zklamat. Honey, podívej se na nás. Podívej se na sebe." Otíral rty na místě pod uchem. Brunet se kousnul do jazyku a pomalu otevíral své modré oči.
Pohled zabodnul do toho Harryho, který se odrážel v zrcadle. Sledoval, jak Harry pomalu pustil jeho ruce a své dlaně položil na boky chlapce před ním.
Svou hlavu položil do ohybu mezi jeho krkem a ramenem, kam mu nejprve věnoval polibek. Jistě mu tato pozice nebyla nejpříjemnější, jelikož byl o mnoho vyšší než modrooký, a tak se musel ohýbat.
Nevadilo mu to ale z důvodu, že si to mohl kompenzovat pohledem na červenajícího se Louise a jeho nádherné tělo.
Mladší se více zapřel zády o Harryho vypracovanou hruď, a své dlaně položil na ty kudrnatého. Nechápal, co tím Harry zkoumá, dokud nepromluvil.
"Nesleduj mě, sleduj sebe. Podívej se, jak si krásný. Máš tak hubené tělo. Myslíš si, že by ses mi líbil jako kost a kůže? Miluju tvůj kulaťoučký zadeček a pevná stehna. Jsi pro mě perfektní Lou."
Mladší nervózně kousal svůj ret. Natočil hlavu k té Harryho a po dlouhé době promluvil. "Vážně si to myslíš?" hlas měl tichý a plný naděje.
"Jistě že, drahoušku," na malý moment přitiskl své rty na ty mladšího, než se -jak bylo jeho zvykem- vypařil z domu.
Píšu si to víceméně sama pro sebe, ale i tak, love you guys!❤️
Xoxo
ČTEŠ
Sunflower among weeds | Larry
FanfictionLouis je plachý a nevinný. Rád nosí krajkové kalhotky, cítí se v nich dobře. Nikdy neměl vztah, nikdy nezažil, jaké to je být milován. / Harry je stalker. Líbí se mu malý chlapec, který chodí plakat do parku ve svých velkých svetrech a rozhodně neho...