Thirteenth chapter

1.5K 65 7
                                    

Starší se nezastavil, dokud nebyl na Louisovo drobném těle přitisknutý.

Položil své velké dlaně na jeho boky a cítil, jak se tělo pod ním rozklepalo. Naklonil se k uchu mladšího. "Neboj se, neublížím ti, nikdy bych ti neublížil, koťátko"

Od jeho ucha se neodtáhl a klidně mu dýchal na krk. Louis se zatvářil zmateně. Nechápal to. Svůj dech ale uklidni, přestože mu Zaynův dotek nebyl příjemný, uvědomil si, že ve skutečnosti není ani tak nepříjemný, jak si vždy myslel.

Skoro přehlédl, že se Zayn od jeho ucha přesunul před jeho obličej a začal se přibližovat k jeho rtům.

Když si Louis uvědomil, k čemu se schyluje, ucukl hlavou, a tak Zayn políbil pouze jeho tvář.

Na moment se zatvářil ublíženě, poté ale jeho tělo ovládl vztek a Louis vyděšeně vykvíkl, když ho Zayn prudce uchopil pod krkem a přitiskl ke stromu.

"Proč si to udělal! Řekni mi, co kdybych tě na místě ošukal, co?! Vezmu si tě tvrdě, to ty asi rád. Když tě může šukat Styles, proč bych nemohl já!" křičel Louisovi do obličeje a u toho mu rozepínal kalhoty.

Louis brečel a prosil. "Zayne prosím. Nic s ním nemám přísahám. Prosím. Udělám cokoliv, jen to nedělej. Prosím Zayne. Nejsi snad tak krutý."

Prsty z jeho kalhot zmizely a ruka z jeho krku také.

Zayn se prudce nadechl a vložil si ruce do dlaní. "Co jsem to udělal. Panebože. Jsem zrůda. Kurva," vzlykal a tahal se za vlasy.

Brunet věděl, že by měl utéct, ale nemohl. Místo toho stále rozklepaně a se slzami na tváři přistoupil k Zaynovi a obmotal své ruce kolem jeho trupu. Zayn pod tím dotykem ztuhl.

Málem ho znásilnil a on ho tady teď objímá? Opatrně obmotal ruce kolem jeho tělíčka a víc si ho na sebe přitiskl. Oba byli zmatení.

Ticho prolomil až tichý hlas staršího. "Omlouvám se, já, nevím co to do mě vjelo." "To je v pořádku, nic se mi nestalo. Jsem v pořádku"

Trochu povolil stisk, aby se kvůli výškovému rozdílu mohl odtáhnou a pohlédnout staršímu do očí.

"Uhm, víš, už začíná být chladno, a já, musím ráno do práce, tak jestli..." nechal otázku nedokončenou a nervózně si skousl ret.

"Jo, jasně, doprovodím tě," vyhrkl rychle Zayn a sundal si z ramen bundu, kterou poté přehodil přes Louise. "Co blázníš! Nastydneš! Navíc, je to jenom kousek."

Nad Zaynovým přísným pohledem zmlkl a radši se rozešel domů. Zayn ho následoval. Celých pět minut si černovlasý prohlížel jeho bezchybnou tvář.

Byl tak krásný.

Nechtěl, aby byl s někým, jako je Styles. Kdyby řekl, že on sám je snad o něco lepší, lhal by, ale chtěl Louise pro sebe.

Zastavili před bytovkou a Louis ze sebe sundal bundu, kterou poté podal Zaynovi. "Děkuju," lehce se usmál a nervózně těkal očima kolem.

Zhluboka se nadechl, než se k Zaynovi naklonil a lehce přitiskl své rty na jeho tvář. Než Zayn vůbec stihl něco říct nebo udělat, za Louisem se zabouchly dveře.

Zayn se omámeně usmál a s dobrým pocitem se vydal domů. Louis nevěděl, proč to udělal, ale když si odpustí to škrcení a skoro znásilnění, byl dnes vlastně Zayn velmi milý a on měl prostě potřebu se mu omluvit.

Zabouchl dveře svého bytu a vydal se do ložnice, aby se převlékl.

Kdyby zrovna nepřemýšlel nad tím, že Zayn je vlastně velmi pohledný,
všiml by si, že v pokoji není sám.

Xoxo🤯

Sunflower among weeds | LarryKde žijí příběhy. Začni objevovat