Zelenooký svého chlapce zavezl domů a pomohl mu s taškami. "Myslím, že jsem se o svého babyboye postaral a zasloužím si svou odměnu, co kdybys mě pozval dovnitř, drahý".
Louis pouze pokýval hlavou a odstoupil ode dveří aby mohl jeho daddy projít.
Harry zamířil do ložnice. Louis ho následoval a sledoval jak starší pokládá všechny tašky na zem, poté se k němu otáčí, přistupuje a z ramen mu shazuje bundu.
"Babyboy, uděláš svému daddymu radost a pravdivě mu odpovíš na otázku?". Modré oči se zadívaly do těch zelených a malinová ústa vypustila tiché "Ano daddy".
Harry obtočil své paže kolem drobného těla a dlaně umístil těsně nad zadeček. Louis spojil ruce za krkem staršího a nervózně vyčkává.
"Pověz mi zlatíčko," začal Harry a jednu svou ruku pomalu sunul pod jeansy mladšího. "Už sis někdy hrál se svou malou, uzoučkou růžovou dírkou?" zeptal se chraplavým hlasem mladšího a při svých posledních slově zajel prstem mezi půlky a přes látku krajkových kalhotek zatlačil na vstup mladšího.
"Harry!" nahlas zavzdychal mladší a slastně přivřel oči. "Na něco jsem se tě ptal, drahoušku," zavrčel podrážděně Harry a znovu přitlačil na vstup.
"N-n-e-eh, o-h Ha-harry-eh, nik-nikdy oh-h jsem-m si se seb-bo-oh-ou ne-nehrál uh-uhm"
Během toho co se mladší pokoušel srozumitelně odpovědět, Harry přes látku hladil jeho dírku. Sem tam zatlačili na vstup trochu víc a milimetrem svého prstu se dostal do Louisovy dírky.
Poslouchal Louisovy vzdechy a sledoval jak se jeho tvář kroutí slastí.
Náhle ruku z kalhot modrookého vysunul a vrátil zpět na jeho záda. Louis se snažil zmírnit svůj dech a potupně sklopil hlavu.
Harry sundal z jeho zad ruku prsty pozvedl jeho hlavu. "Stalo se něco zlatíčko? Nelíbilo se ti to snad? Tvé vzdechy říkaly něco jiného," nekompromisně hleděl do očí mladšího a prsty vytvářel na jeho zádech uklidňující kroužky.
"Lásko, pověz mi, chtěl bys abych se tě ještě dotkl?" Harryho hlas byl podmanivý a Louis se snažil nečervenat. "Ano daddy" zamumlal.
"Dobrá beruško, mám pro tebe návrh. Dnes večer roztáhneš závěsy. Lehneš si nahý na postel a budeš se sám sebe dotýkat. Pokud se uděláš, dostaneš odměnu. Mmm. No nezní to lákavě drahý?". "A, uh-m, t-t-y-y zá-závěsy u-m -"
"Doufám že s nimi nemáš problém, že?" skočil starší mladšímu netrpělivě do řeči a autoritativním hlasem mu dal jasně najevo, že žádné námitky nepřijímá.
Louis se třásl a očima hleděl všude, jenom ne na Harryho. Cítil se potupně, věděl, že to je špatné a zvrácené, ale nemohl si pomoci. Jen jedna myšlenka na Harryho velké dlaně na jeho těle ho donutila vyhnat z hlavy všechny špatné myšlenky a splnit, oč kudrnatý žádá. Odměna byla až příliš lákavá. Pohled zabodl do zelených očí ve kterých se odrážela nedočkavost smíchaná s chtíčem.
"Cokoliv si přeješ, daddy." Starší se potěšeně usmál. "Nemůžu se dočkat babyboy." Věnoval letmý polibek na chlapcovu tvář a odešel z bytu.
Louis sebral ze země svou bundu a i se zbytkem oblečení, které ze sebe svléknu ji pověsil do skříně. V kalhotkách přešel do kuchyně. Nevadilo mu se po bytě pohybovat polonahý, byl to předci jeho byt a byl tu sám. Z tohoto omylu ho ale rychle vyvedla právě příchozí sms.
ČTEŠ
Sunflower among weeds | Larry
FanficLouis je plachý a nevinný. Rád nosí krajkové kalhotky, cítí se v nich dobře. Nikdy neměl vztah, nikdy nezažil, jaké to je být milován. / Harry je stalker. Líbí se mu malý chlapec, který chodí plakat do parku ve svých velkých svetrech a rozhodně neho...