Kudrnatý na sobě nedal znát nadšení, které proudilo jeho žilami.
Pouze pozvedl koutek úst a na pár sekund věnoval vystrašenému úsměv. Své dlaně přesunul na boky mladšího a přitáhl si ho těsně na tělo.
Byl to rychlý, prudký pohyb, při kterém Louis vyšvihl své ruce nahoru a zapřel se o hruď staršího. Skrz jeho dotek proudily jiskřičky.
Vyšší sklonil svou hlavu k modrookému. Louis měl šílené nutkání pozvednout dlaň a odhrnout pár neposedných kudrlinek z obličeje staršího.
Neudělal to.
Byl příliš vyděšený.
Byli u sebe tak blízko. Jejich horké dechy se mísily a jejich specifické vůně se kolem nich proplétaly.
Starší vytvářel svými prsty uklidňující kolečka na bocích mladšího, který se pod jeho dotekem uvolnil. Dýchali si na rty, stačil by nepatrný pohyb a jejich rty by se dotkly.
Kudrnatý sjel očima na ty malinové rty a jeho majitel křečovitě zavřel oči. Starší věděl, že tyto rty ještě nikdo neokusil a nechtěl, aby byl první polibek s jeho malým chlapcem takový.
Nebyl si jistý, zda by mladičký vůbec spolupracoval.
Nemohl ale odolat.
Přerušil tu milimetrovou vzdálenost, rty přesto zůstaly nepolíbené. Byl to jen nepatrný, motýlí dotek. Staršímu to přesto stačilo, a než mladší otevřel oči, Harry byl pryč.
***************
Za Niallem dorazil o patnáct minut později. Koupil novou kávu a snažil se tvářit vyrovnaně. Niall byl překvapený, že Louise vidí, ale byl rád.
Louis se zdržel až do konce směny, protože neměl co dělat. Vypili si kávu a probrali hodně věcí. Bavili se o fotbale, módě, rodinách, o všem, co je napadlo. Louis pomohl Niallovi s pár zákazníky a skvěle se bavili.
Nemyslel na to, co se stalo. Věděl, že až bude sám celé se to na něj svalí jako lavina. Nemohl před tím uniknout. Mohl to ale alespoň oddálit.
"Co takhle zajít v pátek do kina?" Už dlouho s Niallem nikde nebyli, a kino byl dobrý nápad. Vždy se skvěle pobavili. "To je skvělé. Můžeme potom zajít i na jídlo, co říkáš? Zveš mě na film a já tebe na jídlo"
"Platí! I když jsem v nevýhodě vzhledem k tomu že platím i popcorn," rádoby uraženě nafoukl Louis tváře.
Niall se tomu gestu musel zasmát. Byla to pravda. Vždycky snědl, na co přišel. "Neboj, možná se s tebou i rozdělím," oba propukli v záchvat smíchu.
Opravdu to byli ti nejlepší přátelé.
Další díly budou delší❤️
Xoxo🥰
ČTEŠ
Sunflower among weeds | Larry
FanficLouis je plachý a nevinný. Rád nosí krajkové kalhotky, cítí se v nich dobře. Nikdy neměl vztah, nikdy nezažil, jaké to je být milován. / Harry je stalker. Líbí se mu malý chlapec, který chodí plakat do parku ve svých velkých svetrech a rozhodně neho...