⊰✿ INTRO

4.5K 318 23
                                    

━━━━━━༻❁༺━━━━━━
HULLA!

WELCOME TO THIS FANFICTION!

╭━ ⋅𖥔⋅ ━━✶━━ ⋅𖥔⋅ ━╮
30 DAYS | JEON JUNGKOOK
╰━ ⋅𖥔⋅ ━━✶━━ ⋅𖥔⋅ ━╯

━━━━━━༻❁༺━━━━━━


Storyline by : ©iamputr1 , 2019

Genre : Sad Romance

Story type : Fanfiction, Long Story.

Had umur : 15 tahun ke atas.

Status : Complete!

Cast :

Jeon Jungkook
Kang Yunri ( readers )
Park Jimin
Jung Sooyein
Choi Minho
Choi Carla

Sinopsis :

Jeon Jungkook, seorang insan yang diberi masa hanya 30 hari saja untuk hidup di muka bumi atas takdir yang telah tertulis. Dalam melayari kesedihannya, dia bertemusang gadis bernama Kang Yunri.

Hidupnya berubah 360° dengan kehadiran gadis itu dalam hidupnya. Tanpa berfikir panjang, Jungkook mengambil keputusan untuk mengahwini Yunri bagi menghabiskan sisa hidupnya di samping wanita yang disayanginya.

Yunri bahagia kerana menemui Jungkook dalam hidupnya. Tanpa dia sedar, dia bakal terluka dengan mengetahui kenyataan yang disimpan rapi oleh Jungkook.

Apakah kisah seterusnya?

WARNING! :

DILARANG SAMA SEKALI MENCIPLAK, MENIRU ATAU MENGAMBIL JALAN CERITA DI DALAM CERITA INI TANPA IZIN DARIPADA PENULIS. JALAN CERITA 100% DIHASILKAN DARIPADA MINDA PENULIS.

BUKAN SENANG NAK CARI DAN SUSUN IDEA.

Note :

Cerita ini langsung tiada kena mengena dengan yang hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Cerita ini dihasilkan hanya untuk suka-suka sahaja.

Tiada unsur yang sensitif di dalam ini. Jikalau bertemu dengan ayat yang tunggang-terbalik, maafkan saya kerana ini cerita pertama yang berjaya dihasilkan.

Ayat cliche, cringe dan merepek semua ada di dalam cerita ini. harap semuanya faham ya. maklumlah ini kali pertama direleasekan semenjak berkecimpung dalam dunia oren ini.

♥♥

Selamat membaca! Kalau ada ketidakpuasan hati, comment lah kat ruangan. Tapi, jangan gunakan carutan. Nanti saya juga akan membalas carutan =)
ceh gurau-gurau! saling hormat-menghormati ya!

30 Days | JungkookWhere stories live. Discover now