TUTSAK-15.bölüm

435 28 61
                                    


Selamlar can okurlar ...
Ben geldim ...

Nasılsınız ?

Ahh😉😉 'bende iyiyim efenim.
Teşekkür ederim.'

Yeni bir bölümle gelmenin heyecanını yaşıyorum size beğendirebilmek için kaç kere yazıp siliyorum bir bilseniz;
Ama neyse kiii buraya dert anlatmaya gelmedim..
Yeni bölümün tadını çıkarın .
İyi okumalar.. 😘😘😘

Bölüm şarkısı;
Hirai Zerdüş, -  papatya

Gözyaşının bile görevi varmış. Ardından gelecek gülümseme için temizlik yaparmış.

Hz.Mevlana..

Cümlesi kayıp kadın...

Bir anın içine tutsak olmanın nasıl bir his olduğunu bilirmiydiniz .?

Söz konusu anı beynimin odacıkların da saklı olduğunu durmadan hatırlatıyor .
Kalbimin sert yosun tutmuş duvarlarına bilinçsizce tosluyor du.

Ruhumun kanatlarından asılı kaldığını ben çırpındıkça her zerreme zuhur eden katlanılmaz ızdıraba kanadımdan damla damla akan katran kırmızısı kan,da eşlik ediyordu .

Kan kaybediyor dum; özümden can, heybemden söz, kaybettiğim gibi ..

Başımı usulca kaldırıp gök kubbeye baktım. Yıldızlar bu geceki yanlızlığıma eşlik ediyorlardı. Kaç saattir bu balkonda bu koltukta oturuyorum ? Hiç bir fikrim yok.

Ama size bu evde ne kadar zamanımın geçtiğini söyleyebilirim . ..

İki, gün üç, gecem geçti bu evde .

Ve, hâlâ mahkûmiyetimin hâkimini tek sözü ile kalemimi kıran onu, bekliyordum . Onu sorabileceğim kim varsa sormuştum . İnsan iki gün boyunca neden evine gelmez ki. Bu insanlar Elhan'ın "Efsun, bu evden çıkmayacak . " Sözü ile bu evi bana hapis bellemişlerdi .

Bunca zamandır ümitsiz bir beklenti yokluyor göğsümü . gelsin diye bekliyorum.

Hatırımda takılı kaldığım an ,
O gün. yani iki gün önce yaşananlar bir bir canlandı gözlerimde.

İki , gün önce..

"Evet "dedi . "Tam da o düşündüğün şey bundan sonra Efsun , benimle kalacak dışarda ki o, oruspu çocukları bitene kadar. Bu evde benim gözümün önünde yaşayacak."

Dizlerimde ki, derman gittikçe tükeniyor du . Arka arkaya doğru adım atıp ellerimle yoklayarak bulduğum merdiven trabzanına tutunup güç almak ister gibi kalbimin üzerine boş olan elimi bastırdım.

Hiç bir zararımın dokunmadığı insanlar bana neden zarar vermek isterler ? Beni neden takip ettiriyorlar? Herşey çok anlamsız.

"Güvenliği arttırmak gerekiyor." Dedi Yusuf.

"Olmaz. Dikkatleri buraya çekmiş oluruz. Daha önce konuştuğumuz gibi olacak hedef şaşırtacağız . burada herşey normal seyredecek . " Diye konuştu Elhan.

Zeki , bir adamdı.

Yusuf, onaylayıcı bir mırıltı çıkardı.
"Erdem'i arayıp diğer eve geçmesini söyleyeceğim. Adamları oraya dizdik mi tamamdır abi. "

Arada oluşan sessizliği bozan tek şey Elhan'ın düzenli bir şekilde attığı adım sesleriy di.

Görünen o ki, onu, huzurdan kovan şey her neyse oturmasını bile çok görüyordu. dolanarak konuşuyor. Tedirgin sesi etrafında ki epeyce alanı etkisi altına alıyor du.
"Otel görüntüleri geldi mi? "

TUTSAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin