Dosli smo pred klub. Izasli smo iz auta kad smo zaculi neki muski glas.
Xxx:Aleksandre!!!! Viknuo je a mi smo se okrenili
A:pa disi brate. Sta ima novo? Zagrlili su se muski.
Xxx:a evo: poso,lova,žene i tako sve po starom. A bidim i kod tebe sve isto jos uvek padas na male zgodne fufice.Nasmije se i pogledao me. U pogledu mu se odma vidilo sta misli sto je meni bilo odvratno. Odmerio me od glave do pete. Nasmijem se a onda se uozbiljim i kazem mu ozbiljnim glasom
Ja: haha ja nisam fufica i to pogotovo ne njegova. Kazem mu ljutim glasom na sta se on namrgodi.
Xxx: uf al se pravimo vazni a zapravo si ko i sve ostale sponzoruse. Kaze a onda se Aleksandar ubaci.
A:eeee dosta vas dvoje! Kaze kros cerek. Marko ovo je Anastasija. Nikolasova zaposlenica koja ce nam pomoc u ovoj misiji, a Anastasija ovo je Marko vlasnik kluba i nas poslovni suradnik i dtari prijatelj. O krasno sad cu morat s njim radit. Iako bi ga najradije udarila šakom u nos jer me nazvo fuficom.
M:Marko drago mi je. Pruži ruku. Samo sam prekrstila ruke i rekla.
Ja: Anastasija nije mi drago. Aleksandar se opalijo smijat dok me je Marko gledo ljutim pogledom sav crven od bjesa.
M:Znaci tebe je poslo ko osobu od povjerenja. Kaze kroz izdah
Ja: Da ja sam imas nesto protiv.
M: Pa i da i ne. Ne mogu verovat da Nikolas u svom timu ima jednu klinku zapravo da ima zenu u timu opste. Mislio sam da imamo isti stav prema zenama ali sad nisam vise siguran u too... kaze odugovlaceci zadnju rec.
Ja: e pa krivo si mislio. Išo mi je na živce
A:ajde dosta idemo prec na poso. Aleksandar se ubaci i spreči nas da se pokoljemo.
M:slažem se idemo u moj ured. Kaze i krene ja i Aleksandar smo ga pratili. Dosli smo u njegov ured. Bio je sav u crno-belom s zlatnim detaljima. Seo je za svoj stol a ja i Aleksandar na stolice nasuprot njega.
M:jeste za neko piće??? Nisam mogla izdrzat a da ne dobacim nesto kao i uvek.
Ja:De podseti me ti si ovde konobar ili...Aleksandar je prasnuo u smeh dok se njemu boja lica menjala u crvenu kolko je bio bjesan.
M:mala pazi na svoj jezik ako se prema Nikolasu i ostaloj ekipi mozes ponasat tako e prema meni bome nećeš. Kaze kroz bes na šta se ja samo nasmijem. Opšte me nije ni doticala ta njegova "pretnja". Aleksandar se presto smijat. Te se ubacio.
A:Brate al te spustila. Kaze mu i okrene se prema meni. Mala svaka ti čast. Pružio mi je ruku začudilo me ali sam prihvatila.
Ja:Hvala???kazem u čuđenju. Kada se začulo kucanje na vratima.
M:napred!poviče vrata su se otvorila a kroz njih je usla devojka duge crvete kose u crnoj mini haljini i belom keceljom. Na nogama je imala mrežaste čarape i štikle s platformom i petom od 15cm. Preokrenila sam ocima kad sam je vidila. Jednom reci gadila mi se.
Xxx:šefe zvali ste???obrati se Marku tihim glasom. Na Aleksandrovom licu sam vidila perverzni osmeh.
M: Dušo donesi nam piće. Meni standarno. Kaze a ona pogleda u u nas.
Xxx:Ivolite što će te vi???. Kaze tihim i drhtavim glasom. 100%sam sigurna da se boji Marka. Jadnic.
A:tebe golu u mom krevetu. Aleksandar promrmlja ali dovoljno glasno da ga svi čujemo. Marko se perverzno osmjehne dok ja preokrenem očima. Konobarici se na licu vidio strah posle Aleksandrove "narudzbe".
M:mozemo i to sredit. Kaze te on i Aleksandar usmere pogled na uplasenoj konobarici. Uh al me civciraju samo ne znam koji vise. Odlucim pomoci toj jadnoj devojci te se ubacim.
Ja:ajde dosta vise. Jel smo dosli ovde pricat o poslu ili ste vas dvojica dosli pricat o komadima jer ako jeste ja idem nazad u hotel a vi me zovite kad zavrsite da dođema. Ako mi se bude opste dalo doć. Kazem te krenem ustajat,ali me Aleksandar povuče za ruku i opet sednem na stolicu.
A:dobro ,dobro evo prelazimo na poso. Osmehnem se. Te se obratim konobarici koja me gledala sa dmeskom.
Ja: ja cu jedan liker od čokolade.
A:meni duplu votku s ledom i limunom. Kaze i posalje joj zracnu pusu.
Čekali smo konobaricu nekih 15-tak minuta. Da donese piće i da počnemo s planom,jer ova dvojica nisu hteli pocet bez pića. Kada je konobarica dosla na tacni je nosila Dubli viski,cokoladni liker i duplu votku.
YOU ARE READING
Šef mafije
RomanceOna lepa mlada cura odbačena od roditelja. Radi za poznatu mafiju i svi je vole. On najmoćniji ruski mafijaš kojeg se boji pola sveta bez osećanja prema drugima.