Budim se ujutro u svom krevetu. Bila sam sama. Rastuzila sam se kad sam vidila da ga nema. Tešila sam se da je otiso samo zato da nas Nikolas ne vidi. Ležala sam još neko vreme u krevetu i razmisljala o njemu mislim da sam se zaljubila.....ma nije moguće ne ne ne. Digla sam se iz kreveta da bi se otisla otusirat. Na noćnom ormariću sam vidila papir. Uzela sam ga i to je bila poruka od Aleksandra.
Dobro jutro mala. Bila si super sinoc. Moramo to ponovit kad se vratim iz Rusije. Vidimo se ne tako skoro.
Aleksandar
Nisam mogla verovat koja sam ja glupaca. Pocela sam plakat. Osećala sam se ko zadnja k**va. Legla sam na krevet i pocela plakat. Otisla sam se otusirat kako bi se smirila. Usla sam pod tus i pustila hladnu vodu da klizi mojim leđima i kosi. Dok sam se tusirala razmisljala sam o svemu ovome sto se dogodilo u zadnje vreme. Odlucila sam se vratit u bandu i nedopustit nikome vise da me opet povredi. Izasla sam iz tusa osusila sam kosu i obukla ovo ⬇️⬇️⬇️
Crno najbolje za povratak u bandu. Nije mi se dalo čekat Nikolasa s doručkom pa sam se derala.
Ja:NIKOLAS!!!!NIKOLAS!!!!NIKOLAS!!!! joj al me nervira.
NIKOLAS!!! Culo se otkljucavanje vrata i na njima je bio Nikolas.
Ja:hvala bogu. Kazem isfrustrirano.
N:sta se deres ko da te neko kolje. Ljut je.
Ja:pa da ti nisi gluv i da mi nisi oduzeo mobitel.
N:dobro,dobro sto si me zvala.
Ja:dolučila sam!
N:šta?
Ja:hocu se vratit u bandu odma danas. Kazem a njemu se pojavi osmeh na licu.
N: Hvala bogu devojčice da si se i ti urazumila. Dosadno mi je bez tebe. Kaze i krene me zagrlit ali ga sprecim. Ja: ček,ček,ček prvo neki moji uvjeti. Sta je on mislio da cu ja pristat na povratak u bandu bez uvjeta malo sutra.
N:kakvi vraziji uvjeti.
Ja:moji ako ih ne ispustis ja se ne vracam.
N:da čujem pa ću onda vidit jel pristajem. Kaze kroz izdah.
Ja:kao prvo od sad pa na dalje na svaku akciju idem sam. Kao drugo daces mi pištolj koji je samo moj. Kao treće oću i ja tetovazu s znakom bande(inače svi u bandi imaju istetoviran znak nase bande po kojem ih prepoznaju) i go je sve.
N:joj dobro tetoviraj se,nosi oruzije radi sta oces. Oboje se nasmijemo i zagrlimo.
Ja:i ocu svoj mob natrag.
N:dobices. Ajmo sad dole svi su tamo.
Ja:aaa Aleksandar.
N:on je otiso jutros u Rusiju zbog posla nesto su zabrljali pa je ranije otiso. Znaci ipak je istina. Sisli smo dole i svi su bili u kuhinji i doruckovali.
N:ekipa vidite ko nam se vratio u bandu. Kaze a svi pocnu pljeskat.
Sela sam za stol i doruckovala s njim.
Pricali smo o nekim glupostima a onda se Nikolas ubacijo.
N:Rayn nazovi Emilliya i reci mu da dođe ovde da istetovira Anastasiju. Kaze a svi se zacude.
Svi:tetoviraćeš se. Kazu svi u glas.
R:tetovirat ces se.
W:daces joj da se tetovira.
J:odkud to.
Postavljali su pitanja.
N:da to je bio jedan od uvjeta da se opameti.
W:cek ona je tebi postavila uvjete. Kaze i svi se pocnu smijat.
N:ma nista me ne pitaj. Kaze mrzovoljno. Rayn je otiso u radnu sobu i vratio se za nekih 10-ak minuta.
R:reko je da ce doc za pola sata. Kaze a meni srce pocne lupat. Uzbuđena sam a i malo me strah ipak se nikad nisam tetovirala gledala sam ostale kako se tetoviraju i uvek mi se cinilo strasno.
N:sad moras bit svena toga da ces bit oznacena. Kaze to i tacno sam znala da mi to sve govori samo da bi odustala ali ne tako lako.
Ja:meni ne smeta. Kazem a on prevrne ocima.30min kasnije.
Emilio je doso. I priprema sve potrebno za tetovazu dok ja sedim na stolici i srce mi luđački lupa.
E:ti hoces tetovazu???pita dok se ja premisljam.
Ja:ovde. Pokazem na zglob desne ruke.
E:dobro. Daj ruku. Uzeo je ruku i cistio je vodom. Uzeo je iglu i poceo. Nije bilo toliko strasno samo je pti kraju bolilo.
E:evoga. Kaze i makne spravu od moje ruke. Jel ti se sviđa???
Ja:da super je. Reko mi je sta smijem a sta ne prvih mesec dana.
Tetovaza⬇️⬇️⬇️(D=DANGER)
Odlucila sam otic do Tine nisam je dugo vidila. A trebam nekom sve ispricat u vezi Aleksandra.
Usla sam u auto i krenila prema Tini
YOU ARE READING
Šef mafije
RomanceOna lepa mlada cura odbačena od roditelja. Radi za poznatu mafiju i svi je vole. On najmoćniji ruski mafijaš kojeg se boji pola sveta bez osećanja prema drugima.