5/2

3.3K 115 7
                                    

8:30
Budi me alarm na mobitelu. Danas imam puno posla. Otišla sam u WC i obavila higijenu. Otvorila sam ormar i izvukla prvo sto sam nasla u njemu to su bile plave farmerke i prugasta košulja. Na noge sam obula ravne sandale.

Otišla sam kod dece u sobu i oni su bili budni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Otišla sam kod dece u sobu i oni su bili budni.
Ja:Dobro jutrooo!
LiN:Dobro jutjo mama. Nasmesim se na njihove glasice.
N:Mama sta ce mo jadit danas?
Ja:Mama danas ima puno pisla pa se necu moc igrat s vama. Kazem na sta se oni namrste.
L:A daaaj sta ce mo mi jadit.
Ja:Evo ako budete dobri mozete se igrat u dvoristu moze?
NiL:Daaaaaa.kažu te se ustanu i ja ih obucem.
Nakon dorucka njih sam poslala da se igraju u vrtu a ja sam otisla u radnu sobu sredit nesto u vezi mafije. Mobitel mi je zazvonio dobila sam piruku.

Ne mislis da je opasno da pustis decu samu u dvorustu bez nadzora da se igraju. 
                                                         A.

Stresla sam se na ovu poruku. Otrcala sam u dvoriste da vidim di su deca. Nije ih bilo. Odjednom mi je neko stavio nesto smrdljivo na usta. I odjednom Mrak.

Budim se uz jaku glavobolju. Pogledam oko sebe i vidim da sam u nekoj nepoznatoj sobi.
A:Pa dobro jutro uspavana ljepotice. Bilo je i vreme. Trgne me grubi muški glas koji sam odma prepoznala.
Ja:Šta ja radim ovde. I gde su mi deca? Sve mi se pocelo vracat kreten je oteo i njih i mene.
A:Na sigurnom su.
Ja:Hoću ih videti odma.
A:Ne dolazi u obzir.
Ja:Hoću da ih vidim i da nas pustiš.
A:Ne tako lako prvo neli uslovi.
Ja:Kakvi crni uslovi šta hoćeš od mn?
A:Tebe.
Ja:Molim?
A:Udaćeš se za mene inače odvodim decu u Rusiju i neces ih vise nikad vidit.
Ja:Ne mozes.
A:Oooo mogu ja svasta.
Ja:Hocu ih vidit.
A:Tek veceras kad postanes moja zena.
Ja:Veceras?
A:Da zakazo sam nam venčanje danas u 17h sad je 13h idi se otusiraj osvezi malo smiri doćiće ti frizerka posle i donjece ti i haljinu usput.
Ja:Ali... prekine me.
A:Nema ali ili vencanje ili zivot bez dece. Kaze te izađe i sobe. Picela sam plakat.

Te sam se otišla otuširat. Posle 30min izlazim i kupatila zamotana u peskir. U sobi sam ugledala neku curu od prilike 25god. Nije me skuzila.
Ja:Izvini? Kazem te me tad skuzi.
X:Cao ja sam Tihana tvoja frizerka i vizažistkinja. Kaže te mi se nasmije.
Ja:Dobro a sad napusti ovu sobu. Kazem drsko.
T:Ali....
Ja:Izlazi iz sobe odma. Kazem te ona uzme kofer sa sminkom i izađe.

Nedugo nakon sto je otisla uleće Aleksandar ljut ko ris.
A:Zasto si je oterala znas kolko sam se mucio da je dovedem.
Ja:Odlično onda nek sminka tebe.
A:Jooooj za 10min dolaze tina i nikolas bice nam kumovi i tina ce ti donet haljinu. Kaze besan i izađe. Ne mogu da verujem da moram da se udam. On je čudoviste. Ali ipak nekako imam jos ona osećanja prema nkemu. Cujem kucanje na vratima.
Ja:Daaa? Kazem te tina uđe u sobu ustanem s kreveta i poletim joj u zagrljaj te se rasplačem.
T:Ššš proće seve ce bit dobro.
Ja:Nece vise nista bit dobro moram se udat za njega oteo mi je decu.
T:Barem znas da njima nece naudit otac im je.
Ja:Nazalost.
T:Ajde moras se obuc kaze i da mi čipkastu belu haljinu i bez stikle.
Ja:Jel to stvarno potrebno? Pitam kroz izdah jer mi je stvarno dosta svega.
Tina samo podigne ramena i složi facu. Obuklasam haljinu i obula sandale

 Obuklasam haljinu i obula sandale

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kosu sam pustila jer mi je prirodno frćkava T:Prelepa si

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Kosu sam pustila jer mi je prirodno frćkava
T:Prelepa si.
Ja:Hvala. Kazem te tina pogleda na sat.
T:Vreme je ajmo. Kaze te krenemo prema dole nisam bila opste ni uzbuđena ni uplašena samo sam htela da ovo sto pre zavrsi da mogu zagrlit svoje male blizance koji mi jako fale. Dole su nas cekali Aleksandar i Nikolas Aleksandar je bio u crnom odelu i crnoj kosulji. Na kilolasovom licu mogla sam uočit bjes.
A:Predivnasi. Dođe do mene te mi tiho šapne. Samo sam prošla pokraj njega i krenila ka vratima da ovo sto pre bude gotovo.

Šef mafijeWhere stories live. Discover now