2/2

3.4K 134 10
                                    

Konačno je pala noć današnji dan me iscrpio. Tina je otišla u sobu spavat te sam i ja kasnije otišla u svoju. Mislila sam da ću zaspat cim legnem ali krivo sam mislila. Kada sam legla.pocela sam razmisljati o ove 3 godine unazad. Mesec dana posle zabave za Aleksandrove zaruke saznala sam da sam trudna. Bila sam u šoku. Prvo sam rekla Tini jer sam se bojala Nikolasove reakcije. Tina je celo vreme bila uz mene. Kada smo rekle nikolasu bio je malo ljut ali brzo se odljutio. Odlucila sam rodit. U 5 mesecu trudnoće saznala sam da su blizanci dečak i devojčica opet šok za sve nas. Ali uz sebe sam imala ekipu s Tinom i nikolasom na čelu. Nikolas mi je prepustio da vodim brugu u mafiji sto se tice droge i oruzija a on i decki su vodili brigu o bjelom roblju uzas. Tina je postala moja pomoćnica. Ona i Nikolas su jos uvek zajedno i preselila se kod njega. Meni je Nikolas obezbedio manju kucu za mene i decu. Kada su se rodili svi su bili uz mene Lukino ime mi se svidelo pa sam se zato odlucila dati mu to ime. A Nadii je ime dao Nikolas. Dao joj je rusko ime jer je on smatrao da mora imati neke veze s Rusijom i Aleksandrom. Oni su ostali dobri Nikolas je iso dosta puta u rusiju kod njega. Nije se oženio. Nikolas mi je podrška u životu moji blizanci ga obožavaju Luka je stalno s njim kad god ima priliku.

Ujutro me probudio alarm na mobu koji zvoni uvek u isto vreme. Uf najradije bih ostala spavat ali moram ustat. Sišla sam u pidzami dole i vidila kakao Tina kuva kavu.

Ja:Dobro jutro. Kažem pospano.
T:Dobro jutro spavalice. Jesi se naspavala?
Ja:I ne baš.
T:Čula sam se s Nikolasom i reko je da ako ti mozes doc po decu jer on ima puno posla.
Ja:Dobro oticu po njih jel reko kad?
T:Kad god hoces.
Ja:Dobro idem se ja sad spremit pa idem odma po njih sigurno su vec ustali a i da njemu ne smetaju ujutro su hiperaktivni. Kazem na sta se obe nasmejemo.

Otišla sam gore da se spremim umila sam se i oprala zube još uvek se ne šminkam. Otvorila sam ormar i izvukla svetlije farmerke i košulju sa cvetnim dezenom. Otvorila sam ormar sa cipelama i izvukla bež sandale na petu. Savršeno⬇️⬇️⬇️

Sišla sam dole i Tina je već bila spremna

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sišla sam dole i Tina je već bila spremna.
Ja:Jel idemo??
T:Može.
Sele smo u auto i krenule.

Nakon pola sata vižnje stigle smo. Otkljucala sam kucu jer imam kluceve i ušla. Bilo je tiho znaci mora ili da jis spavaju ili da jedu. Otišla sam prvo do kuhinje jer mi je bliže a i ne moram se penjat uz stepenice dok je tina otišla nać Nikolasa. I bingo doručkovali su palačinke s nutellom.

Ja:Pa dobro jutro klinci.
LiN:Mamaaaaaa!!!! Kažu i potrče prema meni u zagrljaj.
Ja:Pa kako ste spavali.
L:Sujer. Znas sta smo jadili.
Ja:Šta?
L:Vodili su nas u strejanu mama! Kaže sav veseo.
Ja:Di vas je vodio.
L:U stjejanu mama znas to ti je tamo di ce puca. Jaoj Nikolas zadavicu te.
Ja:Dobro a di je Nik sada?
N:U jadnoj sobi. Kaze na sta ja kimnem glavom i krenem prema sobi.

Ne mogu verovat rekla sam mu da ih ne vodi blizu pravog oružija.
Ja:Nikolas moramo ozbiljno razgovarat! Kažem na samom ulazu u radnu sobu.
X:I ja isto mislim da moramo ozbiljno razgovarat. Kaže kad uđem u sobu. Nemoģuće taj glas te oči. Izbezumila sam se kad sam ga vidila teško sam disala sve oko mene počelo se vrtit. I onda Mrak.

Šef mafijeWhere stories live. Discover now