31.

3.8K 126 7
                                    

Aleksandrova priča:
Sve je pocelo jos dok sam bio klinac. Zivio sam sa mamom tatom i sestrom ovde u Rusiji. Vidiš moj otac je bio pošten nije se bavio mafijom. Jedina veza s mafijom mu je bio Markus, Nikolasov otac bili su kao braća uvek zajedno. Iako su bili dva različita sveta to ih nije sprečavalo da se razdvoje. Nikolas i ja smo krenuli njihovim stopama od malena stalno zajedno njima je to bilo drago. Jednog dana je Markus je Nikolasa i mene vodio na utakmicu trebo je i moj otac ići jer smo uvek isli nas četvero ali mu je nešto iskrslo i nije mogo. Kada smo se vratili u stanu smo zatekli smo moje roditelje ubijene krvi je bilo svuda po stanu. Ubijeni su. Ja sam tad imao 7god i vidio sam njihova tela. Moju sestru nismo zatekli u stanu Markus je sve učinio da ie nađe ali bezuspješno. Mene je uzeo pod svoje i odgajo me kao i Nikolasa njemu cu zauvek biti zahvalan jer da nije bilo njega nebi bilo ni mene. Tražili smo moju sestru ali ništa kada sam napunio 17 god Markus je umro od srčanog udara. Ostavio je meni i Nikolasu sve što je imao pod uslovom da se nikad ne pisvađamo i da uvek čuvamo leđa jedan drugom. Od toga dana zajedno smo krenuli u sve ovo u mafiju u potragu za sestrom ali ništa. I dan danas je tražimo ja verujem da je ona živa svi su me pokušali razuvjerit ali bezuspješno. Zato sam ja ovakav hladan i brzosjećajan ne želim da se vezujem ni za koga.

Šef mafijeWhere stories live. Discover now