Aleksandar P.O.V
Konacno vise da sam sletio 10 sati puta do Srbije bilo mi je naporno. Preuzeo sam svoj auto i Zaputio se prema Nikolasu. Jedva cekam da je vidim pitam se jel se sta promenila? Nakon sat vremena stizem pred nikolasovu kucu.Nakon pola sata vožnje stigo sqm pred kuću. Vrata mi je otvorio Nikolas.
N:Brate?
Ja:Brate. Kažem te se on nasmije i bratski se zagrlimo.
N:Odkud ti ovde. Kaže pustajući me u kuću.
Ja:Pa došo sam....Prekins me piskutav glasić nekog deteta.
L:Nik! Ja sam gjadan. Na stepenicama se pojavio mali dečak od neke 2/3 godine. Čije li je on dete. Pogledavši u njegovo lice bilo mi je jako poznato nešto sam osjetio kao da sam blizak s ovim detetom. Ma i ja pričam gluposti.
Dečak je dotrčo i skočio Nikolasu u naručje.
N:Napravio sam nam palačinke s nutellom i plazmom. Kaže na šta ga dečak zagrli.
L:A ko je ovaj ciko. Pita te usmeri pogled na mene.
N:Luka ajde idi jedi jel seka ustala?
L:Ne. Kaze te ga nikolas spusti na pod i on otrči u kuhinju.
Ja:Čije je on dete?
N:Ajmo mi u ured moramo popričat o necem ozbiljnom. Kaze te krene prema uredu.
N:Oćes pit nesri žestoko?
Ja:Još i pitaš. Kazem na sta se on nasmije i naspe mi votku.
Ja:O čemu si hteo pričat.
N:Znas ono dete to ti je Anastasijon sin. Šok skoro nisam pao u nesvest eksiro sam votku. I nasuo si još.
Ja:Kako? Ko mu je otac? Nije valda da ima.drugog ona je moja.
N:Ti si mu otac ili bolje njima ima sestru blizanku. Imo sam osećaj da ću sad past i necu se vise dizat. Ja imam sina i ćerku a da o tome nisam imo pojma.
N:Jesi dobro?
Ja:Divno sam! Savršeno! Upravo si mi reko kako imam sina i ćerku za koje nisam imo pojma da postoje. Ne znam ni kad sam ih napravio. I ti me još pitaš jesam dobro.
N:Ajde smirise ja cu ti sve objasni. Napravio si ih onu vece na zarukama. Shit na to sam skroz zaboravio.
N:Zovu se Luka i Nadia. Još malo će imati tri godine. Nadia? Kao moja pokpjna majka.
Ja:Ko je maloj dao ime?
N:Ja znam da bi ti bilo drago.
Ja:Reci mi još nešto o njima.
N:Luka je lud za autima živahan je i zadnje vreme se dosta bahati povuko je totalno na tebe. A Nadia je mirna povučena voli i ona nekad bit vrag ali retko. Nasmijao sam se.
Ja:Aaaaaa ona?
N:U početku kad je saznala da je trudna bila je u šoku ali onda posle se pomirila sa svim time vodi jedan dio moje mafije i sama je zbam da te to zanina.
A:Nikolas moramo ozbiljno razgovarat. Ona be mogu verovat da ću je vidit konačno.
Ja:I ja isto mislim da moramo ozbiljno razgovarat! Kažem oštro kad je ušla u sobu. Bože predivna je. Stala je ukipljeno i odjednom se samo srušila
YOU ARE READING
Šef mafije
RomanceOna lepa mlada cura odbačena od roditelja. Radi za poznatu mafiju i svi je vole. On najmoćniji ruski mafijaš kojeg se boji pola sveta bez osećanja prema drugima.