A:Anastasija! Anastasija jesi gotova vise? Aleksandar me zove po 100ti put jer kasnimo. Idemo u klub s ekipom.
Ja:Evo jos samo 5minuta!
A:To si rekla pre pola sata ajde vise Nikolas me zvao milion puta. Ako se pitate šta je bilo s Nikolasom i Tinom izasli su jos par puta i koliko se meni čini Nikolas je zacopan do ušiju.
Ja:Gotova! Izađem iz kupatila. Kada me je video nije mogo doc sebi.A:Wow izgledas brutalno. Dođe do mene i počne mi ljubit vrat.
Ja:I onda jel se isplatilo čekat.
A:Mhm. Promrmlja i dalje ljubeci moj vrat.
Ja:Znam. Odgurnem ga od sebe.
A:Zašta?
Ja:I sam si reko da kasnimo. Ajmo! Kazem i krenem prema vratima.
A:Nisi fer! Vikne i krene zamnom.
Ja:Živit nije fer.20min
Konacno smo dosli pred klub. Izludila sam s ovim Aleksandrom u autu. Iako je vozio uspio je ispipkat svaki milimetar moje noge. I muzika je bila neka ruska koju ja ne razumem.
Ulazimo u klub. Ja sam produzila za sank po obicaju da pozdravim Tinu dok je on otiso u separe. Dosla sam za sanka ali tine nije bilo pa sam otisla u separe docu je kasnije pozdravit. Kad sam dosla do separea Tina je sedila tamo u Nikolasovom zagrljaju. Molim? Dosla sam i sela Kod Aleksandra. Separe je bio pun nekih fufica koje su ga opako vrebalo pa sam sela u njegovo krilo da svi vide da je zauzet te sam dobila od njih smrknut pogled.N:Mi vam imamo nesto vazno za rec. Kaze nikolas te dobije svu nasu pozornost.
H:Ko to "Mi"? Pita Harry na sto ga Nikolas i Tina pogledaju i uhvate se za ruke sto znaciiiiii.....ajme meni.
T:Mi smo zajedno. Tina ispali ko iz topa.
Ohoo. Svi smo viknuli u glas. Ne mogu da verujem da Nikolas ima normalnu curu. Ostatak veceri smo plesali pili i zezali se. Okrenila sam se i videla da Aleksandra nema ali nisam se začudila. Nastavila sam plesat. Otišla sam u Wc popravit maskaru. Kada sam ušla...ŠOK!!!Još malo se bliži kraj!!!!
VOUS LISEZ
Šef mafije
Roman d'amourOna lepa mlada cura odbačena od roditelja. Radi za poznatu mafiju i svi je vole. On najmoćniji ruski mafijaš kojeg se boji pola sveta bez osećanja prema drugima.