22.

4K 123 0
                                    

N:Očekujem objašnjenje. Grubo i ozbiljno je rekao Nikolas na šta smo se ja i Aleksandar pogledali. Sta ce mo sad.
Ja:Nikolas samo smo....nisam znala sta da kazem
N:Samo ste....ponovi zamnom a onda se Aleksandar ubaci.
A:Zajedno smo vec neko vreme. Nisam mogla verovat sta cujem mi smo u vezi aaww.
N:Dobro ako je tako onda nas dvojica moramo porazgovarat u 4oka. Kaze ozbiljno.
Ja:o čemu tooo. Ubacim se.
N:nije tvoja stvar.
Ja:Jeste moja je stvar.
A:nije između nas dvojice je. Aleksandar nas prekine u raspravi te on i Nikolas krenu prema njegovom uredu. Ajoj! Šta ću saaaad.
Smiri se Anastasija sve će biti dobro. Neće mu Nikolas ništa napravit. Uveravala sam samu sebe iako nisam bila sigurna u to.

Aleksandar P.O.V
Ulazim s Nikolasom u ured. Iskreno ne znam šta da očekujem. Znam da je Nikolas zaštičnički nastrojen prema Anastasiji.
N:I da čujem šta se to desilo između tebe i Anastasije?
Ja:Ništa zajedno smo.
N:Alo brate ti da si u vezi s nekom curom to ne ide zajedno. Kaze kroz cerek.
Ja:Sad je drugačije volim je.
N:Ti nekog voliš malo mi je teško poverovat u to.
Ja:Znam i meni je bilo teško poverovat ali kad je ona u pitanju ja ne znam šta se samnom dešava jednostavno poludim.
N:Ovo nije jedna od tvojih igrica.
Ja:nije ovaj put sam iskren reci ti šta hoćeš ali ja nju obozavam.
N:ne mogu da verujem da sam i ovo doživijo da se moj brat konačno zaljubio. Kaže na šta se i ja nacerim. Samo ima jedan problem. Napravio sam ozbiljnu facu.
Ja:kakav problem???
N:pa vidi mi smo se dogovorili da se nećemo tuć oko cura a Anastasija mi je ko sestra tako da cu te ipak morat prebit. Kaze te napravi facu koju pravi uvek kad ima neki plan.

Anastasija P.O.V
Hodam nestrpljivo po dnevnoj sobi tamo-vamo. Čekam da izađu iz ureda. Odjednom začujem kako se deru jedan na drugog te potrčim u ured. Otvorim vrata i prizor koji vidim me šokira. Nikolas drži uperen pištolj u Aleksandra, a Aleksandar u Nikolasa.
Ja:Šta radite tooo?upitam drhtavim glasom.
N:ANASTASIJA IZLAZI VAN ODMA!!! Prodere se na šta se ja stresem.
Ja:Neću spustite pištolje molim vas. Kažem dok mi suze kreću.
A:IZLAZI!!!Zadere se.
Ja:Neću spustite pištolje!! Kažem a Nikolas se počeo smijat. Ne kužim.
A:Dobro brate šta ne možeš bit ozbiljan ni 10minuta. Kaže te i on spusti pištolj.
Ja:Šta se ovde događa??? Pitam i prekrstim ruke na grudima.
N:Pa zezali smo se. Kaže te me povuče u zagrljaj. Ne mogu verovat al sam bila glupa. Ubiću ih.
Ja:Koje ste vi budale.
A:Joj pa šalili smo se.
Ja:pa da vi ste se šalili a mene srčka skoro strefila.

Šef mafijeWhere stories live. Discover now