Dolazimo pred zgradu gde se nalazio matičar. Samo da sto pre zavrsi. Ulazimo unutra. Aleksandar se rukovo s matičarem i reko naša imena te smo počeli.
M(matičar):Okupi.....Nije mi se dalo slusat ceremoniju pa sam ga prekinula.
Ja:Izvinite mozete molimvas samo preć na pitanja i da se potpišemo stvarno nam se žuri. Kažem te dobijem dva pogleda matičarov zbunjen i Aleksandrov prekoran.
M:Pa dobro ako to vama odgovara. Onda uzimate li vi Alelsandar Lenski ovde prisutnu Anastasiju Jovanović za svoju zakonitu ženu?
A:Uzimam! Kaže glasno i jasno.
M:Uzimate li vi Anastasija Jovanović ovde prisutnog Aleksandra Lenskog za svog zakonitog muža?
Ja:Uzimam. Kažem malo tiše.
M:Imate li prstenje?
A:Imamo. Opa i za to se pobrinuo.
M:Molio bih da razmenite prstenje. Kaže te aleksandar uzme prsten od Nikolasa i stavi mi na prst isto i ja ponovim.
M:Kako će se mlada prezivati? Upita te ja krenem da odgovorim.
Ja:Jo...Aleksandar me prekine.
A:Lenski. Kaže te pe pogleda sa smeškom dok sam ja njega ubijala pogledom.
M:Možete poljubit mladu. kaže matičar te mi se aleksandar počne približavat i poljubi me falile su mi njegove mekane uste.
M:Molio bih vas da se potpìšete. Kaže i pruži nam olovku. Dok sam se potpisivala ruka mi je drhtala. Anastasija Lenski.
Kada smo izašli iz te prostorije ispred nas je dočekao fotograf nije valda.
Ja:Necemo valda jos izigravat sretan par? Ulitam na sta se on nasmije i šapne mi.
A:Od sad pa do kraja života. Mrzim ga.Sat ipo vremena smo se slikali. Ne mogu vise stikle me ubijaju. Mrak je pao te smo krenuli kući.
Ja:Jesu deca kuci?
A:Jesu čekaju nas. Kimne samo glavom.
A:I gospođo Lenski kako se osećate kao udana žena? Provocirao me.
Ja:Mrzim te.
A:I ja tebe volim.
Ostatak voznje proso je u tisini. Kada smo dosli pred kucu istrcala sam van i krenila prema kuci ali me in stigo i uhvatio za ruku.
Ja:Štaje? Pitam bahato.
A:Kao prvo nemoj se bahatit a kao drugo....kaže i podigne me u naručije.
A:Tradicija. Kaže i unese me u kucu. Te me spusti.
Ja:Gde su? Pitam te mi on prstom pokaze na drugom kraju hodnika okrenem se i ugledam ih odma sam potrcala prema njima.
Ja:Mališani. Kazem te me oni opaze.
LiN:Maaaama. Kazu te mi dotrce u zagrljaj.
Ja:Ej deco pa di ste bili i sta ste radili.
L:Mama biji smo u luna pajku nas kako je bilo kuj.
Ja:Stvarno? A kako je tebi bilo ljubavi? Upitam Nadiu.
N:Odjicno isla sa na tjambolinu. Kaze vezelo.
Ja:Super. Sta sad radite?
N:Igjamo se s novim igjacakma jej istina da ce mo sad ovde zivit? Pita te se ja okrenem prema Aleksandru. Pn samo slegne ramenima.
Ja:Hocemo.
L:Dobjo ovde je bas kuj znas koliko imaju aurica u garazi i to onih pravih velikih imaju cak vise nego Niik. Znala sam da ce to spomenit te se nasmijem.
Ja:Ajde idite sad u sobu pa cu ja doc kasnije moz? Kimnu glavom i odu.
Okrenem se prema Aleksandru.
Ja:Zašto si im reko sa ce ovde zivit?
A:Zato sto je to istina selite se kod mene i da reces im da sam im otac i promenit im prezimena također.
Ja:Nedolazi uobzir.
A:O da dolazi a sad idemo da ti pokazem di ce mo spavat. Molim mi?
Ja:Necu valda morat s tobom spavat?
A:Ja sam ti muz. Ali ne brini cecu trazit nista od tb sto ne zelis. Namigne mi te krenemo prema sobi. Kada sam usla u sobu iznemadila sam se ocekivala sam crnu i mracnu sobu.Ali soba je bila svetla i udobna.
A:Ovde ce mo nas dvoje spavat. Nadam se da ti se sviđa.
Ja:Nije losa.
A:Bar nesto. Onda da popricamo. Kaže te sedne na krevet dok ja odem na fotelju nasuprot kreveta.
A:Mogla si i ovde pokraj mene krevet je dovoljno velik.kaze s cerekom na licu na sta ja preokrenem ocima.
A:Sutra ujuto ce moji hljudi donjet sve vase stvari a ti posle mozes otic proverit jel sve doneseno i ocu deci da kazes ko im je otac i to odma veceras.
Ja:Ne! Suprostavim se odma.
A:Da odma. Kaze ljuto te me pocnevuc do njihove sobe.
Ja:Dobro ne moras me vuc. Kazem i otrgnem ruku iz njegovog stiska.Otisla sam do njihove sobe bila je prelepa žuto-plava. S raznim crtežima i slikama po zidu.
Ja:Vao pa bas vam je lepa soba.
N:Daaaaaa i ima puuuno igracaka. Kaze te se ja nasmejem.
Ja:Nego deco jese vi secate kad ste me pitali za tatu pa sam vam ja rekla da on radi i da ce doc jednog dana? Pitam na sta oni potvrdo kimnu glavom.
Ja:E pa doso je vas tata je Alex. Kazem na sta me oni u cudu pogledaju.
L:Kaaako.
Ja:Pa lepo mi smo se pre jaaako voleli.
N:A sad. Zatekla me ovim pitanjem.
Ja:I sad. Kazem te pogledam u Luku.
L:Ne on nie moj tata moj tata je Nik. Kaze te baci igracku s kojom se igro i izjuri iz sobe.
Ja:Ljubavi budi tu igraj se mama ide nac bracu,moze? Kimne glavom te ju ja poljubim u čelo i izađem.Na hodniku sam videla kako Aleksandar smiruje Luki.
A:Ej smiri se znas da te tata voli najvise na svezu i tebe seku i mamu. Kaze te se zagrle. Boze kako su slatki.Ako ste se pitali kako nasi blizanci izgledaju⬇️⬇️⬇️
YOU ARE READING
Šef mafije
RomanceOna lepa mlada cura odbačena od roditelja. Radi za poznatu mafiju i svi je vole. On najmoćniji ruski mafijaš kojeg se boji pola sveta bez osećanja prema drugima.