3.

6K 158 0
                                    

Otisla sam gore otusirala sam se i obukla stavila sam mat crveni karmin, maskaru,senku i to je to kosu sam raspustila. Na prste sam stavila pristenje i narukvicu.
Obukla sam ovo⬇️⬇️⬇️

Uzela sam kljuceve od auta i izasla van

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Uzela sam kljuceve od auta i izasla van. Usla sam u garazu di je bilo parkirano 15auta i 18motora. Stsnila sam kljuc za otkljucavanje svog auta. Mogu koristit koji god hocu ali najvise volim Winda. Otisla sam sela u njega i odma spustila krov to mi je neka navika jer stace ti auto bez krova kad ga nikad ne spustas. Strazari su mi otkljucali ogradu i krenila sam prema klubu.

Nakon sat vremena parkirala sam se ispred kluba. Inače me zovu kraljicom i znaju ko sam i šta sam. Čim sam izasla iz auta osjetila sam na sebi muške poglede i ljubomorne ženske. Čula sam i dobacivanja bekih fufa "vidi sponzoruse" "ko ti je sponzor"....jadnice ne znaju ko im je kraljica i ko ih moze izbacit dok si reko keks. Podignute glave i s osmehom prolazim do kluba vani je bio dugacak red odma sam otisla na pocetak jer ja nikad ne cekam. Cuvar me odma prepozno i pustio. Unutra je bila guzva i sve je smrdilo po cigarama i alkoholu. Muskarci su sedili u separeima dok su im plesačice plesale u krilima. Stala sam na ulaz i gledala di je Tina. Vidila sam je iza sanka. Krenila sam prema njoj kad me vidila skocila je i zagrlila me preko sanka.

Ja:ćao draga
T:ćao šta ćeš popit???
Ja:Dubli Jack. A i ti pitas gluposti. Kazem smjestajuci se na stolicu ona se nasmije i pruzi mi Jack.
T:izvoli.
Ja:hvala. Ajde uzmi i ti jedan na moj racun.
T:ma ne dolazi u obzir leticu s posla.
Ja:neces ja ti dopustam osim toga Nikola nije tuuu.
T:jesi digurna
Ja:molim?
T:pogledaj. Pokaze prema najboljem srpareu i naravno ekipa je tamo divno.
Ja:aaaaaaaaaa ubicu seee.
T:zasto sta je bilo?
Ja:maaaaa
T:ajde reci
Ja:ovako..........sve sam joj ispricala gledala me u cudu.
T:ma boli te briga samo se ti opusti.
Ja:u pravu si daj jos jedan
T:jedan????pita u čuđenju
Ja:jedan ali dupli.nasmijem se
T:ti si luda.
Ja: a sta ces i to neko mora.
Celo vece smo pricale. Jack me uopste nije omamio. Cula sam da mi mobitel vibrira. Poruka od Nikole.

Nikola😎💙
Mala dolazi ovamo znam da si nas vidila a Aleksandar samo navaljuje da te zovem

Kad procitam poruku samo je sinujem ne pada mi na pamet ic tamo dok im neke fufe plesu u krilu. Nastavila sam pit i pricat s Tinom.
Uzrela sam casu ali mi ju je neko istrgnuo iz ruke. Kad sam se okrenila vidila sam Aleksandra.
A:zdravo mala. Preokrenem ocima.
A:ne preokreci mi ocima kaze ozbiljno.
Ja:sta ti oces???pitam isflustrirano jack me poceo vatat.
A:uf sto smo nervozni. I nema vise pica za tebe. Ja se opalim smijat
Ja: hahahahahaha ko si ti da mi govoris sta da radim a sta ne. I ako ce mi neko nes zabranit to ce bit Nikola a i njega u 95% ne poslusam tako daa. Slozim facu
A:ma nemoj a dta mislis da odemo gore u neku sobu. Inace gore su sobe za znate vec sta.
Ja:zalim ali nisam fufica.
A:ma dajjj. Krene me poljubit odgurnem ga od sebe i osamarim uzmem casu vode sa sanka polijem ga s njom te bacim casu na pod i razbila se u milion komada. Svi su gledali u nas. Dok se on crvenio od ljutnje.
Ja:da vise nikad ali nikad nisi pokuso ovako nesto. Kazem te se okrenem i pređem svojim stiklicama po onom razbijenom staklu svi su mi se micali s puta okrenila sam se prema separeu od decki i vidila onu 6oricu kako me gledaju u cudu dok se Nikola ponosno smesko njegove misli sad "to je moja curica" Mogu se kladit namignem mu i izađem. Uđem u auto i krenem se vozat. Vozila sam se nekih sat vremena i otisla kuci. Usla sam u kucu kad me neko zgrabio za struk i nabio u zid. To je bio Alrksandar naravno vidilo se da je pijan. Bio je rascupan i ovaj put u sivoj kosulji.
A:Zdravo bebo. Reko je i poceo me ljubit. Pocela sam se ritat.
Ja:nemoj.prostenjala sam
A:ne brini uzivaces. Nastavio me ljubit. Odgurnila sam ga. I otrcala u svoju sobu i zakljuvala seee.
Legla sam na krevet i zaspala

Šef mafijeWhere stories live. Discover now