23.

4K 129 0
                                    

Prošlo je već mesec dana od kako su svi saznali za Aleksandra i mene. Isprva je svima bio šok što je Aleksandar s nekim u ozbiljnijoj vezi ali posle su se navikli. Trenutno lezimo u krevetu.

A:Moram da idem. Odloži mobitel na ormarić i krene se oblačit.
Ja:Dićeeeš? Kazem odugovlačeći na sto se on nasmeje.
A:Pa moram ić kod Nikolasa danas mu dolazi prva pošiljka. E da od danas počinju s onim odvratnim poslom.
Ja:Joj dobro. Kažem kroz izdah i okrenem se na drugu str kreveta.
A:Dobro šta je sad? Pita i okrene se prema meni.
Ja:Ma ništa.
A:Ajde reci.
Ja:Ma setila sam se kakva je to pošiljka. Kazem na sta se on perverzno nasmije i počne me ljubit ali nas prekine zvono na njegovom mobitelu na sta ja preokrenem ocima.
A:Reci Nikolase di gori. Kaze iznervirano a ja se pocnem smijat.
N:Kasniš! Sreća pa Aleksandrov mob ima dobre zvučnike na mobu pa sam sve čula.
A:Dobro evo dolazim odma. Kaže i prekine vezu.
A:Moram da idem.
Ja:Nemoj slučajno da se približavaš i jednoj od onih fu***ica inače bolje da te nema. Zapretim mu prstom a on se počeo smeškat.
A:Ne mogu ništa da ti obećam. Kaze podrugljovo.
Ja:Ja sam ozbiljna.
A:Joj pa zezam te. Poljubi me i izađe iz sobe. Ja sam legla nazad u krevet i nastavila spavat.

ALEKSANDAR P.O.V
Izlazim iz sobe sa smeškom na licu. Da mi je neko reko da cu bit u vezi s Anastasijom reko bi mu da je lud. Silazim niz stepenice di me čekaju dečki. Na njihovim licima vidim da ce me zezat.
J:Opa vidi našeg Romea. Dobaci Jack na sta se svi počnu smijat.
Ja:Ha.Ha samo ti zezaj.
W:sta je bilo sinoc akcije?
H:Dasta je pa vidi mu podočnjake. Svi su se počeli smijat na sta sam ja preokrenio ocima.
N:Ajmo moramo krenit Alex i Tin su mi javili da su sletili s pošiljkom i da idu prema vili. Nikolas konačno prekine zezanje. Izađem iz kuće i sjednem u svoj BMW i7 i udarim po gasu.

Kad smo došli pred u vilu tamo su nas već čekali Alex,Tin i još 6 nekih fu***ica iskreno opšte nisu izgledale nevino. Nikolas ih je poslo u sobe a mi smo seli u dnevni i pili Votku. Dok nam je Nikolas objašnjavo šta je čija dužnost.
J:Bome nisu one cure tolko nevine kplko sam ja mislio da jesu. Na njegovu izjavu svi se počnemo smijat.
W:Ajde sad priznajde Alex Tin jel bilo nesto tokom leta.
T:Nažalost nije. Dok su oni komentirali ja sam samo ćutio.
H:Aleksandre šta si se ti ušutio.
J:Jel ti to Anastasija zabranila da gledaš.
N:Oho jel to ona skratila uzicu. Jos su me zezali i sprdali me

Šef mafijeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora