Još ruž i to je to. Nanosim sloj crvenog ruža i spremam se za akciju. Nikolas me čeka dole. Obukla sam kratku haljinu s dekolteom i nasminkala se.⬇️⬇️⬇️
Još jednom se pogledam u ogledalo. Ko zadnja fufica. Odvratno gadim se sama sebi. Ali sve za akciju. Uzimam mobitel i izlazim na recepciju di me čekao Aleksandar. Kada me vidio izbečio se.
A:Ko zadnja fufica. Kaze mrgodeći se. Ovaj put se slazem s njim.
Ja:Znam.
A:Ali si svejedno neodoljiva. Kaze te pogleda u moj dekolte. Prže bolje sam ga prekrila rukama.
Ja:ne gledaj. Zapovjedim mu.
A:Ne gledam.
Ja:gledas!!! Proderem se
A:ne deri seee na mene. Kaze iznervirano.
Ja:radicu sta ja hocu. Kazem te krenem prema izlazu,a on zamnom.30minuta kasnije stigli smo pred klub. Izasli smo van di nas je čekao Marko. Kad me vidio vilicamu je bila do poda.
A:disi brate. Aleksandar ga pozdravi i oni se zagrle. Te se marko okrene prema meni i pruzi mi ruku. Ja je prihvatim a on je poljubi. Staromodno.
M:mala izgledas vrh vrhova.
A: izgleda ko neka fufica.kaze s ljutnjom. Stvarno si mogla obuć nesto malo duze i zatvorenije.
Šta je njemu sto se ovako ponasa.
Ja:mogla sam ali sam se morala uklopit u ovaj bordel. Kazem iznervirano.
M:ne vređaj mi klub.
Ja:samo kazem istinu.
A:jel mozemo u ured da razradimo plan.
M:moze. Ajmo. Kaze i krene prema uredu a ja i Aleksandar za njim.2sata kasnije.
Već pola sata sedim s nekim starim jarcem u separeu i opijam ga. Aleksandar me celo vreme promatra sa šanka sav crven u licu. Imam osećaj da bi sad doso ovde i prebio ovog mafijasa. Ne znam zasto ali sviđami se sto je ljut.
Starac:sta mislis da odemo gore u neku sobu. Kaze vec pijanim glasom na sta meni srce lupa 100na sat. Hvala bogu sto je pijan. Krenili smo prema sobi. Kada smo dosli otisla sam do stolica s picem i pocela sipat piće u čašu. Dok me nije vidio stavila sam otrov u čašu i dala da popije. Dok je pio dobio je napadaj sto znaci da je pocelo djelovat. Poceo se trest i onda je samo pao na krevet. Izasla sam iz sobe i vidila Aleksandra.Ja:Aleksandre???? Okrene se prema meni i priblizi mi se te me pocne strasno ljubit i nabije me u zid.
Ja:sta radissss???
A:šuti. Zapovjedi mi.
Odlucila sam mu se prepustit. Odneo me do vrata jedne sobe te me spustio pred njima nije mi bilo jasno sta radi izvadio je ključ i otključo sobu. Čudno inače su sve sobe zaključane. Ponovo me digo i unjeo u sobu soba je bila drugačija od drugih. Bila je nekako topla i udobna. Bacio me na krevet i počeo ljubit. Skinio mi je haljinu i doljnji ves.
A:bebo savrsena si. Kaze i nastavi me ljubit,ali ga ja zaustavim.
Ja:pazi molim te ovo mi je prvi put. Prostenjem
A:ne brini. Kaze i nastavi me ljubit...
YOU ARE READING
Šef mafije
RomanceOna lepa mlada cura odbačena od roditelja. Radi za poznatu mafiju i svi je vole. On najmoćniji ruski mafijaš kojeg se boji pola sveta bez osećanja prema drugima.