Bacio me na krevet i počeo ljubit. Nisam se mogla oduprjet pa sam mu uzvraćala. Al nisam smela te sam odlucila prekinit poljubce.
Ja:Aleksandre stani.
A:Sta je sad? Prosikta zadihano.
Ja:Makni se s mene be zelim ovo.
A:Jel,a zasto?
Ja:Nisam ti ja jedna od onih tvojih ku**a s kojima si svako vece i sama pomisao na to mi se gadis. Kazem dok mi se suze pocinju nakupljati u ocima.
A:Nisi ti si nesto vise od toga ti si posebna. Ja ne čujem dobro definitivno. Sta je on ovo upravo izgovorio?
Ja:E pa onda se i ponasaj prema meni kao da sam posebna.
A:Pa i ponasam se tak hel ti dopustam da krsis pravila jesi u mojoj sobi i ne diram te....sta jos hoces.
Ja:To nista ne dokazuje potrudi se malo vise. Kazem na sta on preokrene ocima.
A:Dobro imas pola sata da se sredis vodim te negde. Bukvalno sam skocila od srece.
Ja:Di me vodis?
A:Na jedno posebno mesto ajde sad se oblaci i idemo. Ustala sam i otrcala u ormar. Ali nisam znala sta da obucem.
Ja:Kako da se obucem?! Viknem da me cuje.
A:Obuci se toplo vani je hladno.
Ja:Dobro.
Dosla sam do polica s mojom odecom.
Ne,Ne,Ne,Ne,Katastrofa,Ne i daaaaa. Konacno sam nasla sta obuci. Obukla sam crne rifle crnu majicu bele patike i preko crveni kaput. Kosu sam raspustila i stavila naocare.⬇️Top!
A:Anastasija jesi gotova vise!
Ja:Jesam. Kazem i izađem iz ormara.
A:Prelepa si. Priđe mi i poljubi me u čelo.
Ja:Hvala nisi ni ti los. Na sebi je imao crne farmerke bele kosulje i crni kaput izgleda je tako khm....
Izasli smo iz sobe i zaputili se prema liftu. Hodnik je naravno bio pun fufica koje su me ljubomorno gledale imaju i sta. Na samom ulazu u lift zaustavim Aleksandra.
Ja:Aleksandre. Kazem i povucem ga za ruku. Upravo mi je sinila jedno predobra ideja.
A:Molim?
Ja:Ocemo ic stepenicama? Kazem i povucem ga ka stepenicama.
A:Sto stepenicama pored ovolikog lifta? Kaze na sta se ja nasmijem.
A:Razumijem. Kaze kroz smeh. Ima tako prelep osmeh. Sisli smo dole i usli u njegov auto.
Vozili smo se neka 2 sata vise mi je dosadilo.
Ja:Dobro kolko jos? Zacvilim ko malo dete na sta se on nasmije.
A:Evo nas. Kaze na sta ja skocim.
A:Otvori tu ladicu i izvadi iz nje moju kravatu te je zavezi oko ociju.
Ja:A stoooooo?
A:Ajde ajde. Kaze te otvorim ladicu i iz nje izvucem crvenu kravatu i stavim je oko ociju. Aleksandar je izaso iz auta i doso do moje str i pomogo mi da izađem iz auta. Malo smo setali.
A:Jesi spremna?
Ja:Naravno! Kazem na sta se on nasmije i skine mi povez.Ostala sam bez daha
Ja:Aleksandre? Ispred mene se nalazio najlepsi pogled na svetu.A:Iii jel ti se sviđa?
Ja:Daaaaa prelepo je. Kazem te se okrenem prema njemu i poljubim ga.
A:Vidis kad sam bio mali i kad mi je trebalo malo samoće uvek sam dolazio tu i gledao grad moj grad i sanjao da ce jednog dana bit moj zapravo znao sam to. Kaze dok me mazi po licu.
Ja:Prelepo je. A kako to da si posto mafijas oces mi ispricat.
A:Pod uvjetom da i ti meni ispricas odkud ti u bandi. Malo sam razmisljala.
Ja:Dobro ali ti prvi. Kimnuo je glavom.
YOU ARE READING
Šef mafije
RomanceOna lepa mlada cura odbačena od roditelja. Radi za poznatu mafiju i svi je vole. On najmoćniji ruski mafijaš kojeg se boji pola sveta bez osećanja prema drugima.