Kako je dobar osećaj probudit se i biti iznad svih. Od male curice koju su vlastiti "roditelji" odbacili do jedne od najboljih mafijasica u jednoj od najpoznatijoj bandi u Evropi i šire. Skupi nakit,markirane cipele i garderoba s potpidom. Mnogi bi pomislili da se radi o maloj bogataskoj princezi ili k***i. Ali ne ovaj put nije tako. Sve to sam postigla sama ugled,moć,slavu,novac. Usput da se predstavim ja sam Anastasija živim u Beču i imam 18godina. Nisam kao obične cure. Radim za bajpoznatiju bandu DANGER. Jedina sam cura u toj bandi i svi me vole a i ja njih jer su oni moja obitelj. Da nije bilo Nikole(vođe bande) ne znam da li bi preživela on me spasio i obučio za ovaj poso.
Ustajem se iz kreveta i oblačim se i šminkam. Nisam bas neki ljubitelj sminke ali nakon sinoc imam podocnjake do poda te stavljam malo korrktora i pudera
Obukla sam ovo⬇️⬇️⬇️Crno ima li sta bolje. Izlazom iz sobe i vidim nered po hodniku razbacana zenska odjeca. Fuj! Zbog ovog zalim sto sam jedina devojka u kuci. Silazim niz stepenice i vidim Nikolu odmornog s osmehom od uha do uha. Blago njemu. Kad na svakom koraku ima svoju k***u te na njoj istrese sav bes i onda sija celi dan. Iz mojih misli me prekine on.
N:Pa dobro jutro mala odlicno izgledas danas. Nasmije se i zagrli me
Ja:Pa hvala nisi ni ti los nego sto si tako veseo??? Pravim se glupa.
N:pa imo sam jednu ugodnu noc s jefnom malom.perverzno se nasmije. A i cuo sam se s Aleksandrom dolazi sutra iz rusije.
Ja: o hocu ja to napokon upoznat tog slavnog i moćnog Aleksandra??? Nasmijem se sedajuci na kauc.
N:hoces samo se pazi njega da te ne bi smoto jer zbog njega cure seku vene. Kaze odlazeci u kuhinju.
Ja: Juuuu! Pa jel ti to sumljas u mene?
Dovikujemo se.
N: a nikad ne znas.
Ja:ja sam od najboljih ucila odbranit se od takvih. Nasmijem se.
N:i to sto kazes.Pili smo kavu na kaucu i pricali kad su u dnevnu poleclo dolazit ostatak bande mamurni i umorni od sinoc.
Nas 7 zivi u ovoj kuci i svi smo clanovi bande naravno nije nas samo 7. Ali nas 6 smo najbolji clanovi. Pa zivimo s Nikolom u ovoj kuciRayn:Moze i meni kava molim. Kaze i zavali se na kauc pokraj mene
Ja:napravi si sam imas i ruke i noge. Kazem kroz smeh.
R:sto si tako srca kamenovog. Zacvili.
I ustane se. Ostali su se smestili po kaucu i foteljama.
N: cuo sam se s Aleksandrom dolazi sutra. Odjednom kao da ih je mamurluk proso te su poskakali.
Harry: Aleksandar???kaze u neverici
N:da,da
H:u brate nije bio ovde skoro 6god. Jedva cekam da se opijemo ko nekad.
Zayn: uf razvalicemo se.Ako se pitate ko je Aleksandar da iskreno kazem i ja ga znam samo iz prica. On je najmoćniji mafijas u Rusiji i on surađuje s Nikolom kao braća su. Samo sto je on otiso u Rudiju kako bi pobego od sranja koje
Je ovde napravio te je tamo nastavio s mafiom i uspjeo je. Kazu da je svima strah i trepet a cure rezu vene za njim.William:uf opet se necemo treznit dan i noc. To mi je falilo.
Ja:a kao sad se treznite. Kazem sarkasticno. A William me pogodi jastukom.
Ja:pa samo kazem istinu. Uf al se volim s njim svađat nema mi nista draze.
W:e ovo sto se sad opijamo je nista naspram onog sto sm pre radili.
Ja:ma nemoj.
W:ma moj.
N:ajde dosta vas dvoje dosadni ste.
Ja:i onako idem na trcanje oce neko samnom?pitam a oni samo preokrenu ocima. To sam i mislila pre ljeni su oni za to.
Odem u sobu i obucem se za trcanje⬇️⬇️⬇️S
tavila sam slusalice u usi i krenila trcat krenila sam standarnim putem. Trcim svaki dan to me opusta. Uvek idem istim putem ogu ga i zmirecki pretrcat.
YOU ARE READING
Šef mafije
RomanceOna lepa mlada cura odbačena od roditelja. Radi za poznatu mafiju i svi je vole. On najmoćniji ruski mafijaš kojeg se boji pola sveta bez osećanja prema drugima.