Anastasija P.O.V
Proslo je vec neko vreme od kako je Aleksandar doso nije me doso ni pozdravit. Ne znam zasto ali to mi smeta. Sedila sam u separeo dok su oni plesali. Treba mi zraka. Ustala sam se i krenila prema stepenicama. Odjednom me neko zgrabio za ruku. To je bio Aleksandar.
A:stani malo kud bežiš???
Ja:sta tebe to briga. Kaze i pokusavam se izčupat iz njegovog stiska.
A:da si se za 20min nacrtala vani kod mog auta. Jel ti jasno?
Ja:a sta ako necu?
A:nisam te pito hoćeš-nećes.
Ja:imas ti onu svoju k***u pa njoj naređuj. Kazem a on me jos vise stisne.
A:jel to neko ljubomoran???
Ja:nisam i pusti me.
A:za 20min. Kaze i pusti me iz zagrljaja.
Otisla sam dole za sank i narucila dupli viski. Izasla sam van i trazila njegov auto. Nije ga bilo tesko nac jer je i on stajo kraj njega.
Ja:sta hoces od mene?kazem prilazeći mu. Okrene se priće mi i poljubi me u obraz.
A:srećan rođendan ljubavi. Ljubavi? Stvarno? Tako slatko zvuci
Ja:hvala. Kazem i uzvratim mu poljubac. Iz unutrasnjeg dzepa izvadio je Chanel kutijicu.
A:izvoli. Kaze i pruzi mi kutijicu.
Ja:hvala. Sta je to???
A:ne znam otvori pa ce mo vidit. Otvorila sam kutijicu i nisam mogla verovat Chanel sat.Ja:ajme kako.....kako si znao??? Pitala sam sva uzbuđena.
A:Mala ja sve zn zapamzi too. Kaze i poljubi me u obraz nežno. Na šta se ja sva naježim.
A:Ovo je samo prvi dio iznenađenja.
Ja:a sta je drugi??? Pitam uzbuđeno.
A:vidićeš. Kaze pokazujuci mi da sednem u auto.Vozili smo se nekih 30min. Aleksandar je celo vreme šutio i nije mi hteo reć di me vodi. Dosli smo na odredište vani je bio mrak tek kad sam izašla vidila sam da smo zapravo na aeodromu.
Ja:šta radimo ovde??? Pitam zbunjeno
A:sve ćes saznat na veme. A sad me prati. Kaze i krene prema jednom od aviona. Ispred aviona su se nalazila dva čuvara i stjuardesa. Ušli smo u avion. Aleksandar je seo do prozora a ja odma do njega.
Ja:mmmm Aleksandre mogu ja da sednem do prozora???
A:mozes. Kaze i zamenimo se za mesta.
Ja:di me vodis???
A:vidićeš kad stignemo. Nemoj kvarit iznenađenje. Kaze i uštipne me za obraz.
Ja:a daaajjj!!!! Kazem odugovlačeći.
A:ne ne. Al me nervira ova njegova tvrdoglavost.
Ja:nerviras me.
A:i ti mene. Nisam ništa rekla samo sam se okrenila prema prozoru i prekrstila ruke na grudima.
Stjuardesa nas je obavestila da se vežemo jer uskoro polećemo.10min kasnije.
Aleksandar je otišo do pilota da vidi s njim nest o vezi leta dok sam ja tipkala nesto po mobu. Odjednom mi je neko istrgo mobitel iz ruke. To je bio Aleksandamr.
Ja:e daj vrati.
A:a ne ne dok smo na ovom putovanju nema mobitela. Molim? On se sali?
Ja:a dajjj.zacvilim
A:ne moze a sad budi dobra i idi u sobu se presvuc. Imas tamo odeću spremnu jer neces moci ovakva ic. Kaze i pokaze rukom na moje telo.
Ja:sta mi fali.
A:nista sve je kako treba ali dugo ce mo setat tako daa. Kaze a ja ustanem i odem u kabinu.Kada sam usla u kabinu vidila sam krevet i na njemu zeleni kombinezon i crne starke. Obukla sam se⬇️⬇️⬇️
Izasla sam iz kabine i vidila Aleksandra s onom fufastom stjuardesom. Govorila mu je nesto dok ju je on nezainteresirano "sluso". Kad me je vidio samo mi se osmehnuo i rekao nesto stjuardesi. Ona ga je samo ljuto pogledala i otisla na sta sam se ja nasmejala.
A:predivno izgledas. Kaze dok mi prilazi.
Ja:hvala. Kako si znao moju velicimu?
A:pa kolko te promatram i dodirujem zbam sce u cemtimetar. Kaze na sta se on i ja pocnemo smijat.
YOU ARE READING
Šef mafije
RomanceOna lepa mlada cura odbačena od roditelja. Radi za poznatu mafiju i svi je vole. On najmoćniji ruski mafijaš kojeg se boji pola sveta bez osećanja prema drugima.