Mesec dana kasnije
Prošlo je mesec dana od one odvratne veceri. Aleksandra izbegavam. Ne spavamo u istoj sobi on se preselio u gostinsku. 9sati ujutro je i ja lezim u krevetu. Nijem mi dobro. Sigurno nije zista ozbiljno samo glad. Tješila sam se. Ustala sam iz kreveta i otisla u WC obavit sve sto trebam. Kada sam izasla otvorila sam ormar i trazila nesto udobno odlucila sam se za zelenu dužu suknju i belu majicu a u zadnje vreme noge me ubijaju tako da sam obula starke⬇️
Sišla sam dole i zatekla Aleksandra i blizance kako gledaju sunđer boba.
NiL:Dobjo jutjo mama.
Ja:Dobro jutro.
A:Dobro jutro. Samo sam ga ignorisala i otisla u kuhinju. Otvorila sam frizider i uzela mleko i žitarice. Dok sam sipala mleko zgadio mi se miris i natero me da povraćam. Stavila sam ruku na usta i potrcala gore prema wc. Protrcala sam kroc dnevnu. I cula sam kako je Aleksandar krenio trcat zamnom. Dosla sam u wc u zadnjoj sekundi i pocela povracat Aleksandar je uletio zamnom u wc i maknio mi kosu se lica.
A:Anči šta ti je?
Ja:Ne znam viroza sigurno. Kazem te on kimne glavom. Ustanem s poda te mi se zavrti u glavi. Aleksandar me uvati.
A:Jesi sigurna da je samo viroza nemas temperaturu. Kaze stavljajuci mi dlan na čelo.
Ja:Ma dobro sam. Kazem te uđem u sobu i legnem na krevet.
A:Jel ti treba nesto da ti donesem.
Ja:Samo vode.
A:Dobro. Kaze te izađe iz sobe. Vrati se u sobu s flašom vode.
A:Izvoli.
Ja:Hvala.
A:Jel trebas jos nesto?
Ja:Ne.
A:Dobro idem ja dole kod dece onda. Samo kimnem glavom. Okrenila sam se na drugu stranu i zaspala.Porobudila sam se i na mobitelu videla da je 15:33 skoro sam celi dan prespavala. O ne opet me teralo povracat. Otisla sam u wc. Jpj boze sta mi je je. I noge me bole. Otvorila sam ormaric u wc u kojem drzim stvari za higijenu. Ugledala sam pun paket uložaka. Koji je datum danas? Otisla sam po mobitel i videla da mi kasni dve nedelje. O shit. Nije valda. Sta cu sad. Uzela sam mobitel i nazvala ginekologinju kod koje sam isla kada sam prvi put bila trudna. Narucila sam se odma za danas imam termin u 17:00h otišla sam se otusirat. Obikla sam crne rifle i sivkastu majicu na bretele vani je bilo sveže od kiše koja je pala pa sam izvadila sivi sako koji sam obukla obula sam sive cizmice i uzela crnu torbu.
A:Ej ti se probudila.
Ja:Jesam.
A:Di ides?
Ja:Kod Tine zvala me trebam joj pomoc nesto.
A:Aha jel ti bolje malo si blijeda.
Ja:Ma dobro sam ajde idem ja. Uzecu ti jedan auto. Cao. Kazem i krenem prema izlazu.
A:Cao.
Uf dobro je izvukla sam se.Sat ipo vremena kasnije
Stigla sam pred ordinaciju. Usla sam unutra tamo me docekala medicinska sestra. Rekla sam joj ime i prezime te je ona pozvala doktoricu.
D:Dobar dan Anastasija nismo se dugo videle. Priće mi te mi pruzi ruku.
Ja:Dobar dan doktorice. Da predugo.
D:Hajmo u ordinaciju. Usle smo u ordiaciju ovde se nista nije promenilo.
D:Pa da čujem sta muci ovako lepu zenu vidim da si se udala.
Ja:Da pre mesec dana.
D:Super nadam se da su i blizanci srećni.
Ja:Jesu.
D:Nego da cujem sta te muci.
Ja:Celo jutro povraćam noge me bole i kasni mi dve nedelje.
D:Jesi imala odnose u zadnje vreme? Setila sam se odma one veceri odvratno.
Ja:Jesam.
D:Ajde lezi na stol za ultrazvuk.
Skinila sam sako te torbu i sako stavila na stolicu i legla na krevet.
D:Digni majicu i otkopcaj hlace. Ovo ce bit hladno. Kaze i namaze mi stomak gelom. Uzela je ultra zvuk i pocela mi prelatit njime po stomaku.
D:Da nema sunje trudna si oko mesec dana. Ne mogu verovat sok.
D:Jesi dobro?
Ja:Jesam jeste sigurni?
D:Jesam a uostalom ultra zvuk sve jasno pokazuje.
Ja:O boze.
D:Staje bilo pa nije to nista lose kladim se da ce ti muz biti presretan kad cuje.
Ja:Verujem.
D:Mozes se obuc i evo izvoli slile. Kaze i pruzi mi crno-bele slike.
Ja:Hvala.
D:I da nemoj dizat teske stvari nemoj pit alkohol cuvaj se zadimljenoh prostorija hrani se zdravo i nemoj nosit decu u naruciju i kontrola za mesec dana.
Ja:Uredu hvala vam doviđenja. Kazem i izađem iz ordinacije.Dosla sam kuci slile sam sakrila u torbu. Joj boze pomozi kazem i izađem iz auta te uđem u kuću. Na vratima me dočeka Aleksandar.
A:O vratila si se.
Ja:Daaa idem ja da legnem nije mi dobro pa cu sic kasnije.
A:Trebali bi mi do doktora vec se lagano brinem.
Ja:Ma sve je uredu.
A:Dobro ako ti tako kazes.
N:Mamaaa. Nadija dotrci do mene te se ja spustim u čučanj i zagrlim je.
Ja:Ej mišiću.
N:Mama mogu uzet tvoj telefon da igjam igjice.
Ja:Evo u torbi ti je idi se igraj. Dala sam joj celu torbu te je ona otisla.
Ja:Jel me jos nesto trebas.
A:Ne idi lezi kaze te ja odem u sobu i legnem.Aleksandar P.O.V
Čudna mi je. Nesto ko da skriva ma samo mi se cini sigurno je umorna. Otiso sam u dnevni Lula je igro igrice na mom mobitelu a Nadia je uzela Anastasijin.
N:Tata kakve su ovo cudne slike. Kaze te mi ispruzi neki papir. Molim? To je bio snimak ultrazvuka s danasnjim datumom ali lako. Ona noc. Pa ona je trudna postacu otac opet.
Ja:Disi ovo nasla?
N:Kod mame u tojbi.
Ja:Dobro idem ja da vidim kako je mama. Otišo sam gore kod nje.
Ja:Dobro kad si mi planirala reć.
A:Šta to?
Ja:Ne pravi se glupa kad si mi mislila reć da si trudna?
A:Kako znas?
Ja:Naso sam slike. Pruzim joj slike.
A:Gle nije vazno ionako necu da rodim.
Ja:Molim?
A:Dobro si me cuo.
Ja:Ne mislis valda ubit dete.
A:Da mislim.
Ja:Dobro sad neces izac iz sobe dok god ne ozbacis te gluposti iz glave. Izađem van i zakljucam je.
YOU ARE READING
Šef mafije
RomanceOna lepa mlada cura odbačena od roditelja. Radi za poznatu mafiju i svi je vole. On najmoćniji ruski mafijaš kojeg se boji pola sveta bez osećanja prema drugima.