Nakon što sam se vratila od Nikolasa decu sam poslala u sobu da se igraju dok sam ja otišla nešto napravit za jest. Ne mogu verovat da se vratio. Iako je prošlo 3 godine on je i dalje neodoljiv. Majko moja o čemu li ja mislim. Moram prestat razmišljat o njemu. Moje misli prekine zvono na vratima. Otišla sam otvoriti vrata. I odma sam požalila.
Ja:Šta ti radiš tu i odakle ti moja adresa?
A:Wow wow nemoras odma skakat na mene.
Ja:A šta si ti očekivo da ću ti skočit u zagrljaj. Pitam ironično.
A:Ej ajde smiri se došo sam mirno pričat daj molim te da popričamo.
Ja:Nemamo o čemu.
A:Imamo dvoje dece i 3 godine iza sebe molim te zbog njih.
Ja:Joooj dobro ajde uđi. Kažem i pokažem mu prema mojoj radnoj sobi.
Ja:I o čemu si hteo pričat. Kažem kad sednem.
A:Hoću da se zbližim s decom da ih upoznam da se družim s njima ipak su to i moja deca.
Ja:Ne deca su moja.
A:Ko ti ih je napravio?
Ja:Nažalost tiii. Naglasim prvu reč.
A:Slušaj ja se ne mislim raspravljat s tobom biće kako sam ja reko. Cinično sam se nasmijala na ovo.
Ja:A ko si ti da mi određujes sta da radim.
A:Neko ko ti u sekundi može oduzet decu i odvest ih sa sobom u Rusiju da ih više nikad ne vidiš.
Ja:Ne bojim te se ni tebe ni tvojih pretnji....
L:Mama ja sam gladan. Našu raspravu prekine Luka. Okrenemo se oboje prema njemu. On kad ugleda Aleksandra dotrci do mene i sedne mi u krilo.
Ja:evo sace rucak bit gotov pa ce mo jesti. Kažem i popravim mu kosicu na sta on odmakne glavom jer mrzi to.
L:nemoj.
Ja:Dobro. Kazem te se ja i Aleksandar nasmijemo.
L:A sta ivaj ciko jadi tuu?
Ja:Paaaaa..pocnem smisljat razlog ali me on prekine
A:Došo sam na ručak. Molim? Ubila sam ga pogledom.
L:Dobjo.10 min kasnije
Svo četvero sedimo za stolom. Ne mogu verovat da je i on ovde. Uzela sam Nadin tanjir i sipala joj supe. Složila je facu kada je vidila da sam joj ubacila i jednu mrkvu.
N:Ali mama ja ne vojim ovo naradzasto. Pozali se. Na sta se aleksandar nasmije. Sta mu je smesno.
Ja:Nadia moraš bar malo to je zdravo.
N:Ali mamaaaa. Zacvili na sta je ja prekorno pogledam označavajući kraj rasprave.
A:Nemoj je silit da jede ono sto ne voli. Iii samo sam ga cekala.
Ja:Ne petljaj mi se u odgoj dece. Zarezim na njega.
A:Samo ti kazem.
Ja:Nisam trazila tvoje misljenje. Kazem te i on zasuti.
A:A deco sta vi volite radit koje igracke volite??? Šta on pokusava?
L:Ja voim auticee imam ih goe puuuno.
A:Stvarno volis autuce? Upita na sta Luka kimne glavom.
A:Ako je tako onda cu te vodit jedan dan na moju trkaću stazu da vidis uzivo kako izgleda. Kaze na sta luka srecno skoci i baci mu se u zagrljaj te ga Aleksandar stavi sebi u krilo. Sta on pokusava.
A:A sta seka voli?
N:Ja voim balet i lutkice.
A:A jel treniras balet.
N:Ne mama je jekla da sam jos maja.
A:Ma mama ce sigurno promenit misljenje. Kaze te pogleda u mene a ja ga osinem pogledom.
Ja:Deco ajde idite u sobu se igrat.
L:Ali mama ja bi ostao ovde s Alexom on je bas cool. Kaze na sta se aleksandar nasmije.
Ja:Rekla sam vam nesto ili nema cokolade posle. Namrsteno su otisli u sobu.
Ja:Nemoj mi podkupljivat dec.
A:A zasto ne to su i moja deca.
Ja:Nisu moja su i samo moja.
A:To ce mo jos videti. Kaze te ode.
YOU ARE READING
Šef mafije
RomanceOna lepa mlada cura odbačena od roditelja. Radi za poznatu mafiju i svi je vole. On najmoćniji ruski mafijaš kojeg se boji pola sveta bez osećanja prema drugima.