Nikolas P.O.V.
Izlazim iz sobe i zakljucavam je. Silazim i kazem deckima da je ne otkljucavaju ni po kojem slucaju. Otiso sam u garazu i uzeo svoj najdrazi motor. Moram se smirit. Upalio sam ga i vozio brzinom kao luđak.Nakon 2 sata divljanja po gradu dolazim u svoj klub na jedno piće. Ulazim u klub i produzim ravno za šank. Tina me nije primetila jer je bila okrenuta leđima i slagala neke čaše. Malo bolje sam je promotrio. Oba već 2god radi za mene a ja tek sad primetim koja je ona bomba. Duga smeđa kosa joj je padala do dupeta...mmm to me je uvek napaljivalo. Mogo bi nesto probat s njom da se malo maknem od fufica. Odlučim je malo zezat. Lupim rukom od šank.
Ja:izvinite ali šta čovek ovde mora napravit da dobije jedan burbon.
Trgla se i brzo se okrenila.
T:Iii-zvinite šefe slagala sam čaše nisam čula kad ste došli. Keze drhtavim glasom a u očima joj se vidio strah. Joj sto volim kad me se zene boje ali ne i ona
Ja:u redu je nemoras se bojat ljepotice. I moze molim te jedan burbon. Na obo ljepotice se osmehnula ima prelep osmjeh.
T:naravno šefe. Kaze i naspe mi burbon te ga stavi na šank.
Ja:hvala. Popi i ti jedan na moj račun.
T:ne treba šefe. Hvala. Joj sto me zicira kad čujem "šefe" iz njenih usta.
Ja:kao prvo to nije bila molba nego zapovjed a kao drugo ne zovi me vise šefe.
T:a kako onda da vas zovem???ti me mozes zvat kako god hoces.
Ja:jednostavno me samo zovi Nikolas.
T:dobro. Kaze bez ikakve emocije. Uf ona je malo teži oras za slomit ali ne zadugo.
Ja:daj mi još jedan burbon i onaj za sebe uzmi to ne zapovjed.
T:šef...Nikolas ja stvarno ne pijem. Kaze i da mi jos jedan burbon. Divno i ne pije jos jedna stvar u cemu je posebna od drugih.
Popio sam jos par casa i otiso.Kad sam doso kuci prvo sam otiso kod Anastasije u sobu kad sam doso pravila se da spava.
Ja:Anastasija znam da ne spavas zato otvaraj oči donjeo sam ti pizzu da jedes.
A:nisam gladna. Joj al me zivcira.
Ja:nećeš se izgladnjivat jel ti jasno kad se vratim hoću da sve ovo pojedes. Kazem i izađem iz sobe zakljucavajuci vrata. Otiso sam u podrum u teretanu da se malo ispucam na vreći za boks
YOU ARE READING
Šef mafije
RomanceOna lepa mlada cura odbačena od roditelja. Radi za poznatu mafiju i svi je vole. On najmoćniji ruski mafijaš kojeg se boji pola sveta bez osećanja prema drugima.