33.

3.2K 114 5
                                    

3 meseca kasnije

Bila sam u pravu. Tina je Aleksandrova sestra koju su oteli te ju otmičari dali na posvojenje. U početku je to svima bio šok ali polako se navikavamo. Tina i Nikolas su još zajedno i odlično napreduju. Aleksandar kada je saznao da mu je Tina sestra zabranio joj je da radi u kafiću i kupio joj je kuću da više ne živi u malom stanu što je ona negodovala ali nije mogla protiv njega. Aleksandrov i moj odnos je odlučan vratili smo se u Beograd napokon. Jedva sam čekala da odem iz one kuće. Trenutno završavam s nekim papirima vezanim za mafiju. Normalno radim za Nikolasa.

Dogovorila sam se naći s Aleksandrom za 2 sata idemo na ručak moram se ici spremit.

Uđem u sobu te otvaram ormar. Mmmm da vidimo ovo ne ovo ne.... savršeno

Izašla sam iz kuće i ušla u auto te sam se idvezla do restorana u kojem me čekao Aleksandar

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Izašla sam iz kuće i ušla u auto te sam se idvezla do restorana u kojem me čekao Aleksandar. Odma s vrata sam ga videla. Prišla sam mu i poljubila ga te sela.

Ja:I šta je to tako vazno sto si mi hteo reci?
A:Gle u zadnje vreme su se dogodile neke okolnosti i odlucio sam da te ostavim odlazim u Rusiju. MOLIM!
Ja:Molim? Nisam mogla da verujem sta cujem.
A:A budimo iskreni nikad te nisam ni volio uvek si mi bila samo zabava. Kaze a meni suze krenu iz ociju. Pokupila sam torbucu i otrcala u auto.

Šef mafijeWhere stories live. Discover now