13/2

3.4K 108 2
                                    

Kada smo došli kod Tine i Nikolasa Aleksandar i Nikolas su uzeli Luku i Nadiu i otisli u dvoriste da se igraju dok su nama ostavili Aleksu tj. ja sam uzela Aleksu jer je on premali da se igra u dvoristu. Nije da nemam poverenja u Aleksandra ali sta je sigurno sigurno je. Tina je uzela Aleksu i igrala se s njim dok smo pricale o svemu i svacemu. Odjedanput su u kucu uletili Nadia i Luka.
L:Mama mama moras izac napolje.
Ja:Sta je bilo. Uplasila sam se da se nije nesto dogodilo.
N:Imamo jedno iznenađenje. Kažu te me povuku za ruku. Izasla sam van i videla Aleksandra s buketom ruza. Wtf? Klinci su me odvukli do njega.
A:izvoli. Pruzi mi buket crvenih ruza.
Ja:Hvala kazem i uzmem buket. Kleknio je ispred mene. Wtf?

A:Ljubavi moja jedina. Pre nego sto sam tebe upoznao ja sam bio neko sasvim drugi. Neko ko je hladnokrvno ubijo i ozleđivo ljude. Onoga dana kada si se zabila u mene dok si trčala osetio sam nesto sto nikad nisam a to je LJUBAV. Nikada te nisam presto voliti cak ni onda kada sam te ostavio i otiso u Rusiju. To sam jednostavno moro radi tvoje sigurnosti. Bio sam uveren da cu te zaboravit i prestati voliti. Ali one noci kad si se pojavila na zabavi osećanja su postala jos veca i te noci sam prvi put napravio nesto sto je vredno u mom zivotu. Zao mi je sto sam te puno puta povredio. Ali samo hocu da znas da si ti jedina zena u mom zivotu i s tobom jedino mogu zamislit da se zajedno budimo ujutro i jedino tebe vidim kao majku moje dece koje ce naravno biti jos. Zato UDAJ SE ZA MENE! Ostala sam u soku nakon ovog govora. Nisam znala gde sam.
Ja:A-ali mi smo vec vencani. Jedva promucam.
A:Samo građanski pravi brak je pred bogom. I zato oces bit moja zena i reci mi Da ovaj put u crkvi i bez prisile?
Ja:Hoću! Kazem kroz suze koje su mi se nakupljale u ocima. Stavio mi je prsten na ruku te me poljubio.
A:Volim te moja buduća zeno.

A:Volim te moja buduća zeno

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Šef mafijeWhere stories live. Discover now