27.

3.7K 124 7
                                    

Ja:Aleksandre!!!!! Proderala sam se suznih očiju.
A:Anastasija? Kaže i odgurne onu fufu od sebe. Okrenula sam se i počela trčat prema izlazu kluba. Krenio je zamnom.
Istrčala sam iz kluba i nastavila trčat ni sama ne znam di, ali proklete štikle su me usporavale te me i on stigao. Uhvatio me za ruku i okrenio prema sebi.

Ja:Pust me odma! Derala sam se na njega suznih očiju.
A:Neću!r rekao je mrtvo hladno.
Ja:Pusti me na moru i zaboravi na mene ku****ru jedan ne zanimaš me više idi vrati se onoj jadnici. Kažem sve u jednom dahu na šta se on cinočno nasmije. Krenem ga osamarit ali me njegova ruka zaustavi.
A:Odakle ti pravo da dižeš ruku na mene. Prosikta.
Ja:Odakle tebi pravo da ti mene varaš.
A:Ja mogu sta hocu.
Ja:E odlicno onda me pusti i vrati se njoj. A mene ostavi na moru.
A:A zasto bi pa ti si moja samo moja. Kaže i približi se usnama mom vratu te me počne ljubit. Naravno krenila sam se opirat.
Ja:Nisam više tvoja.
A:Moja si i uvek ćes bit. Kaze i pusti jednu moju ruku. Te svojom rukom iz dzepa izvadi neku maramicu i stavi je preko mojih usta i nosa. Pokušala sam se otet ali nije uspevalo prejak je. Nisam smela disat.
A:Ajde ljubavi diši. Nisam se vise mogla kontrolisat pluća će mi eksplodirat.
A:Tako je samo diši kad se probudiš bićeš tamo di ti je mesto. Bilo je zadnje što sam čula a onda mrak.

Aleksandar P.O.V
Konačno se onesvestila. Uzeo sam je u naručije i odneo do auta. Stavio sam je na suvozačevo mesto. Te i ja ušao u auto. Uzeo sam mobitel i nazvo Markusa(moja desna ruka u Rusiji i jedan od boljih prijatelja).
M:Izvolite šefe.
Ja:Markuse reci sobaricama da srede moju sobu i nabavi novu žensku odeću što bolju možeš večeras se vraćam za Moskvu.
M:Razumijem doviđenja. Kaže a ja poklopis slušalicu i uputim se na aerodrom.

1sat kasnije
Smeštam Anastadiju na sedalo do svog. U mom privatnom avionu smo i trenutno letimo ka Moskvi. Dosta mi je više ove male naučiću je ja pameti. Pa šta ako sam bio s drugom. Jala stvar.

Anastasia P.O.V
Budim se uz glavobolju. Pogledam oko sebe i shatim da sam u nekom avionu a onda vidim Aleksandra nasuprot sebe lako bulju nesto u mobitel.
A:opa trnoružica se probudila.
Ja:šta se desilo?
A:moro sam te malo utišat. Kaže i onda se svega seti i one fufice i svega.
Ja:Kretenčino jedna.
A:pazi kako mi se obraćaš. Naredi.
Ja:di me vodiš? Kažem a on se nasmije.
Ja: šta je smešno di me vodiš.
A:Ljubavi smiri se. Kaže i sedne kraj mene.
A:Ideš kod mene u Moskvu.
Ja:štaću tamo???
A:ideš kod mene u vilu ionako mi treba nova robinja. Robinja? Molim?
Ja:Kakva robinja o čemu pričaš?
A:moja robinja za s*x.
Ja:Molim? Nova?
A:trenutno ih u vili imam 205. Kaže mrtvo hladno na šta se ja zaledim

Molim vas ostavite neki komentar meni su važna i vaša misljenja💕

Šef mafijeWhere stories live. Discover now