32.

3.7K 119 8
                                    

Nakon sto mi je isprico njegovu pricu bio je tužan i potišten. Te smo otišli kući.
Trenutno ležimo u krevetu i gledamo TV. Na njegovom licu vidim tugu i bol.

Ja:Kakva je bila tvoja sestra? Iako se bojim njegove reakcije morala sam pitat.
A:Zašto te to sad zanima? Smiren je.
Ja:Onako zanima me.
A:Nataša je bila moja suprotnost smirena povučena stidna malo je pričala sa drugima pred nekim je čak i drhtala od straha kad priča s nekim. 5 godina je bila mlađa od mene. Volila se mazit stalno je išla za mnom i grlila me i ljubila. Imala je plavo-smeđu kosu i smeđe oči. Kaze te se ustane i iz ladice izvadi foto-album.
A:ovo su moje slike iz djetinstva. Kaže i pruži mi album. Kada sam otvorila vidila sam da su na slikama samo on i njegova sestra. Ne znam zasto ali u očima njegove sestre prepoznam onaj neki pogled kao da sam te oči već negde vidila. Među slikama bila je jedna s plaže. Njegova sestra imala je ožiljak na prsima. NEMOGUĆE.....
Ja:Aleksandre???
A:Molim?
Ja:Jel imas neke podatke o svojoj sestri?
A:Anastasija sto te to sve toliko zanima. Nemoguće ju je naći. Mi smo odustali.
Ja:Reci mi jos neke podatke datum rođenja i ostalo...
A:Dobro. Rođena je 2.12.2002.u Rusiji. Nestala je kada je imala 2 godine. Ožiljak sa te slike koju stalno gledaš joj je poslesica operacije srca koju je imala kao mala mora celi zivot pit neke tablete. Buum! Probledila sam u sekundi.
A:Jel to dovoljno mogu ic spavat? Pita iznervirano.

Šef mafijeWhere stories live. Discover now