29.

4K 122 6
                                    

7dana posle
Već nedelju dana sam u ovoj prokletoj vili. Izludiću ne mogu van a inace nisam navikla bit zatvorena u kući. Jos uvek sam u Aleksandrovoj sobi i verujte pokušavam što manje izlazit iz nje. Gadi mi se gledat one k**ve kako plaze po njemu. Uzasla sam par puta iz sobe i sve su me ubijale pogledom al iskreno me zaboli za njih. Jedem ovde u sobi iako Aleksandru to nije drago ali ako mi ne donese ovde da jedem ja necu da silazim doli i onda ne jedem celi dan sto mu jos vise nije draze. Svako vece je s drugom u nekoj posebnoj sobi ne znam ni ja sta vise. Ako se pitate jel me boli to sto spava s drugima iskreno ne znam ni sama. Volim ga ali mi se nekako zgadio. U ovih 7dana nije bilo nista između nas on je hteo ali ja ne. Samo jednom smo se ljubakali kad smo se probudili ali to je sve nista vise od toga.
Ležim na krevetu i gledam TV pošto mi je kreten oduzeo mob.
A:Khm. Nakašelje se ulazeći u sobu samo sam ga pogledala i pogled vratila na TV nije mi se dalo pricat s njim.
A:Pošto vidim da ti je dosadno obuci nešto pristojnije i siđi dole na ručak ne mislim ti više donosit jelo u sobu. Trenutno sam bila obučena u njegovu majicu jer nemam pidzamu a nije mi se dalo presvlacit jutros kad sam se probudila.
Ja:Neću nisam gladna. Slagala sam nije mi se dalo ic među one fufe.
A:Ne zanima me.
Ja:Neću dosta mi je vise njihovih pogleda ko da ce me svaki čas ubit.
A:Pa sta ces ljubomorne su ipak ti radis ono sta one ne smiju.
Ja:A šta to radim. Nisam imala opste ideju na sta tacno misli jer nista nisam radila u zadnjih 7dana sem gledala TV.
A:Pa jel se secas kad si tek dosla ovde da sam ti reko da postoje neka pravila ali ti nisi htela slusat.
Ja:Sećam se. Kazem i dalje zbunjena.
A:E pa ti kršiš ta pravila a zna se ko u kući ne pištuje pravila bude kažnjen a ti nisi ni jednom do sad bila kažnjena. Wow! Sad me već zanimaju ta pravila ali necu ih se pridrzavat to sigurno.
Ja:A koja su to pravila baš me zanima? Kažem i ugasim TV.
A:Pa ovako: 1.Ne smeš u ovoj kući da nosiš trenerke helanke ili bilo kakve druge hlače.
2.Ne smeš da nosiš cipele osim ako su štikle.
3.Moraš da silazuš na doručak ručak ili večeru ili kad te ja zovem.
4.Ne smeš ni da proviriš u moju sobu.
5.Moraš me zvati gospodaru.
6.Ne smeš da govoriš NE.
7.Ne smeš da nosiš donji veš.
8.Moraš svako jutro ić trenirat.
9.Moraš uvek bit našminkana.
10.Nikad ne kasni
To su neka od važnijoh pravila ove kuće. Istala sam šokirana.
Ja:Jel sme da se diše?
A:Ako ja odlučim sme.
Ja:Cek reko si trenira?
A:Da imam dvoranu i teretanu u podrumu i svako jutro dolazi trenerica.
Ja:Aha. Ova pravila su mi dobro došla sad znam kako ću im svima dignit živce. A šta da radim kad mi je dosadno a obožavam nervirat ljude.
A:Idi se obuci i siđi na ručak isako izgledaš extra u toj mojoj majici. Kaže i poljubi me u obraz te izađe iz sobe. Obrišem mesto di me poljubio. Te ustanem s kreveta i odem do ormara.
Mmmmm šta bi danas mogla obući? Rekao je da ne smem hlače ali pravila služe da se krše jel tako? Iz ormara izvlačim poderane rifle i belu Levi's majicu te se obučem na noge obujem bele patike. Kosu sam raspustila i nisam se šminakal ali dobro ja se nikad ne šminkam⬇️

 Kosu sam raspustila i nisam se šminakal ali dobro ja se nikad ne šminkam⬇️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pogledam na zidni sat i vidim da je 13:15 a ručak inače počinje u 13:00. Odlično. Izlazim iz sobe. Na hodniku naravno nije bilo nikog jer su svi dole.  Ulazim u kuhinju i zadobijem pozornost od svih. Moj pogled zastane na Aleksandru koji je u krilu imo neku fuficu malo mi zasmeta. Pored njega ugledam prazno mesto te dođem i sednem.
X:Miči se to je moje mesto. Kaže mi fufica u njegovom krilu.
Ja:Začepi ako hoće sve zube na broju. Kazem na sta se Aleksandar nasmije a ona ga pogleda. Naravno nije mu se smela obratit te ju je on poslo da sedne na kraj stola. Na sta sam se ja pobednicki nasmejala. A sta da radim volim spuštat fufice.

Ulazim u sobu nakon ručka najela sam se ko nikad. Odjednom osetim ruke oko svog struka.
A:Reci mi sta ti to pokusavas? Kaze ljubeći moj vrat
Ja:Ne znam na sta mislis. Normalno da sam znala na sta misli.
A:Pa mislim na to Da si sišla na ručak u riflama i patikama bez sminke ali na to sam naviko jos si i kasnila i na sebi imas kolko osetim doljni ves. Kaze i ustine me za grudi te ga ja udarim po ruci.
Ja:Prste sebi.
A:Ja cu radit sta ja hocu. Kaze i baci me na krevet te me pocne ljubit.

Šef mafijeWhere stories live. Discover now