13.

4.8K 132 2
                                    

Anastasia P.O.V
Nakon što je Nikolas otiso iz sobe. Ustala sam i otisla do stola s hranom. Samo sam gledala u tu pizzu ali nisam mogla jest. Bilo mi je dosadno nisam znala sta da radim. Legla sam na krevet i upalila TV.

Ofgledala sam već 2 filma. Sva sam se ukočila na krevetu. Čujem otključavanje vrata. Razičaram se kad vidim Aleksandra umesto Nikolasa.
Ja:šta ti oćeš??? Pitam pomalo bezobrazno
A:reko sam ti da ne budes bezobrazna prema meni. Kaze a ja duboko izdahnem. I nastavim ga gledat. Izgledao je toop obučen u crnu majicu i crne rifle poderane na koljenu. Na majici su mu se ocrtavali mišići. Iz maštanja me prekine njegov glas.
A:i jesi gotova s buljenjem.
Ja:ja ne buljim. Kazem u samoobrani iako znam da to nije istina.
A:ma jok ja buljim.
Ja:pa uhvatila sam te par puta da buljiš. Kazem samo kako bi ga izprovocirala.
A:pa onda smo 1:1 ja buljim u tebe ti u mene.
Ja:e sad si sam prizno da buljiš. Kazem kroz cerek a on se namrgodi. Izgubio je sve živce.
A:dobro nego Nikolas me poslo da vidim jesi živa i jesi pojela ručak.
Ja:živa jesam pojela nisam. Kazem nezainteresirano. I od kad ti obavljas poso za nekog drugog sta ti to nije ispod časti.
A:doso sam samo zato jer me on poslo jer ima nekog vaznijeg posla.
Ja:jel a kakvog too. Pitam znatizeljno jer sam uvek znala sve o poslovima i sve su mi uvek govorili.
A:ti si mala u pritvoru. Kaze a ja preokrenem ocima jer me nervira.
Ja:a ti si dosadan.
A:pa i ti si. Nego sta kazes da ponovimo ono iz Rima.
Ja:šta???pravim se glupa.
A:ne pravi se glupa.
Ja:stvarno ne znam podseti me.
A:pa ono:soba,krevet,ti i ja. Kada je to govorio sve mi se vise i vise priblizavo i gurao me na krevet. Nisam se opirala. Poceli smo se ljubit. Otkopčavo mi je gornji dio trenerke dok sam ja pocela otkopcavat njegove hlace.
A:ne,ne ja vodim ovu igru. Kaze mi šaptajući na uvo na šta se ja naježim. Uzeo mi je ruke i stavio mi ih iznad glave dok je počeo obrađivat moj vrat. Počeo mi je otkopčavat grudnjak. Ali nas je prekinilo vikanje na donjem katu.
N:Aleksandre!!!!
A:Sranje! Prosikta te ustane s mene. Nabrzinu popravljajući majicu i hlače dok sam ja zakopčavala grudnjak i oblačila duks.
N:Aleksandreeee disi do sad!!!!!
A:evo mee!!! Drekne iznervirano.
Nikolas uđe u sobu taman kad smo se obukli i namestili. Skužiće nas ako ne njega onda mene čita me ko knjigu.
N:šta radite vas dvoje???pita sumljajući.
A i ja:Nista. Kazemo u isto vreme.
N:sumljivi ste mii. Samo da nas ne otkrije.
A:dobro dobro dogodilo se. Kaze na sta ga ja odinem pogledom spremna da ga ubijem. Posvađali smo se po običaju. Nadoda a meni padne kamen sa srca.
N:Dobro. Nego jesi ti pojela ručak.
Ja:nisam.
N:a štoo??? Pita odugovlačeći.
Ja:nisam gladna a i neka sam sva oneraspolozena soava mi se. Kazem ali to je istina.
N:I rumena si nesto. Jesi bolesna??? Eh kad bi znao sto sam crvena.
Ja:ma nisam vruće je.
N:aha. Aleksandre moras resit nesto u vezi posla.
A:moze idemo. Kaze. Te nikolas krene prema vratima. Aleksandar je ceko da izađe i doso do mene.
A:nismo mi jos gotovi nastavićemo ovo. Dolazim vecera cim odu u klub. Prošapta mi na uvo i izađe. Čujem zakljucavanje vrata. Bacim se na krevet sa smeškom od uva do uva. Jedva cekam vece. Otisla sam se otusirat. Tusirala sam se nekih pola sata malo vise ogrnula sam se peskirom. Otisla sam do ormara da izaberem sta da obucem za veceras. Izabrala sam crni čipkasti donji ves a preko toga sam obukla crno-zlatnu haljinu i zlatne štikle.

 Izabrala sam crni čipkasti donji ves a preko toga sam obukla crno-zlatnu haljinu i zlatne štikle

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kosu sam pustila. Nisam se šminkala stavila sam parfema. Pogledala sam na sat bilo je 20:30h oni obično izlaze oko 21:00h. Joj jos pola sata ko ce to docekat. Legla sam na krevet i pokusala bit sto mirnijai gledati neku seriju ali svaki minut sam gledala na sat vreme kao da je stalo. Udubila sam se u seriju i cula otkljucavanjr vrata. Pogledala sam na vrat i vidila Aleksandra. Obučenog u crno po običnom. Seo je na krevet. Ja sam zakoračila preko njegovih nogu i počela ga ljubit.
Ja:odkud.... su.... oni.... otisli tako.....rano. kazem kroz poljubce.
A:oces....sad..stvarno o tome???
Ja:neee. Kazem a on me gurne nakrevet i legne na mene. Počeo mi je otkopčavat haljinu. Dignio mi je ruke idnad glave i nije mi dao da ista radim.....

Šef mafijeWhere stories live. Discover now