11.

4.9K 135 0
                                    

Usli smo u njegov ured na katu kluba. Seo je za svoj stola a ja nasuprot njega.
Ja:i sta oces???
N:sta je s tobom sta se desilo u Rimu?
Ja:Aleksandar mi je sve reko.
N:sta tacno???
Ja:pa npr.:da ja nisam prva zena u bandi,da sluzim samo kao k**va za ubijanje onih koji ti stanu na zulj,da ces me zamenit,da necu napredovat,da si me na sve akcie slao s nekim dečkom iz bande jer si sumnjo u mene da cu te izdat i jer nisi imo poverenja u mene. Gledao me izbečenih očiju.
Ja:sta je nemas mi sta za rec.
N:vidi moro sam bit oprezan s tobom mlada si lako te smotaju oko malog prsta. Neiskusna. Moro te neko pazit. Nikom nikad nijam verovo dok se ne dokazu vise.
Ja:ti stvarno mislis da bi te ja izdala? Čoveče sve ove godine gledam te ko brata. Zivot bi ti dala da treba zivot,jer si ti moj spasio. Nikad te ne bi izdala mogu me mucit do smrti ali nikat te necu izdat. Kazem a suze mi pocnu klizit niz obraze.
N:Anchi slusaj Stella me izdala i od tad nemam poverenja u zene u bandi zato sam te sve ove godine i drzo pod mikroskopom.
Ja:kao 1.ne zovi me Anchi. Kao 2.ovo saznanje mi je vise boli nego kad su me "roditelji" odbacili ja ovo vise ne mogu!!!! Vrisnem i pobacam neke papire sa stola.
N:smiri se!
Ja:necu se smirit necu necu necuuu!!!
N:a sta hices? Pita smireno blago njemu.
Ja:hocu van iz ove bande i iz svega ovoga. Na moju izjavu usto se i osjetila sam jak udarac po obrazu od čega sam pala na pod. Ovaj udarac je bio miliun puta jaci od Tininog. Suze su mi jos jace krenile. On je doso do mene i podigo me s poda drzo me rukom za ramena na ne bi pala a drugom mi je drzo čeljust da ga gledam u lice.
N:da vise nikad ali nikad nisi to rekla jel ti jasno. Unese mi se u lice.
Ja:zasto? Tebi je to ionako svejedno ionako ces me zamenit nekom drugom i nju ces obucit da bude dio bande.
N:ti si stvarno glupa ako mislis da cu te tek tako pustit da napustis bandu.
Ja:ma da sigurno. Ionako ti nista ne znacim.
N:slusaj me sad dobro. Da je neko drugi na tvom mestu ubio bi ga sad i tu,ali tebe necu ti si nesto drugo. I dok ne promenis misljenje ides u kucni pritvor i drzacu te kolko god treba dok se ne predomislis. Kaze ljutim glasom te me baci na kauč uzme telefon i nazove nekog.
N:Jack dođi po Anastasijin auto ispred kluba. Kaze i poklopi slusalicu. Okrene se prema meni  zgrabi me za nadlakticu i počne vuć dok sam se ja opirala. Odvuče me do šanka di sam do maloprije sedila.
N:Tina jesu ovo njene stvari?
T:jesu šefe. Kaze drhtavim glasom.
Ja:pusti meeeee. Opirem se ali me ignorira.
T:šefe nece te je valda ubit?
N:ljepotice ne guraj nos tamo di mu nije mesto.
T:izvinite. Spusti glavu
N:to volim kad me se boje. Ne brini necu je ubit nego gospođica ide u kućni pritvor dobro razmislit o svojim odlukama. Tina se nasmije.
T:hvala bogu neko pametan i molim vas izbijte joj te gluposti iz glave. Na ovu izjavu njih dvoje su se nasmesili.
Ja:Tina???na cijoj si ti strani???
T: izvini ali ovaj put sam na šefovoj.
Preokrenila sam očima.
N:mi sad idemo Tina evo ti ključevi i daj ih Jacku kad dođe po auto.
T:naravno.
Nikolas je uzeo moje stvari odvuko me van i ubacio u auto.

1sat vremena kasnije
Stigli smo pred kucu. Kad smo usli svi su nas gledali u cudu jer me i dalje vuko.
W:šta je bilo???
H:šta je napravila??
Z:nije valda??? Ispitivali su nas
N:ne nije nas izdala.samo joj je neko napunio glavicu glupostima.i sad hoce izac iz bande. Kaze i pogleda u Aleksandra.
H:i sta ces sad s njom neces je valda ubit??? Pita sa strahom. Ne mogu verovat da je njega neceg strah.
N:necu ju ubit nego gospođica ide u kućni pritvor dok ne razbistri misli.
W:ufff kamen mi pao sa srca vec sam mislio da ces ju ubit.

Nikolas me odvuko u sobu i bacio na krevet. Počeo mi je uzimat stvari. Uzeo mi je:laptop,tablet i mobitel.
N:E tako sad ces lepo bit bez sve tehnologije jedino cu ti TV ostavit i to teska srca.
Ja:i sta ces s tim postic???
N:pa naucit te pameti da ne razmisljas vise o tim glupostima. Kaze i izađe iz sobe. Odem se otusirat u kupatilo. Tusirala sam se nekih sat vremena. Obukla sam trenerku i kosu svezala u neurednu punđu tako se najudobnije osećam.⬇️⬇️⬇️

Legla sam na krevet i zadpala

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Legla sam na krevet i zadpala.

Šef mafijeWhere stories live. Discover now