Godinu dana kasnije
Prošlo je već godinu dana odkako me je Aleksandar ostavio. Od tada ga nisam videla ekipa i Tina jzesu ali ja nee. Ponovno sam se počela bavit boksom obozavam ga.
Trenutno smo cela ekipa u Rusiji. Pitate se zašto. E pa idemo na proslavu Aleksandrovih zaruka. Da dobro ste čuli. Idem na proslavu njegovih zaruka. On naravno ne zna da cu dic a i ne zna za moj pakleni tajni plan.
N:Anastasija jesi spremna? Nikolas mi uleti u sobu.
Ja:Jesam evo idem. Kaze te krenem za njim spustili smo se dole gde nas ceko ostatak ekipe.Obukla sam ovo
Kada smo došli do hotela u kojem se održava zabava. Na vratima su nas dočekali stražari. Ušli smo bez problema. Kada smo ušli Aleksandar i njegova zaručnica su nam prišli. Aleksandar se izbezumio kada me vidio. Pozdravio se sa svima i onda sam na red došla ja.
Ja:Pa zdravo dugo se nismo videli. Kažem te se rukujemo.
A:Predugo a odkud ti ovde nisam te očekivo. Pa naravno
Ja:Pa sta ja ne smem da dođem na proslavu zaruka svom jako dobrom prijatelju? Pita te se lažno nasmejem dok me ona njegova ubija pogledom.
A:Naravno da smes. Nego da te upoznam ovo je moja zaručnica Violeta, Violeta ovo je moja dobra drugarica Anastasija. Kaze te se nas dve rukujemo malo sam je osmotrila plavuša sa silikonima i 3 tone šminke.
Ja:Pa drago mi je.
V:Meni također Aleksandar mi nikad nije prico o tebi. Kaze na sta se ja lazno nasmije.
Ja:Jel to ne bas cudi.Celo vece sam se motala oko drugih deckiju na zabavi privlačeći Aleksandrov pogled.
A:Dobro šta ti izvodis? Kaze hvatajuci me za dlani i vukući prema hotelskim sobama.
Ja:Sta izvodim? Pravim se glupa.
A:Ne pravi se glupa celo veče flertujes s drugim momcima na zabavi pokusavajuci me napravit ljubomornim.
Ja:Pa vidis da mi uspeva. Kazem i počnem ga ljubit po vratu.
Ja:Priznaj da si još imun na mene priznaj da mi ne mozes odolit. Kazem i dalje ga ljubeci.
Ja:Ajde samo priznaj.
A:Priznajem izluđujes me. Kaze te me pocne ljubit. Povukla sam ga prema sobi. I uso je zamnom. ****** znate sto se dogodilo u sobi.Aleksandar je bio ocito umoran pa je nakon akcije zaspo. Uzela sam njegov mobitel i nasla Violetu u kontaktu. Te joj napisala poruku.
Ljubavi dođi u sobu 202 imam iznenađenje za tebe.❤
Stisnem pošalji legnem na Aleksandrova prsa cekajuci akciju. Pravila sam se da spavam. Cujem otkljucavanje vrata.
V:ALEKSANDREEEEEE! Aleksandar se baglo trgo iz sna sto sam ja isto odglumila.
A:Aaaa sta se dogodilo? digne se u sedeci polozaj i pogleda u mn.
A:Anastasija?
V:Ocete mi objasnit sta se ovde dogodilo.
Ja:To cu ostaviti tvom decku kazem te bavucem haljinu na sebe i odem iz sobe. Dok su me oni zbunjeno gledali.KRAJ!
ESTÁS LEYENDO
Šef mafije
RomanceOna lepa mlada cura odbačena od roditelja. Radi za poznatu mafiju i svi je vole. On najmoćniji ruski mafijaš kojeg se boji pola sveta bez osećanja prema drugima.