8:34
Probudio me deciji plač. Okrenula sam se prema krevetiću i videla Aleksu kako plače. Ustala sam i uzela ga u naručije pokušavajuci ga smirit. Aleksandar i deca su spavali ko da se nis nsta nije culo. Smirila sam ga ali se nije uspavao. Otišla sam do ormara i izvukla belu haljinu s crvenim prugama.Obula sam bele patike i otisla u wc obavit higijenu. Uzela sam Aleksu u ruke i spustila nas u dnevni boravak. Stavila sam ga u krevetic koji je bio u dnevnom i skuvala si kapućino. Upalila sam tv i pustila si neki fil te ga pocela gledat.
Pogledala sam na sat i bilo je 12:15h. Oni se jos nisu probudili. Uzela sam Aleksu i otisla da ih budim. Kada sam usla u sobu zatekla sam Aleksandra kako se oblači dok su blizanci jos spavali.
Ja:O pa dobro jutro ili bolje da kazem dan. Narugam mu se. Okrene se prema meni sa smeskom.
A:Pa dobro jutro ljubavi. Kad ste se vi probudili. Doće do nas mene poljubi na blic a aleksu u glavu.
Ja:On me probudio. Aleksandar se nasmije.
A:Bravo bebo moja.
Ja:Ti nisi normalan. Nasmejali smo se oboje.
A:Daj ga meni. Kaze te mi ga uzme. Pa naravno vezan je za njega.
Ja:Moram da ih probudim inace ni veceras nema spavanja. Kazem te krenem prema krevetu.
A:Nemoj pusti ih neka spavaju.
Ja:Ne moze 12 je sati a i jesi zaboravio da danas idemo kod Tine i Nikolasa na rucak.
A:Aaa daa. Otisla sam i sela na krevet.
Ja:Ajmo buđenje spavalice. Promeskoljili su se i lagano otvorili okice.
L:neee. Kaze i pokrije se preko glave.
Ja:Ajdeeee. Ustajte.
N:A neeeee.
A:Ajde pusti mene. Kaze te mi pruzi aleksu i uzmem ga u ruke.
A:Klinci ajmo čeka vas pizza za doručak. Odma su skočili na noge. Pa ja ne verujem jos ih i podkupljuje. Blago meni. Pogledala sam ga prekorno na sta se on nasmejo.
NiL:Ajmo jesti. Poceli smo se smijat.
Ja:Cekaj prvo operite zubice umite se..
L:A neee sad moramo u sobu. Slozi facu.
A:Ajde dođite ja vas nosim. Ispruzi ruke. Skocili su im u ruke dok sam ja drzala Aleksu i krenili smo prema njihovoj sobi.
Kada smo usli oni su otisli oprat zube a ja sam aleksu stavila na krevet dok je Aleksandar otiso narucit pizzu.Izasli su iz wc-a. Luka je seo pored Alekse i poceo se igrat s njime.
Ja:I sta cemo danas obuc? Pitala sam nadiu.
N:mmmm haljinicu.
Ja:Moze. Otisla sam do ormara. Joj boze ima vise robice nego ja. Uzela sam kariranu haljinicu.
Ja:Moze ova?
N:Daaaaaa. Skinula sam joj pidzamicu i obukla je. Obula sam joj crne sandale. Kosu sam zavezala u punđu i stavila joj kariranu traku za kosu. Inače obozava trake za kosu.
Ja:I jel ti se sviđa? pitam kad zavrsim.
N:A čokej?
Ja:Op izvini to smo zaboravile. Otisla sam do ormara i iz ladice izvadila crni čoker. Okačila sam joj ga oko vrata.
Ja:Jel sad dobro?
N:Daaaaa. Kaze i zagrli me.Otišla je kod luke i alekse na krevet.
Ja:Luka sta ces ti obuc?
L:meni je svejedno. Nasmijem se. Oz ormara sam izvukla crno šorc i majicu. Obukla sam ga i obula mu crne starke.Ja:I jel ti se svođa?
L:Meni je svejedno. Joj boze.
Ja:Dobro ajmo na doručak. Kazem te uzmem Aleksu u ruke i krenemo prema dole.S obzirom da sam dobijala puno poruka od vas "kako to kraj?" "Sta je s Nikolasom i Tinom?" Odlučila sam izbacit jos par nastavaka.
YOU ARE READING
Šef mafije
RomanceOna lepa mlada cura odbačena od roditelja. Radi za poznatu mafiju i svi je vole. On najmoćniji ruski mafijaš kojeg se boji pola sveta bez osećanja prema drugima.