24.

3.9K 126 1
                                    

ANASTASIJA P.O.V
Ležala sam još neko vrene u krevetu gledajući neke klipove na mpbitelu.
Tina mi je poslala poruku pa sam morapa prekinit video.

Tina🥀🌺

T:Anastasija možeš molim te doć u klub hitno je?!

          Ja:Mogu. Šta je bilo jel se nešto                 dogodilo

T:Reću ti kad dođeš.

         Ja:Ok😚

Tinina poruka me zabrinula pa sam se brze-bolje obukla⬇️⬇️⬇️

Zgrabila sam mobitel i ključeve od auta BMW x6 i krenila prema klubu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Zgrabila sam mobitel i ključeve od auta BMW x6 i krenila prema klubu.

Vozila sam kao luđak pa sam u klub stigla za 15minuta. Uletila sam u klub i odma otisla do sanka di je stajala tina.

Ja:Pričaj šta se desilo? Pita uzbuđeno i zabrinuto.
T:Trebam savet.
Ja:Reci?
T:Pa ovako: Nekidan ja ovde za šankom i došo šef ja ga posluzila i sve. Bio je ozbiljan ko i uvek i on je stalno pokusavo zapocet neku temu ali znas mene ja se uvek pocnem trest kad je on u mojoj blizini, ja sam odgovarapa sa DA i NE ili s nekim kratkim odgovorom i njemu je to dosadilo i reko je da hoce da se sprijateljimo i da moram s njim ici na dejt inace ce mi dat otkaz a onda ostajem i bez stana i sve i ne znam sta da radim.
Wow ne mogu verovat sta mi je sad upravo rekla.
Ja:ček,ček Nikolas naš Nikolas šef bande i ovog lokala je tebe zvao na dejt.
T:Da, katastrofa ja nisam k***va da idem s njim na dejt a posle toga ko zna sta aaaaaaaaaa! Zacvili.
Ja:Ajde smiri se ali cudno mi je da te zvao na dejt on inace s takvim stvarima direkt u glavu nikakvi ručkovi večerice nista.
T:Ja se svejedno bojim ko zna mozda menja taktiku.
Ja:E ajde smiri se. Nece ti napravit nista sta ti sama neces.
T:Nemoj me više tješit jer znam da to nije istina. Upravu je on ne trazi dopustenje.
Ja:Oces da ja pricam s njim.
T:Ne! Drekne na sta se ja trznem.
Ja:Dobro. I sta ces sad?
T:Gle ja ne smem ostat....eno ih. Kaze i pokaze mi glavom da se okrenem prema vratima. Na vratima su bili Nikolas i Aleksandar. Isli su prema nama. Aleksandar je doso do mene i poljubio me na blic dok je Nikolas seo za šank i gledao prema tini a ona je skretala pogleda s njega.
T:I-izvolite šta će te popit. Kaze mucajući ona se njega stvarno boji.
Ja:čokoladni liker.
A:Vodku.
N:Jack Daniels i uzmi sebi nešto. Kaze i nasmije joj se.
T:Neću hvala. Kaze hladnim glasom. Ne pogledavsi ga sto je njega nazivciralo.
N:To je bila naredba. Kaže strogim glasom. Tina nas je poslužila a sebi nije ništa uzela.
A:Šta se to događa između njih? Aleksandar mi šapne na uvo
Ja:Pričaću ti kasnije. Kažem još tiše da nas ne čuju.
N:Tina jesi odlučila? Pita je dok je bio na rubu sa zivcima jer ga nije poslusala.
T:Jesam, iću. Iaze tiho i pogleda ga napokon.
N:Odlično sutra te kupim u 20:00h. Kaže a ona kimne glavom.
A:Jesam ja nesto propustio?
Ja:Čućeš.
N:Aleksandre ajmo u ured moramo rešit neke papire. Kaže Nikolas ustajući sa stolice.
A:Ok. Kaži i krene za njim pre toga me poljubivši.

T:Jel mi mozes sutra pomoć da se sredim?
Ja:Naravno. Donjeću ti jednu haljinu odlučno će ti stajat.
T:Hvala nemoj samo da je previše otvorena i kratka.
Ja:dobro ne brini.

Još smo neko vreme pričale a onda su njih dvojica izašla iz ureda i došli do nas.
A:Ne moras mi nis objasnjavat sve sam čuo. Šapne mi na uvo na sta ha kimnrm glavom.
N:Ja idem imam nekog posla za obavit još. Tina budi spremna za sutra. Kaže i izađe.
A:Ljubavi ocemo i mi ic?
Ja:Može ali moram zvat Harya da dođe po moj auto.
A:dobro nazvaces ga u autu idemo sad. Kaze i pocne me vuc na ruku na sta se ja smijem.
Ja:E ja idem vidimo se sutra. Kazem i ustanem sa stolice.
T:Vidimo se hvala jos jedno.
Ja:ma nista. Kazem i krenem za Aleksandrom

Šef mafijeWhere stories live. Discover now