17

754 78 38
                                    

●○●

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

●○●

Hoseok POV

-

"T-taehyung. Sabar weyh. Nanti kau menyesal." Kata aku kepada Taehyung. Dia menoleh ke arah aku dan tersenyum sinis.

"Kau. Sini." Kata Taehyung.

Aku menggelengkan kepala. Aku rasa sesuatu akan terjadi jika aku ikut cakap dia.

"SINI AKU CAKAP!" Jerkah Taehyung kepada aku.

"Tae s-sayang, apa kata kita makan c-coklat? Mama ada beli coklat favourite anak mama ni tau." Kata mama, cuba memberhentikan Taehyung.

"Coklat? Kau ni memang-" kata-kata Taehyung terhenti apabila aku mula cuba merampas botol kaca yang dihayunkan untuk memukul ibu kami.

"Lepaskanlah bodoh!" Jerit Taehyung.

Kami mula bergelut. Tanpa aku sedar, pisau yang berada di tangan Taehyung tercampak ke tepi lalu terkena pada dada ibu kami.

"MAMA!" Jerit kami berdua, serentak.

-

Memori tersebut tengiang-tengiang di kepala aku setiap kali Taehyung mula menoreh tangan aku. Setiap kepedihan yang aku rasai mengingatkan aku tentang kesakitan yang dirasai oleh ibu aku sewaktu ditikam dahulu. Darah mengalir laju seperti air mata yang keluar daripada mata aku.

Kenapa aku nampak begitu lemah depan dia ni?

"Mmm bosan lah main toreh-toreh. Kita main benda lain nak?" Tanya Taehyung kepada aku. Dia menyenget kepala ketepi sambil menunjukkan riak muka tak bersalah.

"Tak, aku-"

"Ok, benda lain." Kata Taehyung. Sempat dia menghadiahkan sebuah senyuman sinis kepada aku.

Suka hati kau je abaikan aku. Tak guna kau, Taehyung!

Aku memerhati setiap tindak-tanduk Taehyung dengan cemas. Taehyung mula membuka satu persatu laci almari berdekatan kami dan mula menyelongkar di dalamnya. Dia mengeluarkan pelbagai peralatan tajam daripada almari tersebut lalu menelitinya dengan fokus sekali.

"Hmmm agak-agak kalau guna kapak best tak? Teringinlah nak display kau punya jari kat dinding aku." Kata Taehyung.

"KAU JANGAN MACAM-MACAM TAEHYUNG! KAU TAK BOLEH BUAT AHLI KELUARGA KAU MACAM NI!" Jerit aku kepada Taehyung. Aku meronta-ronta mahu dilepaskan.

Stalker ; kth 2Where stories live. Discover now