Тэр хуримаас гарсныхаа дараа хувцас,авч явах зүйлсээ бэлдэн хэсэг унтаж амарчхаад үүрээр босон онгоцны буудал руу явлаа.
Хот дуг нойрондоо дугжрах ч онгоцны буудал дээр харин ч хөдөлгөөн эх байлаа.Гадаа харанхуй бөгөөд нар хараахан мандаж амжаагүй байсан юм.
Намжүн намайг дээрээс минь доош хүртэл сайн ширтэж байлаа...Яагаад ч юм түүний харц нэг л гунигтай бас санаа зовсон шинжтэй.
Би:За ямар үхэх гэж байгаа биш..Зүгээр шт ээ.Мэдээж хоёулаа холбоотой байна аа.
Намжүн:Гэхдээ л,нэг тийм явуулж болохгүй юм руугаа явуулж байгаа юм шиг санагдаад байх юм.Тэхён намайг дараа нь алах байх даа?
Би:Тэхён тоохгүй байх өө...Нэгэнт эхнэртэй болж,хуримаа хийсэн хүн надад анхаарал тавин гэж үү?Зүгээр дээ.Одоо л амьдрал эхэлж байхад гэхэд тэр инээмсэглээд:
-Чи минь үнэхээр хүчирхэг шүү~~Сайн байна.Өөрийгөө бас охиноо хайрлах хэрэгтэй.Гэхдээ тэнд очоод хүний нутагт,ганцаархнаа хүүхдээ төрүүлж,өсгөх хэцүү шт ээ?
Би:Найз нь чадна аа...Би хүчтэй шүү дээ гэхэд Намжүн дахиад л инээмсэглэн:
-Хэрэгтэй бол би үргэлж дэргэд чинь байх болно оо~~Хэдий одоо чамайг хайрлахаа больсон ч,найз нөхдийн орон зай байлгүй яахав.
Би:Чи минь ч гэсэн зөв хүн ээ олж л таараа.Болох ёстой юм болох цагт аа л болно шүү дээ...
-Тэхёнийг мартаж,бүүр мөсөн ингээд явна гэдгийг чинь дэмжихгүй байгаа ч,өөрөө бүхнийг цэгцлэх гэж хичээж байгааг чинь ойлгож байна аа~~
Би:Жиюү үнэхээр хайртай гийн хувьд бол Тэхёнд маш их хайртай.Тийм ч болохоор энэ солиотой бүхнийг хийсэн.Тэхёний дэргэд өөрт нь тийм их хайртай бүсгүй байгаа болохоор түүнд санаа зовохгүй байна.
-Зза,,тэгвэл би Англид очих бүрт ээ хамгийн түрүүнд чам дээр очиж байна аа.Хэдий чамайг хайрлаад бүтээгүй ч гэлээ,,намайг биш өөр хүнийг сонгодгийг чинь мэдэх болохоор би дахиж ингэхгүй дээ...Би ч,чи ч тэс өөр хүн олох хэрэгтэй.Би яг энд,яг өнөөдөр,яг энэ мөчид чамайг сэтгэлээсээ тавьж явуулж байна.Нэгэнт бүтэхгүй хайр дурлалыг хорьж,хүчлэх шиг тэнэг зүйл гэж үгүй.Тийм ч болохоор юу хүссэнээ хий дээ~~Би чамайг явуулж байна.Энэ хугацаанд өвдсөн ч гэсэн,,чамайг хайрлах сайхан байсан..гэхэд нь би түүнийг чангаар тэврээд,"Хийсэн бүхэнд чинь баярлалаа."
YOU ARE READING
Гэрлэлтийн дараа
Fiksi PenggemarБүхий л уран зохиол,кино жүжигт хосуудыг нэгнээ олон,хуримаа хийснээр аз жаргалтай төгсгөдөг. Гэвч яг үнэндээ бодит амьдрал дээр адал явдал гэрлэлтийн дараа л эхэлдэг гэдгийг тэд мэдэх болов уу? Эмэгтэйчүүд ч гэсэн эрчүүдээс дутахааргүй чадварлаг.Өө...