altıncı bölüm

303 49 3
                                    

Marcel yaklaşık 1 saattir uyuyordu. Hoseok, Jimin ve ben başında bekliyorduk. Jimin bu üzün sürenin ardından oflayarak bana döndü ve;

"Noona. Sen geldiğinde çok mu kötü görünüyordu?"

Ben bir şey söylemek için ağzımı araladığımda Hoseok, Jimin'in arkasından bana bakıp kaşlarını yukarıya kaldırdı. Ben de ne demek istediğini anlamıştım.

"Hayır. Ben geldiğimde iyiydi. Sadece yorgun hissettiğini söyleyip uzandı. Sen gelinceye kadar da uykuya daldı."

"Yanıda beklemeliydim." dedi kendini suçlar gibi. Daha sonra devam etti.

"Marcel abi ile kalamıyorum çünkü tren sesi beni korkutuyor."

Omzuna dokundum teselli etmek istermişcesine.

"Sorun değil. Marcel çok iyi."

Bana ve Hoseok'a baktıktan sonra ayağa kalktı;

"Size kahve yapayım."

Hoseok, Jimin'i başıyla onayladıktan sonra yaslanmış olduğu duvardan çekilip Jimin'in kalktığı yere oturdu.

Bana doğru eğilerek sessiz bir şekilde;

"Jimin gelmeseydi eğer doktoru arayacaktım."

Uyuyan Marcel'i incelerken gözlerimi ondan ayırmadan Hoseok'a cevap verdim.

"Müzik yarışmasından sonra hastahaneye götüreceğim onu."

"Nasıl yapacaksın?"

"Benimle geleceğine dair söz verdi. Müzik yarışmasından sonra söz dedi."

Hoseok derin bir nefes alıp arkasına yaslandığında ona baktım. Cümlelerime hiç istemeyerek de olsa devam ettim.

"Ya bana verdiği sözü de unutursa Hoseok? Ne yaparım?"

Hoseok'un cevap vermesine zaman kalmadan Jimin elinde 2 bardakla salona girdi.

"Ben kendime yapmadım çünkü mideme dokunuyor." dedi 32 diş gülerek. Ve bardakları sehpaya bırakıp oturdu.

Kahve bardağımı almak için uzandığımda Marcel'in yavaş yavaş gözlerini açtığını gördüm. Gözlerini açtığını gördüğüm an yerimden kalktım ve yanına gittim. Yüzüne iyice bakabilmek için dizlerimin üstüne çöktüm ve elimle alnındaki saçlarına dokundum.

"İyi misin?"

Gözlerini tamamen açıp beni inceledi. Daha sonra da evini.

"Min-Ah.."

Onun dudaklarından kendi ismimin çıktığını duyunca içimi bir huzur kaplamıştı. Mutluluk dolu bir sesle;

"Efendim?"

Benim sorumu sanki duymamış gibi arkamda duran Jimin'e ve Hoseok'a baktı. Daha sonra da ellerini koltuğa bastırarak yattığı yerden doğruldu. Marcel kalkar kalkmaz Jimin ayak ucuna oturdu.

"Sen Fransada doktora gitmemiş miydin hyung? Neden hala yorgun hissediyorsun? Nedeni neymiş?"

Marcel, Jimin'in bu sorusu karşısında hepimize şaşkınlıkla bakıp;

"Doktora gitmedim. Neden gideyim ki? Sadece uyumuştum müziğimin üstünde biraz çalıştıktan sonra."

Jimin, Marcel'in bu cümleleri üzerine Hoseok'a döndü ve;

Unutulmayan Şarkı // Kim Taehyung ✅tamamlandı✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin