final bölümü

112 16 7
                                    

~

Kötü günler, iyi günler... Hepsi bir şekilde geçip gidiyorlar. Mutluluklar, kahkahalar geçiyor ve en önemlisi gözyaşları duruyor artık.

O kötü günlerin üstünden 5 ay geçmişti. Mutluluğa alışmak bile benim için çok garipti çünkü daha önce sanki bu günleri hiç göremeyecekmişim gibi hissediyordum. Şimdi buradan bakıyordum eski Min-Ah'a ve ona söylemek istediğim bir sürü şey vardı.

5 ay önceki Min-Ah çok farklıydı. Artık daha olgun olduğumu hissedebiliyordum. Her şeyde daha düzgün düşünüp, daha mantıklı şeyler yapabiliyordum. Mutluluk bu evdeki herkesi değiştirmişti. En önemlisi, Taehyung'u iyileştiren şey olmuştu.

Gözlerime gelen güneş ışıklarıyla zar zor gözlerimi açmaya çalıştım. İçeriden gelen birkaç melodi sesi kesilmişti. Yataktan kalkmaya çalışırken Bong Cha koşarak odaya girdi ve yatağa, yanıma atladı.

"Günaydın anneciğim!"

Yanağıma bir öpücük bırakırken ben de onu kollarımın arasına aldım. Yanaklarıma öpücük kondurmaya devam ediyordu.

"Günaydın bebeğim.."

Taehyung da elleri cebinde bir şekilde odaya girdi.

"Uyandırdık mı seni?"

"Hayır.. Zaten uyanmıştım. Sizin bestenizi dinliyordum."

"Bestemizin adına daha karar vermedik ama..." dedi sitemli bir şekilde Bong Cha ve yan yan Taehyung'a baktı. Taehyung ise kendini kurtarmak istercesine;

"Ne yapayım bir türlü karar veremedim.. Söylediklerinin hepsi çok güzeldi."

"Ve biliyor musun anne?" diyerek bana geri döndü Bong Cha. "Bu sefer ingilizce söyleyeceğiz."

"Öyle mi?"

"Evet! Bong Cha çok iyi söylüyor. Bir kısmını söyle hadi.."

Taehyung, Bong Cha'yı söylemeye teşvik ederken yanıma oturdu. Kollarımın arasından sıyrılan Bong Cha karşımıza geçti ve tatlı bir şekilde şarkı sözlerini söyledi.

"Imagine your face say hello to me.." tatlı aksanıyla söylemeye başladığında kulağıma çok hoş gelmişti ama devamını unuttuğu belliydi. Taehyung'a baktıktan sonra yüzünü ellerinin arasına aldı ve;

"Unuttum!" diye bağırdı. Taehyung hiç çaktırmayarak söylemeye devam etti.

"Then all the bad days, they're nothing to me...with you~~"

Bong Cha şarkının devamını hatırladığında yüzünü kapattı ve;

"En sevdiğim kısmı nasıl unuturum..." diye isyan etti kendi kendine. Taehyung kolundan tuttuğu gibi kendine çekti ve gıdıklamaya başladı. Onların bu tatlı hallerine karşı gözlerimin parıl parıl baktığını hissedebiliyordum. Saat daha fazla ilerlemeden kahvaltı yapmaya karar verdik ve yataktan kalkabildik.

Mutlu olmak herkese yakışıyordu bu dünyada, önemli olanın her zaman yan yana olduğunu birkez daha anlamıştım. Ve her geçen güne daha güzel anılar ekleyebilmek de mutluluğun bir parçasıydı.

Unutulmayan Şarkı // Kim Taehyung ✅tamamlandı✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin