on sekizinci bölüm

122 18 8
                                    

Ben fotoğrafa şaşkınlıkla bakarken annem;

"Min-Ah.. İyi misin?" diye sordu.

"A-anne. Kang Min Hee.. Taehyung'un annesinin adı."

"Olabilir kızım. İsim benzerliği o-"

"Hayır. Taehyung yemek yerken anlattı. Sevdiği bir adam varmış ama hep arkadaşı olarak görmüş adam onu. Öyle dedi."

Annem, Taehyung'a dönüp baktıktan sonra oldukça tedirgin gözüküyordu. Yüzü bir anda bembeyaz olmuştu. Hızlıca bana dönüp titreyen sesiyle;

"Senin... benim kızım olduğunu biliyor mu Kang Min Hee?"

Fotoğrafı elinden alıp kenara koydum ve ellerini sıkıca tuttum.

"Anne.. Sen iyi misin?"

"İyiyim. Evet. Sen soruma cevap ver."

"Hayır. Taehyung'un annesi burada değil. Bir mektup yazıp gitmiş."

Annem bunu duyunca derin bir nefes aldı. Her ne kadar bana çaktırmamaya çalışsa da bir sorun olduğunu anlamıştım. Ben annemin garip davranışlarını incelerken Taehyung, benim küçüklük fotoğrafımı havaya kaldırarak bana seslendi.

"Min-Ah! Bunu kesinlikle almalıyız. Burada çok tatlısın."

Annem yanımdan kalkıp abimlerin yanına geri oturdu. Sanki benden kaçıyor gibiydi. Ama ben tabii ki bu işi böyle yarım bırakmayacaktım.

"Tabii. Alalım." dedim Taehyung'a gülümserken. Annem ise tüm gece boyunca benimle göz teması kurmaktan kaçınacak gibiydi.

***

"Dur, dur bir saniye! Ben anlamadım."

Ri Jin, Hoseok'un kafasına yavaşça vurduktan sonra;

"Hoseok! Anlamayacak ne var? Kang Min Hee ve Min Hyung amca arasında bir şey varmış işte."

Jungkook, Ri Jin'e garip bakışlar attıktan sonra;

''Sen de anlayamamışsın ki.'' dedi. Ri Jin'in suratı asılırken Hoseok keyifli bir şekilde gülüyordu. Ri Jin arkasına yaslanıp ellerini birleştirdi ve;

''Bay Jeon. Bizi aydınlatır mısınız o zaman?''

''Bakınız Bayan Ri Jin. Olay bir lisede geçiyor. 3 tane yakın arkadaş var. Min-Ah'nın annesi,Kang Min Hee ve Min Hyung. Kang Min Hee Hanım, Min Hyung'u çok seviyor fakat sevgisinin karşılığını alamıyor.''

''Bir dakika.. O zaman Min Hyung amcanın o çok sevdiği kadın kim?'' diye sordu Hoseok. Jungkook sözü kesildiği için bir parmağı havada bekliyordu. Masanın üstündeki resime baktıktan sonra;

''Min Hyung amca da yakışıklıymış yani. Başka bir kadını sevmesi ve sevgisinin karşılığını almış olması çok normal.''

Jimin gülümseyerek Jungkook'a baktıktan sonra;

''Sen de anlayamamışsın. Min Hyung amca'nın sevdiği kadın onu sevmemiş ki.'' dedi.

Masada bir sessizlik olmuştu. Herkes birbirini inceledikten sonra sonra Hoseok derin bir nefes alıp;

''Hepimizin beyni yeterince yandıysa son verelim artık. Bu olayın en karlısı senin annen olmuş Min-Ah. Kimseye karışmamış evlenmiş kendi ailesini kurmuş. Temiz iş.''

Unutulmayan Şarkı // Kim Taehyung ✅tamamlandı✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin