Proloog

2.3K 81 19
                                    

Hey hoi! Leuk dat jullie mijn boek lezen 'A Short Life' Dit is mijn tweede boek, ofja.. Het vorige boek (Niets Is Wat Het Lijkt) heb ik niet afgemaakt. Ik vond zelf dat het geen leuk boek was met een slecht verhaal. Vandaar heb ik niet meer verder geschreven. Sorry voor de lezers van mijn eerste boek!! Maar ik heb dus nu een nieuw boek. Hailey wilt je wat gaan vertellen over zichzelf:

Heeyy! Ik ben Hailey Grey en ik ben 14 jaar. Ik woon samen met mijn broer Alex en met mijn ouders in een grote witte villa in Amerika. Ik hoor je al denken 'waarom zo'n groot huis?' nou, mijn vader heeft een eigen bedrijf: een vliegmaatschapij. Dat verdiend goed, maar ik zie m'n vader daardoor weinig, waardoor ik hem erg mis. Tegenover mijn huis, staat nog een huge huis. Daar woont mijn beste vriendin Emily Bell met haar ouders. Ze is enigskind en haar ouders zijn daardoor soms een tikkie bezorgt. Niet dat dat erg is, iedere ouder is wel eens bezorgt..! Ik zit op de Sportschool Gymnastic samen met Emily, we zijn allebei een sportief typje: we zitten samen op voetbal (in het zelfde team), op volleybal (in het zelfde team) en we zitten op hockey (ofcourse, in het zelfde team). Op school heb ik natuurlijk nog vrienden, maar die stel ik je dan wel weer voor!

Zo, Hailey heeft nu wat verteld over wie ze is! Dit is misschien makkelijker om het verhaal te gaan lezen.

Ik wil het nog even hebben over hoevaak ik update en dat soort dingen. Niet vaak denk ik... Ik heb het best druk met school. Ik probeer zo vaak mogelijk, maar het zal niet vaak zijn. Dit is misschien een beetje vaag allemaal, maar voor mij is het ook een beetje vaag, want ik weet nog niet helemaal welke kant ik op wil.. Ik heb wel een "doel" maar nog niet precies. Dus ik ga gewoon schrijven, en ik zie wel! (Zooo vaag dit..)

Deze inleiding is niet lang, maar de hoofdstukken zullen zeker langer worden!

Dit word een zielig verhaal!! (Dan ben je alvast voorbereid ;)

Dit was het proloog (wauw, wat een mooie afsluitzin, not.)

Doeiixx!

-Votex

-Commentx

A Short LifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu