Επομενη μερα
"Καλημέρα γυφτακι." Λεω στην χριστινα μολις μπαινω στο δωματιο της.
"Καλημερα.." λεει με μια βραχνη φωνη. Καλε αυτή εχει αρρωστησέι παρα πολυ.
"Εχεις πυρετό;" την ρωταω και αυτη νευει αδυναμα.
"38.7" μου απανταεί.
"Καταλαβα..." λεω.
"Με τον Πανό εχουμε εε εννοω εχετε ερθει πολυ κοντα. Σε γουσταρει κανει μπαμ. Και οπως φαινεται δεν του αρεσει ο χαρακτηρας μου." Της λεω και της κλεινω τό ματι.
"Ουτε καν εξαλλου εμενα δεν μαρεσει-" πηγέ να πει αλλα την διεκοψα.
"Ναι ναι ξερω σαρεσει ο Στεφανος αλλα αυτός ειναι κούκλος.. Και ο Αλεξ.. Αν δεν ηταν τοσο βλακας.." λεω και δαγκωνω τα χειλια μου.
"Ώ σχολειο δεν εχεις; Αντε φυγε.." λεει αδυναμα.
"Φευγω. Αντε τα λεμε γυφτακί μου.." της λεω.
"Τα λεμε βρωμα.." μου λεει.Προχωραω βαριεστημενα προς το σχολειο.
Βαριεμαιι..
Ποιος κανει.. Πωω παλι ξεχασα να ρωτησω τι εχει πρωτη ωρά. Δηλαδή ελεος.
Προχωραω μεσα στο προυαλιο.
Με πλησιαζουν ο Αλεξ και ο Πανος.
"Πω παλι εσεις.." λεω και ρολαρω τα ματια μου.
"Ρε για μαζέψου λιγο.." λεει αγρια ο Αλεξ και με πλησιαζει απειλητικά.
"Φοβηθηκα τωρα.. Εσυ μαζεψου ρε φλωρε γιατι αμα συνεχισεις ετσι θα σου κανω την μουρη κυμα." Του απανταω αγρια και αποτομα.
"Εχε χαρη που δεν χτυπαω κοριτσια.." λεει και απομακρυνεται απο το προσωπο μου.
"Και εγω εχε χαρη που δεν ασχολουμε με αυτούς που εχουν χαμηλό Iq." Του απανταω και σηκωνω το φρυδακι μου.
"Μαζεψε την γλωσσα ρε καθυστερημενο γιατι δεν θα τα πάμε καλα εμεις.." λεει και με πλησιαζει παλι απειλητικά ενω ο Πανος τον κραταει απο το μπρατσο.
"Αλεξ.." τον προειδοποιει ο Πανος.
"Τασο αστον ρε να δουμε τι θα κανει.." λεω και χαμογελαω επισης πολυ πονηρα.
"Πανος γαμω.. ΠΑΝΟΣ.." λεει ο Πανος.
Αχαχαχα μαρεσει να τον πειραζω αυτον. Εχει πλακα.
"Κοιτα να δεις. Επειδη λογικα τα ξέχασες. Εγω κυριαρχω σε αυτο το σχολειο. Οταν θα σου μιλαω. Δεν θα μου απαντάς ετσι. Καταλαβες;" ρωταει ο Αλεξ.
"Εισαι για τα μπαζα.." του λεω και φεύγω απο εκει.
Ακου εκει. Μου σηκωσε ολο το νευρικό σύστημα......
Τι έχουμε άραγε πρώτη ώρα.
Ποιον να ρωτήσω?
Κοιτάω δεξιά κοιτάω αριστερά δεν ξέρω κανέναν τον μόνο που ξέρω είναι τα δύο μαλακισμενα .
Τους πλησιάζω.
"Τάσο" φωνάζω καθώς τον πλησιάζω αλλά δεν μου δινει σημασία.
" Καλα ρε Τάσο είσαι κουφός;" τον ρωταω τώρα που πλέον βρίσκομαι μπροστά του .
" Πάνος σου έχω πει Πάνος.." απαντάει τσαντισμένος.
" Καλα βρε ηρέμησε τι Πάνος, τι Τάσος άσε που το Τάσος είναι ποιο ωραίο όνομα" λέω και αυτός τσαντιζεται ποιο πολύ.
"Είχα ένα πρώην Τάσο πολύ.....μουνι Και μου έμεινε το όνομα " λέω καθώς το σκέφτομαι.
Αλλά είπα ψέματα πως είναι μουνι είχε μια μύτη καρτοσκα ( πατάτα).
" Δεν με ενδιαφέρει τι είχες" απαντάει τσαντισμένος ο Πάνος.
"Είχες εσύ αγόρι;" με ρωτάει ο Άλεξ
"Εσύ έχεις κορίτσι;" Τον ρωτάω.
"Εγω δεν κάνω σχέσης μόνο γαμαω"
"Φυσικό είναι ποια να κάνει σχέση μαζί σου θα ντρέπεται να σε κυκλοφορεί" απαντάω ολο ειρωνεία.
"Βουλώσε το ρε" Λέει καθώς σηκώνετε και κολλάει πανό μου .
" Μαλακά αστην" ακούω τι φωνή του Πάνου .
"Γιατι ρε καραγκιόζη τι θα μου κάνεις;" τον ρωταω και κολλάω και εγώ ποιο πολύ πάνω του.
"Αι γάμισου" λέει και φεύγει από πανό μου.
"Σε ευχαριστώ πολύ για την ευχή σου" του απαντάω.
"Λέγε τι με θες;" μου λέει ο Πάνος.
"Μπορείς να μου πεις τι μάθημα έχουμε;"Του ψυθίριζω για να μην με άκουσει ο χλεχλες από δίπλα.
"Σοβαρά τώρα δεν ξερεις τι μάθημα έχουμε;" Με ρωτάει και εγώ του σηκώνω το φρύδι σαν να του λεω όχι.
"Γυμναστική" απαντάει.
"Σε ευχαριστώ" του απαντάω με χαμόγελο και φεύγω.
"Χριστίνα" μου φωνάζει.
"Έλα" .
"Εγω θα μάθω τι συμβαίνει με εσένα." Μου φωνάζει .
"Τίποτα δεν συμβαίνει" λέω και φεύγω από εκεί.
YOU ARE READING
𝓓𝓸𝓾𝓫𝓵𝓮 𝓣𝓻𝓸𝓾𝓫𝓵𝓮.
Fantasy🔞 αυτή η ιστορία είναι για άνω τον 18.. εαν εισαι μικρότερη/ος την διαβάζεις με δικιά σου ευθύνη.. ευχαριστώ.🔞 Βικτώρια και Χριστίνα, αδερφές δίδυμες αλλά όχι ίδιες . Η τσαμπουκαλου και το φυτό. Η Βικτώρια ζει στην Θεσσαλονίκη με την μαμά της αλλ...