Christine's pov
Αρχη καλοκαιριου. Τα παιδια μολις δωσαν το τελευταίο μαθημα των Πανελληνίων και περιμένουν με ανυπομονησία τα αποτελεσματα .
"Μωρο μου; Πως πιστευεις οτι τα πήγες;" ρωταει και καθωα τυλιγει το χερι του γυρω απο την μεση μου.
"Καλα.. Ας ελπίσουμε δηλαδη." Απανταω και δαγκωνω το χειλος μου νευρικα.
"Ωω το φυτο μου εχει αγχος.." λεει σαρκαστικα ο Πανος.
"Εχω.. Δεν ξερω αν θα περασω εκει που θελω." Απανταω με θαρρος.
"Και που θέλεις;" ρωταει και σηκωνει το ενα του φρυδι.
"Δεν θα σου πω." Του βγαζω την γλωσσα.
"Μικρη μην παιζεις μαζι μου.." λεει και σφιγγει περισσοτερο την μεση μου.
"Θες να παμε σπιτι μου; Θελω να εκτονοσω καπου το αγχος μου.." λεω και τον κοιταω πονηρα.
"Εχει ορεξεις το μωρο μου;" ρωταει καθως περπαταμε προς την μηχανη του.
"Ναι." Ανεβαινω στην μηχανη του και τυλιγω τα χερια μου γυρω απο την μεση του.
Φτανουμε σπιτι μου και ευτυχώς κανεις δεν ειναι.
Διπλοτσεκαρω και μολις σιγουρευομαι οτι δεν είναι κανεις πηδαω πανω του και αρχιζω να τον φιλαω.
Του βγαζω τα ρουχα και ανεβαίνουμε πανω αφηνοντας ρουχα σε ολο το σπιτι.
Ξαπλωνει και ανεβαινω πανω του και αγγιζω την περιοχη του. Οσο αυτος πιανει το προφυλακτικό Και το φοραει και εγω καθομαι πανω του και ανεβοκατεβαινω.
Μονο βογγητα ακουγονται σε ολο το δωματιο και οι ηχοι που γινεται οταν τα σωματα μας συναντιόνται.
"Σαγαπαω." Λέει ξεπνοος.
"Σαγαπω." Λεω και εγω και αυτος γεμίζει το προφυλακτικό και εγω τελειωνω γυρω του.
"Εισαι οτι καλυτερο μου εχει συμβει." Χαμογελαει.
"Εισαι η σωτηρια μου.." συνεχιζει.
"Ειμαστε τοσο γαμημενα τυχερος που σε αγαπώ.." λεει και μου δινει ενα φιλι.
"Σταματα θα κλαψω.." λεω συγκινημένη.
"Σαγαπω." Του λεω και του δινω ενα φιλι.
"Περισσότερο απο την πιτσα και τα σουβλακια;" ρωτάει με ενα στραβο χαμογελο.
"Περισσοτερο." Του απανταω γελοντας.
"Περισσοτερο απο την Αεκ;" ρωταει.
"Το παραχεσες." Γελαω και αυτος με κοιταει με γουρλωμενα ματια.
"Καλααα..." λεει θυμωμενος.
Ανεβαινω πανω του και καθομαι στα ποδια του.
"Περισσοτερο απο οτιδηποτε αλλο στον κοσμο. Εκτος απο την Βικτώρια." Λεω και αυτος ξεκαρδιζεται στα γελια.
"Αυτο το δέχομαι." Γελαει.Biktwria's pov.
"Περισσοτερο απο οτιδηποτε αλλο στον κοσμο. Εκτος απο την Βικτώρια" λέει στο τέλος ευτυχώς το έσωσε.
"Αυτό έλειπε να αγαπάς εκείνον ποιο πολύ.."λέω δυνατά καθώς μπουκαρο στο δωμάτιο.
Θεε μου τα ματάκια μου...
"Βικτώρια πας καλά χτυπάμε πόρτα πριν μπούμε μέσα.."λέει η Χριστινα ενω εγώ έχω κλειστά τα μάτια μου.
"Αγάπη μου όταν κάνουμε σεξ κλειδώνουμε την πόρτα..πάρτε παράδειγμα από εμένα και τον Άλεξ" λέω ενώ συνεχίζω να κρατάω τα μάτια μου κλειστά.
"Τι γίνετε εδώ;;"πετάγεται και ο Άλεξ.
"Είστε γυμνή;;" συνεχίζει.
"Ναι είναι...Τα αθώα μου ματάκια δεν θα αντέξουν άλλο έχουν δει πολλά.." απαντάω και ακούω τον Πάνο να γελάει.
"Μωρό μου άνοιξε τα μάτια σου είναι με την κουβέρτα." Λεει ο Αλεξ.
"Σίγουρα;;"
"Ναι.."λεει Και εγώ παίρνω σιγά σιγά το χέρι μου απο το πρόσωπο.
"Πάλι καλά.." λέω καθώς ξεφυσάω από ανακούφιση.
"Κάτσε τι εννοούσες πριν που είπες ότι έχεις δει πολλά.." με ρωτάει ο Άλεξ.
"Την άλλη φορά έπαιζαν κυνηγητό και ο Πάνος ήταν με το μποξερακι." Απαντάω.
"Καλά ρε ηλίθιε εσύ μπροστά στην κοπέλα μου Γδύνεσαι;;"ρωταει ο Άλεξ με νεύρα.
"Η κοπέλα σου έρχεται της ακατάλληλες στιγμές.." απαντάει ο Πάνος.
"Συγγνώμη την άλλη φορά θα περνώ άδεια για να κυκλοφορώ στο ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ." Λέω και την τελευταία λέξη την τονίζω.
"Να σας πω θα κάτσετε πολύ εδώ;;" ρωταει η χρι.
"Μήπως θέλετε παρτουζα;;" συνεχίζει.
"Όχι δεν θέλουμε.." λέει ο Άλεξ καθώς με τραβάει.
"Κάτσε ρε γιατί τραβάς;;" τον ρωταω.
"Γιατί στης αρχές σου άρεσε ο Πάνος ..Και κάτι μου λέει πως θα συμφωνήσεις στην παρτουζα.." λέει και εγώ γελάω.
"Μωρό μου δεν θα συμφωνούσα.."λέω αλλά αυτός με τραβάει.
Όπως με τραβάει γυρνάω και ψιθυρίζω στα παιδιά.
"Άλλη φορά η παρτουζα τώρα είναι ο Άλεξ εδώ.."λέω Και αυτή γελάνε και τους κλείνω την πόρτα.
"Ούτε να το σκέφτεσαι.." λέει ο Άλεξ.
"Τι;;"
"Την παρτουζα...θα σου κόψω τα πόδια."απαντάει θυμωμένος.
"Ναι μωρό μου πλάκα έκανα μην ανησυχείς." Απαντάω χαλαρή.
"Πάλι καλά.." απαντάει.
"Ούτος Αλλιός δεν μ'αρέσει όταν είναι δύο γυναίκες και ένας άντρας προτιμώ το μια γυναίκα και δύο άντρες." Λέω και αυτος γουρλωνει τα ματια του.
Και μαντέψτε...
ΤΣΑΝΤΙΖΕΤΑΙ.
"Πας καλα;;" φωνάζει.
"Άλεξ ηρέμησε ούτε από πλάκες δεν παίρνεις;;" απαντάω ήρεμη.
"Πλακα μου έκανες;;" ρωταει ήρεμος.
"Γιατί έχεις ακούσει ή δει πολλές φορές να κάνω παρτουζα.;;" τον ρωταω νευριασμένη.
"Όχι άλλα που ξέρω;;" απαντάει.
"Με λες πουτανα;;" τώρα φωνάζω εγώ.
"Όχι ρε μωρό μου.." απαντάει.
"Γιατί πουτανες είναι αυτές που γαμαγες και της έπαιρνες μαζί με τον Πάνο και δεν ξέρω ποιον άλλο ακόμα.." συνεχίζω να φωνάζω.
"Ρε μωρό μου δεν εννοούσα αυτό."λέει ήρεμα
"Ναι ναι το κατάλαβα." Λέω και μπαίνω στο δωμάτιο μου και κοπάναω την πόρτα δυνατά.Alex pov.
Γαμω σκατα τα έκανα πάλι.
Ανοίγω την πόρτα και την βλέπω κοντά στην ντουλάπα
"Μωρό μου δεν ήθελα να πω αυτό." Λέω καθώς κλείνω την πόρτα.
"Άλεξ παρατάμε δεν έχω όρεξη."λέει και βγάζει το φορεμα της
"Συγγνώμη ρε μωρό μου." Γαμω τι ωραία εσώρουχα είναι αυτά..ποτέ τα πήρε;;
Και πώς δεν το πήρα χαμπάρι τόση ώρα;;
Φοράει:"Σου είπα παρατάμε.." λέει καθώς με κοιτάει.
Φακ μην κοιτάς κάτω κοίτα τα μάτια της.
"Δεν θελω να τσακωνόμαστε." Λέω και αυτη εκείνη την στιγμή βάζει μια κοντομάνικη μπλούζα..
Μια δικιά μου μπλούζα...
Που δεν την έχει επιστρέψει ποτέ..😂
Το θέμα όμως δεν είναι αυτό.
Γιατί την έβαλε την μπλούζα.
"Εντάξει τελείωσε το θέμα." Λέει και ξαπλώνει.
Την πλησιάζω και την παίρνω αγκαλιά.
"Πότε δεν σε θεώρησα σαν όλες της άλλες." Λέω και αυτη τυλίγει τα χέρια της γύρω μου.
"Αλήθεια;;" με ρωτάει με μια γλυκιά φωνή.
"Ναι μωρό μου." Λέω και της αφήνω ένα φιλί στο μέτωπο.
"Εντάξει"απαντάει
"Μ'αγαπάς;;"Την ρωταω.
"Πολύ." Απαντάει.
"Πάλι καλά γιατί ανησύχησα.." λέω και αυτή με κοιτάει και μου χαμογελάει.
"Μωρό μου δεν σε αφήνω τόσο εύκολα..Και μαλάκια να μου κάνεις πρώτα θα σε βασάνισω και μετά θα σε αφήσω.." λέει ενώ ανέβηκε πάνω μου.
"Τον να μην με αφήσεις καθόλου το σκέφτηκες;;" Την ρωτάω.
"Αρκετές φορές αλλά μπορεί κάποια στιγμή να θες εσύ να σε αφήσω." Λέει.
"Δεν θελω να με αφήσεις μωρό μου.." Απαντάω και την δίνω ένα πεταχτο.
"Αυτό γιατί το έβαλες;" την ρωταω καθώς δείχνω την μπλούζα.
"Και τι με τα εσώρουχα να κάτσω;;" ρωταει.
"Δεν με χαλάει καθόλου.." Απαντάω με πονηρό χαμόγελο.
"Εεε τότε να το βγάλω μωρό μου.." λέει και βγάζει την μπλούζα ενώ εγώ της χαϊδεύω από το στήθος προς τα κάτω.
"Πότε πήρες τέτοια εσώρουχα;;" την ρωταω.
"Πρίν μια εβδομάδα.." απαντάει καθώς ανεβοκατεβάζει τα φρύδια της.
"Κάθε μέρα με καυλωνεις και ποιο πολύ"λέω και ορμαω στο λαιμό της.
"Και εσύ καυλιαρη μου.." λέει και χώνει το χέρια της από κάτω για να μου χουφτωσει τον κωλο.
"Μπάμπη κάτσε καλά.."λέω Και αυτή σκάσει στα γέλια.
"Σήμερα εγώ θα σε περιποιηθώ Όχι εσύ." Απαντάω και της ξεκουμπονω το σουτιέν και ορμάω στο στήθος της.
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝓓𝓸𝓾𝓫𝓵𝓮 𝓣𝓻𝓸𝓾𝓫𝓵𝓮.
Fantasia🔞 αυτή η ιστορία είναι για άνω τον 18.. εαν εισαι μικρότερη/ος την διαβάζεις με δικιά σου ευθύνη.. ευχαριστώ.🔞 Βικτώρια και Χριστίνα, αδερφές δίδυμες αλλά όχι ίδιες . Η τσαμπουκαλου και το φυτό. Η Βικτώρια ζει στην Θεσσαλονίκη με την μαμά της αλλ...