Ίδια μέρα.
Biktwria's pov
Πραγματικά γιατί άλλο θα μιλήσουν έχω σκύλοβαρεθεί...
Είμαστε εδώ και ώρες στην καφετέρια και ο Άλεξ με το Λευτέρη δεν έχουν σταματήσει να μιλάνε.
Και μετά λένε για της γυναίκες.
Εγώ και η άλλη που ούτε θυμάμαι πως την λένε δεν κάνουμε τίποτα απλά τους κοιτάμε.
"Εγώ πάω τουαλέτα"λέω καθώς σηκώνομαι.
"Εντάξει"απαντάει ο Λευτέρης.Δεν θελω τουαλέτα απλά θα πάω μέσα να κοιταχτω και όταν βγω θα πω πως δεν είμαι καλά.
Καλά αν κάτσω εδώ λεπτό παραπάνω σίγουρα δεν θα είμαι καλά.Μπαίνω μέσα στην τουαλέτα και κοιταζομαι στον καθρέπτη.
Πώς γίνεται πάντα να είναι μια θεά;;;
Αφου κάθομαι κάνα πεντάλεπτο μέσα και χαζεύω το ινστα γιατί χωρίς κινητό δεν πάμε πουθενά...
Λέω να πάω πίσω μην νομίζουν πως πήγα για χέσιμο 😂😂.Καθώς προχωράω στο τραπέζι που καθόμαστε βλέπω τον Λευτέρη να χαϊδεύει την...Πώς την είπαμε δεν θυμάμαι στα μπούτια.
Μόνο δάχτυλο δεν της έβαλε.
Ενώ αυτή έχει βάλει το χέρι της πάνω από το παντελόνι του και του ακουμπάει την περιοχή του .
Ενώ ο Άλεξ δεν έχει πάρει χαμπάρι τίποτα.
Προχωράω πίσω προς της τουαλέτες και ψάχνω τον αλεξ στο ίνστα.
Έλα πρόσφατα μου έστειλε αίτημα.
Να τος τον βρήκα...
Του στέλνω μήνυμα.Alex pov
Τι την έπιασε στα καλά καθούμενα.
Τώρα τι θα κάνω για να μην με καταλάβουν.
Το βρήκα.
"Πιάστηκα ρε φίλε" λέω καθώς σηκώνομαι.
Βγαίνω από στην άκρη και κάνω πως τεντονομαι.
Το μάτι μου πέφτει εκεί.
Εντάξει το έχει πάει σε άλλο επίπεδο η πουτανα .
Και αυτός αν είναι δυνατόν.
"Καλά ρε δεν ντρέπεστε;;" λέω και στους δύο.
"Εεε τι λες;;" με ρωτάει ο μαλακας .
"Εντάξει ρε φίλε αυτή ξέρω πώς είναι πουτανα της αρέσει...εσύ Ρε ξεφτιλισμένε δεν ντρέπεσαι;;; που βγήκες με την Βικτωρια και κάθεσαι κάτω από το τραπέζι να χαϊδεύεις αυτήν;;" τον ρωταω φωναχτά.
"Τι έγινε;;" με ρωτάει η Βικτώρια καθώς έρχεται στο μέρος μας .
"Εεε να εξηγήσω;" λεει ο χλεχλες.
Και η άλλη η πουτανα απλά κάθεται και κοιτάει δεν έχει πάρει καν τα χέρια της απο εκεί.
Βάλε κοπέλα μου στο κούτελο σου ένα πουτανα να το ξέρουν όλη.
"Εμείς φεύγουμε " λέω στην Βικτωρια καθώς την τραβάω από το χέρι.
"Κάτσε να πάρω την τσάντα μου" μου λεει .
Πέρνει την τσάντα και φεύγουμε.
VOUS LISEZ
𝓓𝓸𝓾𝓫𝓵𝓮 𝓣𝓻𝓸𝓾𝓫𝓵𝓮.
Fantasy🔞 αυτή η ιστορία είναι για άνω τον 18.. εαν εισαι μικρότερη/ος την διαβάζεις με δικιά σου ευθύνη.. ευχαριστώ.🔞 Βικτώρια και Χριστίνα, αδερφές δίδυμες αλλά όχι ίδιες . Η τσαμπουκαλου και το φυτό. Η Βικτώρια ζει στην Θεσσαλονίκη με την μαμά της αλλ...