Break up💔/62/

1.8K 94 7
                                    

* παιδιά η γνώμη σας μετράει πολύ ότι σας ξενερώνει ,ότι σας έχει χαλάσει που γράφω πείτε μου να ξέρω μήπως και μπορώ να το αλλάξω στην συνέχεια του παρτ .
Καλή σας μέρα και καλό διάβασμα.😘

"Εσύ δεν είπες πως θα το κοψεις;;" με ρωτάει η χρι μόλις με βλέπει με το τσιγάρο..
"Σςςς το έκοψα"λέω και κάνω μια τζούρα.
"Μας δουλεύεις;;" ρωταει η Σοφία.
"Μαλακά δεν μπορώ έχω τόσες μέρες να καπνίσω θα κάνω τώρα ένα πριν φτάσουμε στο σχολείο" λέω και αυτές κοπανιουντε.
"Θες να μου πεις πως ο Άλεξ δεν θα καταλάβει ότι καπνισες;;;" με ρωτάει η χρι.
"Όχι." Απαντάω με σιγουριά.
"Αφού θα μυρίζεις μωρή." λεει Η Σοφία.
"Θα φάω μια τσίχλα..Και έχω πάρει και άρωμα μαζί μου" τους λέω και κλείνω μάτι😉.
"Τι κάνει ο άνθρωπος για να καπνίσει." Λέει η Χριστινα.
"Μην με κάρφωσε τε ένα κάνω τώρα δεν θα ξανά κάνω." Λέω και αυτές κουνάνε το κεφάλι τους σε στυλ "Ναι σε πίστεψα με τώρα. "

Με το που μπαίνω στο σχολείο πηγαίνω στην αγκαλιά του Άλεξ ο οποίος καθόταν.
Περνάω τα πόδια μου δεξιά και αριστερά από αυτόν και τα χέρια μου γύρω από το λαιμό του.
"Καλημέρα" μου λεει με χαμόγελο που φάνηκε όλη η οδοντοστοιχία του .
"Καλημέρα μωρό μου" απαντάω και τον φιλάω.
"Καλημέρα Βίκυ καλά είμαι εσύ;;" λεει ο Πανος επειδή ένα του έδωσα σημασία και εγώ γελάω.
"Άχχχ είσαι και εσύ εδώ;;" του λεω για να τον πειράξω.
"Πάει από τότε που τα φτιάξατε ξέχασες το φιλαράκι σου"λεει και εγώ γελάω.
"Συγγνώμη αλλά το παιδί από δω νε απασχολεί όλη μέρα και δεν προλαβαίνω." Λέω και τα αγόρια γελάνε.
"Ναι το είδα Αφού χθες κοιμόσουν σαν μοσχάρι" Λέει και εγώ τον κοιτάω με μισάνοιχτα ματια.
"Εγώ μοσχάρι Πάνο μου;; θες να συζητήσουμε εδώ πέρα τι έγινε χθες που ξύπνησα;;" λέω και αυτός αμέσως σταματάει να γελάει.
"Σαν αγγελούδι εννοούσα" λέει και εγώ γελάω.
"Αααα εντάξει" απαντάω και ξανά γυρνάω στον Άλεξ.
Και τον περνώ μια σφιχτή αγκαλιά.
"Τι έπαθες;;" με ρωτάει ο Άλεξ.
"Δεν ξέρω έχω ένα κακό προαίσθημα" απαντάω.
"Έλα μην σκέφτεσαι βλακείες." Λέει και μου δίνει ένα φιλί στο μάγουλο.

......

Φεύγω από την τουαλέτα και πηγαίνω στα παιδιά.
Όπως πηγαίνω βλέπω τον αλεξ και τον Πάνο στην μέση του προαυλίου κάτι να κοιτάνε.
Κάτι σκαρώνουν.
Πάω σιγά από πίσω τους και με το που τους πλησιάζω φωνάζω.
"Τι κάνετε εκεί;;" αυτή τρομάζουν και γυρνάνε και με κοιτάνε.
"Κοιτάμε τα αυτόγραφα του Enrique iglesias.." Λέει ο Άλεξ και εγώ κοιτάω τα αυτόγραφα.
"Που τα βρήκες;;" τον ρωταω.
"Στο σπίτι σου μωρό μου."απαντάει χαλαρός.
"Τι;;; τι τα θες;;" τον ρωταω ενώ τον πλησιάζω.
"Εε θα δεις.." Λέει και κάνει βήματα προς τα πίσω.
"Άλεξ δώστα μου" λέω ήρεμα αλλά αυτός κάνει αρκετά βήματα πίσω και πέρνει ένα αναπτήρα.
"Τι τον θες τον αναπτήρα;;" τον ρωταω ενώ έχω γουρλωσει τα μάτια μου.
Αυτός πέρνει τα αυτόγραφα και όπως κρατάει στο άλλο χέρι τον αναπτήρα τον κατεβάζει κάτω από τα αυτόγραφα και πάει να τα κάψει.
"Άλεξ Όχι σε παρακαλώ.."
"Γιατί μωρό μου;;" με ρωτάει αρκετά χαλαρός και θέλω να τον σκοτώσω.
"Άλεξ πλιζ δεν ξέρεις τι κόπο έκανα για να τα πάρω." Λέω αλλά αυτός γελάει πονηρά.
"Άλεξ είναι γνήσια δεν είναι ψεύτικα πλιζ, αν ήταν ψεύτικα δεν θα έκανα έτσι" λέω και αυτός ανάβει το αναπτήρα και τα καίει.
Που να καεί ολόκληρος.😭
"Άλεξ.. "φωνάζω και περνώ μια βαθιά ανάσα ενώ βλέπω να καίγονται.
Ο Αλεξ και ο Πανος με βλέπουν και περιμένουν να εκραγώ.
Ενώ η χρι και η Σοφία κοιτάνε με γουρλωμενα ματια γιατί ξέρουν τι θα πάθει ο Άλεξ.
Παιδιά τον Enrique iglesias.
Θα τον σκοτώσω.
"Άλεξ εγώ στην θέση σου δεν θα ήμουν τόσο χαλαρή" του λέει η χρι αλλά ο Άλεξ συνεχίζει να γελάει.
ΠΕΡΝΏ ΜΙΑ ΒΑΘΙΑ ΑΝΆΣΑ ΠΡΊΝ ΤΟΥ ΟΡΜΙΞΩ.
"Χωρίζουμε"απαντάω ήρεμα.
Και αυτός γουρλωνει τα ματια του.
"Ναι καλά" λέει ενώ γελάει.
"Όχι δεν κατάλαβες...ΧΩΡΊΖΟΥΜΕ" του λέω πάλι ήρεμα και του κόβεται το γέλιο..
"Μαλακά δεν σε χώρισε για την κόλλα και σε χωρίζει για ένα αυτόγραφο του Enrique iglesias " λέει ο Πάνος που του είχε κοπεί και αυτουνού το γέλιο.
Εκείνη την στιγμή έρχετε η νατα στο Άλεξ για είμασταν στην μέση του προαυλίου και μας άκουγαν όλη.
"Άλεξ αφού σε χώρισε αυτή η ηλίθια θες να κάνουμε κάτι μαζί;;" λεει ενω ο Άλεξ κοιτάει εμένα και την σπρώχνει.
"Φύγε από εκεί μωρή βρωμιαρα γιατί με τα νεύρα που έχω δεν σε σώζει κάνεις.." Λέω και ο Πάνος γελάει.
"Γιατί αφού τον χώρισες;;" λεει .
"Τον ότι τον χώρισα δεν σημαίνει πως τον αφήνω στα δικά σου δόντια μωρή" της λεω καθως την σπρώχνω εγώ τώρα.
"Τελικά χωρίζετε η όχι;;" με ρωτάει.
"Να μην σε νοιάζει μωρή πήγαινε κάτσε σε κανέναν άλλον" λέω και την σπρώχνω ποιο πολύ Και φεύγει.
"Τελικά χωρίζουμε;;" με ρωτάει ο Άλεξ που έχει μείνει τόση ώρα.
"Ναι "απαντάω και φεύγω .

𝓓𝓸𝓾𝓫𝓵𝓮 𝓣𝓻𝓸𝓾𝓫𝓵𝓮.Where stories live. Discover now