Biktwria wants to apologize?😮/26/

2.1K 103 1
                                    

2 μέρες μετά.

"Τι γίνετε με τον Άλεξ;;" ρωταει η Σοφία καθώς πίνει μια γουλιά από τον καφέ της .
Είναι απόγευμα και έχουμε βγει για καφέ.
"Δεν μου μιλάει" απαντάω λυπημένα.
"Δεν μιλάει ούτε στον Πάνο"συμπληρώνει η Χριστινα.
"Μεγάλη βλακεία" λέει η Σοφία.
"Εεε αυτός δεν είναι ο Αλεξ;;" ρωταει η Χριστίνα καθώς δείχνει έξω από την καφετέρια στον απέναντι δρόμο.
"Ναι αυτος είναι" απαντάω.
Είναι με μια παρέα Στην πλατιά απέναντι.
"Λέτε να πάω να του ζητήσω συγγνώμη;;" ρωτάω.
"Τόσες φορές προσπάθησες και αυτός δεν ήθελε λες να θέλει τώρα;;" ρωταει η Χριστίνα.
"Εεε τουλάχιστον προσπαθώ" λέω
"Δεν το περίμενα από εσένα να επιμένεις τόσο πολύ συνήθως τους γράφεις και προχωράς" απαντάει η Σοφία.
Και εγώ το σκέφτομαι δίκιο έχει.
"Εεε λύπων πάω για τελευταία φορά αν δεν θέλει αυτό θα κάνω" λέω καθώς σηκώνομαι .
"Κατάλαβα bye bye Αλέξη"λέει η Χριστινα και η Σοφία γελάει.

Βγαίνω από την καφετέρια και προχωράω προς το μέρος του η παρέα του μόλις με βλέπει ξεκινάνε να λένε κάτι ο ένα τον άλλον αλλά δεν με νοιάζει.

Alex pov

Βλέπω την Βικτωρία να πλησιάζει σε εμάς .
Λογικά θέλει να μου μιλήσει το προσπαθεί από τότε που έμαθα την αλήθεια.
"Αλεξ μπορώ να σου μιλήσω;;" με ρωτάει.
"Όχι " της απαντάω ξερά.
Και τα αγόρια γελάνε.
"Μόνο πέντε λεπτά και δεν θα σε ξανά ενόχλησω" λέει.
"Ρε κοπέλα μου τι δεν καταλαβαίνεις δεν θέλω με έχεις ζαλίσει" της απαντάω και αυτή δείχνει να τσαντιζεται.
Και η μαλακές γελάνε.
"Άλεξ τελευταία φορά μπορείς να έρθεις λίγο να σου πω κάτι;;" με ξανά ρωτάει.
Μπράβο έχει πείσμα.
"Έφευγες;;" της λεω και όλη άρχισαν τα 'Οοο τι ειπε ' .
"Καλός Γεια" λέει και φεύγει.
Είμαι σίγουρος πως έχει νευριάσει τόσο πολύ που με βρίζει τώρα.

"Καλα ρε τι τους κάνεις και κολλάνε πάνω σου;;" με ρωτάει ο Γιώργος.
"Τι εννοείς;;" τον ρωταω .
"Ρε φίλε πολύ πουτανες μην τους δόσεις λίγο που... κολλάνε πάνω μας" πετάγεται ο Γιάννης.
"Ποια είπες πουτανα;;" τον ρωταω.
"Όλες..Και την γκόμενά που ήρθε τώρα" συνεχίζει ο Γιάννης.
Και νιώθω το αίμα μου να ανεβαίνει το κεφάλι.
"Γι'αυτήν θα μιλάς καλύτερα κατάλαβες;;" λέω καθώς τον σφίγγω απ'το λαιμό.
"Γιατί ρε τι είναι αυτή;;" συνεχίζει ο μπάσταρδος και εγω τον σφίγγω ποιο πολύ.
"Μια από της πολλές είναι...την πηδηξες και τώρα έχει εμμονή μαζί σου" συνεχίζει και τότε του χώνω μια μπουνιά που πέφτει κάτω.
"Αυτή δεν είναι τέτοια παλιό αρχίδι...Δεν έχουμε κάνει τίποτα Γι αυτο μάζεψε το στόμα σου γιατί την επόμενη φορά θα σε κουβαλάνε τέσσερις.
"Ηρέμησε ρε φίλε πετάγεται ο Γιώργος"
"Θα μιλάτε όλη σας καλύτερα γι'αυτήν καταλάβατε"τους φωνάζω.
Και φεύγω.
Τι έχω πάθει γιατί την υπερασπίστηκα;;
Και κυρίως γιατί ειπα ψέματα πως δεν το κάναμε;;
Γιατί ρε πουστη μου δεν μπορώ να την βγάλω απ'το μυαλό μου;;

𝓓𝓸𝓾𝓫𝓵𝓮 𝓣𝓻𝓸𝓾𝓫𝓵𝓮.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora