Christine's pov.
"Μωρο μου τα 18 δεν εκλεισες;" ρωταω γλυκα και στρογγυλοκαθομαι πανω του.
"Ναι." Απανταει και επικεντρωνει το βλεμμα του στους ανθρωπους που χορευουν.
"Μμμ.." απανταω και αποφευγω τα ματια του.
"Τι ειναι;" ρωταει και με το χερι του με πιανει απο το πηγουνι για να τον κοιταξω.
"Απλα βαρεθηκα." Απανταω και αναστεναζω.
"Θες να κανουμε κατι;" ρωταει και περιμενει την απαντηση μου.
"Οχι " απανταω μονομιάς γιατι ξερω που το παει.
"Ελα εχω μια ιδεα.." λεει και με τραβαει στα πανω δωματια και ανοιγει μια πορτα οπου εμφανιζει ενα τζακουζι.
"Οκευ;" ρωταω και προσπαθω να καταλαβω που θελει να το παει.
Κλειδωνει την πορτα και βαζει το τζακουζι να γεμισει με ζεστο νερο.
Αρχιζει να ξεντυνεται και μπαινει μεσα στο τζακουζι ανυπόμονος.
"Ελα στο ορκίζομαι δεν θα κανω κατι.." λεει και εγω βγαζω τα ρουχα μου και μενω μονο με τα εσωρουχα μου. Πιανω τα μαλλια μου σε εναν κοτσο και μπαινω μεσα.
Τελεια μερα διαλεξα να βαλω τα ωραια μου εσωρουχα.
"Ξερω οτι ειχα πει οτι δεν θα σε ακουμπησω αλλα εισαι τοσο σεξυ." Λεει και με τραβαει να κατσω πανω στα ποδια του.
"Μωρο μου να σε ρωτησω κατι;" ρωταει και του νευω.
"Ειχες κανει κατι παραπανω με τον Στεφανο;" ρωταει σηκώνοντας και τα δύο του φρυδια.
"Ε οχι. Αφού ημουν παρθενα οταν.." πηγα να ολοκληρωσω την προταση αλλα με διεκοψε.
"Οχι εννοω.. Ξερεις.." λεει και τοτε μου ήρθε κατακουτελα.
Τα μάγουλα μου σιγουρα εχουν παρει με κοκκινη αποχρωση και αυτος να καθεται απο κατω μου δεν βοηθαει.
"Λοιπον;" ρωταει σχεδον νευριασμενος.
"Ε ναι.. Αλλα δεν τον άφηνα να με ακουμπησει.. Μονο εγω τον ακουμπησα.." λεω και δαγκωνω νευρικα τα χειλι μου.
"Ενταξει." Αναστεναζει και μου δινει ενα φιλι στο μαγουλο.
"Τι; Δεν θυμωσες;" ρωταω χωρις να μπορω να το πιστέψω.
"Οχι ρε αγαπη μου. Απλα ηθελα να μαθω. Γιατί την προηγουμενη φορα πηγαν πεταχτουν τα ματια μου οταν ειχες σκύψει μπροστα μου και.." πηγε να ολοκληρωσει αλλα τον διακοψα.
"Ενταξει ενταξει." Λεω και ειμαι σιγουρα κατακόκκινη.
"Οταν τα κάνεις δεν ντρεπεσαι ε;" λεει και γλιστρα το χερι του στο εσωρουχο μου.
"Οχι." Λέω με αυτοπεποιηθηση και αυτος βαζει ενα δαχτυλο απροειδοποίητα μεσα μου.Biktwria's pov.
Που εξαφανίστηκε πάλι ο Άλεξ;;;
"Συγγνώμη μήπως είδες τον αλεξ;;" ρωταω ένα ξεκαρφωτο παιδί.
"Όχι"
Τέλειααα.
Είμαι στο πάρτυ του αγοριού μου χωρίς το αγόρι μου.
Με δύο μαλακισμενα να με κυνηγάνε όπου και να πάω.
"Νικοοο μήπως είδες τον αλεξ;;" ρωταω ένα από τους πολλούς φίλους του Αλεξ.
"Νομίζω πως βγήκε έξω" απαντάει.
"Σε ευχαριστώ" απαντάω και φεύγω για έξω.
"Αλεξξ φωνάζω" καθως περπατάω έξω.
Αγόρι που κάνει μπαφο Όχι αυτός δεν είναι ο δικός μου.
Πάω ποιο εκεί.
Τι είναι αυτό στην άκρη του σπιτιού πίσω από το θάμνο.
Πάω να δω.
"Αλεξξ" φωνάζω καθως προχωράω προς τα εκεί.
Ιουυυυ δεν το είδα αυτό δεν το είδα αυτό.
Ένα ζευγάρι να το κάνουν.
Όχι δεν ήταν ο Άλεξ αν ήταν αυτός θα του έκοβα τα αρχιδια.
YOU ARE READING
𝓓𝓸𝓾𝓫𝓵𝓮 𝓣𝓻𝓸𝓾𝓫𝓵𝓮.
Fantasy🔞 αυτή η ιστορία είναι για άνω τον 18.. εαν εισαι μικρότερη/ος την διαβάζεις με δικιά σου ευθύνη.. ευχαριστώ.🔞 Βικτώρια και Χριστίνα, αδερφές δίδυμες αλλά όχι ίδιες . Η τσαμπουκαλου και το φυτό. Η Βικτώρια ζει στην Θεσσαλονίκη με την μαμά της αλλ...