"Βικτωρια θέλω καφεε..." λέει νιαζιαρικα η Χριστινα.
"Και;" της απαντάω απότομα.
"Να.. επειδή σίγουρα και εσύ θες θα πας να μου πάρεις;" λεει γλυκούλικα.
"Και εσύ τι θα πας να κανεις;" την ρωταω με σηκωμένο φρύδι.
"Να μωρέ... έχω ακούσει ότι υπάρχει ένας ωραίος στην Λέσχη ανάγνωσης. Θα περάσω από εκεί..." μου λεει αθωα.
"Κερνάς." Της λέω και αυτή νευει.
"Φρέντο καπουτσίνο γλυκό." Μου υπενθυμίζει και πηγαίνω στην καφετέρια απέναντι απο το σχολειο.Τριτοπροσωπη αφήγηση.
Καθώς η Βικτώρια πηγαίνει να πάρει τους καφέδες η Χριστινα προχωράει προς την μεριά που κάθονται όπως όλος ο κόσμος τους αποκαλεί "φυτά."
Η Χριστίνα προχωράει και ένα κορίτσι πέφτει επίτηδες πάνω της με αποτέλεσμα να παραπατησει.
"Πρόσεχε που πας φυτό.." μουρμουρίζει η κοπέλα που έπεσε πάνω της.
"Συγγνώμη.." απολογείται η Χριστινα.
Τώρα άμα την βρίσω θα φταίω εγώ; σκέφτεται η Χριστινα.
"Και μην νομίζεις ότι δεν παρατηρησα ότι τραβιέσαι με τον Άλεξ.." λέει απειλητικά και την πλησιάζει περισσοτερο.
"Εγω; Ούτε να τον βλέπω δεν θέλω." Απαντάει με θάρρος η Χριστινα.
"Για ηλίθια με περνάς;" ρωταει και έρχεται ακόμα πιο κοντά της.
"Ε λίγο." Απαντάει ειρωνικά.
"Σε εμένα θα μιλάς καλύτερα." Λέει και σηκώνει το χέρι της να την χτυπήσει.
Κλείνει τα μάτια της στιγμιαία αλλά δεν νιώθει κανένα χτύπημα.
Ανοίγει τα μάτια της και βλέπει την δίδυμη της αδερφή να κρατάει το χέρι της.
"Εμένα ψάχνεις." Τρίζει μέσα από τα δόντια της.
"Εσύ είσαι η Βικτωρια;" λεει ειρωνικα η κοπέλα.
"Ναι γιατί δεν σου γεμίζω το μάτι;" λεει και την πλησιάζει.
"Εντάξει μπορεί να είσαι καλυτερη από την πουτανα την αδερφή σου."
"Ε ως εδω.." φωνάζει και της χώνει μια μια μπουνιά.
"Κορίτσια βοήθεια.." φωνάζει απελπισμένη η κοπέλα για βοήθεια.
2 κοπέλες τους πλησιάζουν και ειναι έτοιμα για όλα.
Πλησιάζει η Χριστινα και πιάνει την μια από το μαλλί και την κοπανάει με στης αλληνης το κεφάλι.
"Ω ΜΑΛΑΚΑ ΚΟΙΤΑ ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΦΥΤΟΟ.." φωνάζει ο Άλεξ και ειναι έτοιμος να πάρει ποπ κορν και να το παρακολουθησει σαν ταινία.
"Δεν είναι φυτό.." λέει ο Πάνος θυμωμενα και ξεφυσαει.
"Σόρρυ συνήθεια." Απαντάει απολογητικά ο Αλεξ.
"Και που κατάλαβες ότι είναι η Χριστινα;" ρωταει με σηκωμένο φρύδι ο Πάνος..
"Γίνεται να μην αναγνωρίζω την Βικτωρια.." λέει περήφανα ο Άλεξ.Η Βικτώρια ρίχνει την άλλη κάτω και ανεβαίνει πάνω της και της το κοπανάει ενάντια στο δάπεδο.
Παίζουν ξύλο για αρκετή ώρα και έχουν μαζέψει αρκετούς οπαδούς.
Ο Αλεξ και ο Πάνος τους κοιτάνε με ανοιχτό το στόμα.
"Μήπως να πάμε να τους χωρίσουμε;" προτείνει ο Πάνος Και ο Άλεξ έχει σκάσει στα γέλια.
"Εγω παίρνω την Βικτωρια εσύ την Χριστινα. Και Κάνε καμία κίνηση ρε παιδί μου ολα εγώ πρεπει να στα λέω;" λεει ο Άλεξ και πανε μαζί και τους χωρίζουν.
"ΑΣΕ ΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΣΑΠΙΣΩ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ ΣΤΟ ΞΎΛΟ" φωνάζει σαν υστερικια η Βικτώρια και προσπαθεί να ξεφύγει από το κράτημα του Άλεξ.
"ΠΑΝΟ ΑΣΕ ΜΕ ΜΑ ΤΩ ΘΕΟ ΘΑ ΤΗΝ ΣΚΟΤΩΣΩ.." τσιριζει η Χριστινα και έτσι όπως τρανταζεται του χώνει μια.
Σταματάει αμέσως ότι κάνει και πηγαίνουν μαζί μέσα.
Ο Αλεξ και η Βικτώρια.
Και ο Πάνος με την Χριστινα.
YOU ARE READING
𝓓𝓸𝓾𝓫𝓵𝓮 𝓣𝓻𝓸𝓾𝓫𝓵𝓮.
Fantasy🔞 αυτή η ιστορία είναι για άνω τον 18.. εαν εισαι μικρότερη/ος την διαβάζεις με δικιά σου ευθύνη.. ευχαριστώ.🔞 Βικτώρια και Χριστίνα, αδερφές δίδυμες αλλά όχι ίδιες . Η τσαμπουκαλου και το φυτό. Η Βικτώρια ζει στην Θεσσαλονίκη με την μαμά της αλλ...