Christine's pov
"Μωρό μου θέλω κουνουπίδι." Λεω παραπονεμένα.
"Δεν σ'αρέσει το κουνουπίδι." Λέει καθώς ξεφυσαει.
"Οχι οχι κουνουπίδι.. Πίτσα με σοκολάτα." Λεω και χαϊδεύω την κοιλιά μου.
"ΕΣΥ ΜΕ ΕΚΑΝΕΣ ΕΤΣΙ ΕΣΥ ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΩΡΑ." Λεω με νευρα.
"Εντάξει εντάξει πάω." Λέει και σηκώνεται και γελάει.
"Α και μωρό μου; Θέλω και κρέπα." Του λέω γλυκά και πεταριζω τις βλεφαρίδες μου.
"Ότι θέλει η γυναίκα μου." Λέει και μου δίνει ένα φιλί.
"Βασικά άστο μην πας έλα εδώ μαζι μου." Του λέω και χτυπάω το καναπέ απαλά σε σήμα να κάτσει δίπλα μου.
"Μωρό μου δεν ξέρεις τι θέλεις." Λέει και κάθεται δίπλα μου.
"Έλα σε μισή ώρα πρέπει να πάμε στην γυναικολόγο να δούμε το φύλο του μωρού." Λέει και με φιλάει.
"Αα ναι.." Του λέω και ξεκούραζω την πλάτη μου στον καναπέ.
"Έλα σ'αρέσει να είσαι έγκυος και σ'αρέσει η ιδέα." Λέει και γελάει.
"Εντάξει λίγο." Του παραδέχομαι.
"Αλλά μου έλειψε το σεξ." Του λέω και αυτός γελάει.
"Μπορούμε ακόμα να κάνουμε Αν θες.." Λέει πονηρά και πάει να με αγκαλιάσει.
"Μακριά ανώμαλε." Του χτυπάω το χέρι και αυτός το βγάζει.
"Έλα πάμε πιο νωρίς δεν αντέχω." Του λέω και πάω με το ζόρι έξω και κάθομαι στο αμάξι.
"Πάντα τόσο αναποφάσιστη εισαι;" λεει μολις κάθεται στο αμάξι.Στο νοσοκομείο
"Είναι..." Λέει ενώ ψάχνει η γυναικολογος-μαμα.
"Αγοράκι.." Λέει και εγώ ανοίγω διαπλατα τα μάτια μου.
"Γιεεεεςςς.." χτυπιέται ο Πάνος.
"Έχει πολύ μεγάλη μύτη όμως." Λεω ενω γυρίσω το πρόσωπο μου πλάγια για να δω την μύτη του.
"Δεν είναι μύτη αυτό που κοιτάς." Λέει η μαμά.
"Από εμένα πήρε." Λέει περήφανα ο Πάνος. Και η μαμά βήχει αμήχανα.
"Ναι εντάξει κλασε και λίγο." Του λέω ειρωνικά.3 μήνες μετά γεννήθηκε το πιο όμορφο μωρο( Σύμφωνα με την Χριστινα) του κόσμου. Και η Χριστίνα είναι τόσο ενθουσιασμένη που θέλει να κάνει και άλλο. Τρελομαμα. Και ο Άλεξ με την Βίκυ παντρεύτηκαν.
1 χρόνο μετά..
"Μωρό μου άλλαξες την πάνα;" ρωταει ο Πάνος.
"Ναι Αγάπη μου." Απαντάω.
"Άντε πάμε μας περιμένουν." Απαντάει ο Πάνος.
"Κάθε Σάββατο πρέπει να συναντιόμαστε οικογένειακα δηλαδη;;" λεει με παράπονο.
"Γιώργο τι λέει ο μπαμπας;; Είναι χαζός.." Λεω και γελαω και τον παίρνω στην αγκαλιά μου.
"Ακόμα να πιστέψω ότι η πρώτη του λέξη ήταν μαμά και η δεύτερη Χριστίνα και η τρίτη γιατρός." Λέει παραπονεμένα. Το αγοράκι μου λέει και άλλες λέξεις αλλά αυτός αναφέρει για τις πρώτες του. Ακόμα δεν έχει πει μπαμπάς.
"Πάνο το παιδί είναι δικό μου." Του βγάζω την γλώσσα και προχωράω μπροστά και αυτός με χουφτωνει.
"Ναι αλλά προφανώς δεν ξέρει ποιος τον ήθελε και ποιος όχι." Λέει και εγώ αμέσως του χαρίζω ένα από τα δολοφονικά βλέμματα μου.
"Δεν σε πιστεύω. Αλήθεια." Του λέω με νευρα.
"Έλα ρε μωρό μου πλάκα έκανα." Λέει και εγώ κατεβαίνω τις σκάλες βιαστικά και πηγαίνω προς το αμάξι.
Βάζω το παιδί ΜΟΥ στο καθισματακι.
Και κάθομαι μπροστά με σταυρωμένα χέρια.
"Στα αλήθεια τώρα θυμωσες;" λεει όταν κάθεται και εγώ του γυρνάω το κεφάλι και κοιτάω το παράθυρο.
Βάζει μπροστά και πηγαίνουμε προς το σπίτι της Βικτώριας.
"Έλα μωρό μου.. Έλα μάτια μου.. Ο μπαμπάς είναι μαλακας." Λέω στο παιδί μου και ο Πάνος με κοιτάει δολοφονικά.
Ρολαρω τα μάτια μου και πηγαίνουμε στο σπίτι της Βίκυς.
"Γεια σας.." Λεω μόλις μπαίνω μέσα.
"Γιατι είσαι έτσι εσυ;" ρωταει ο Άλεξ τον Πάνο.
"Είναι μαλακας." Του λέω και αφήνω το παιδί μου στο χώρο που έχουν για τα μωρά.
"Μαλακας." Λέει ο Γιωργάκης.
"Οχι μαλακας αγόρι μου μπαμπάς.." Του λέω εγώ και ο Πάνος με κοιτάει με γουρλωμενα ματια.
"Αλήθεια τωρα; Μαλακας;" ρωταει ο Πάνος.
"Μπαμπάς." Λέει ο Γιώργος και τότε το πρόσωπο του Πάνου φωτίστηκε.
"Πάρτο βλαμμένο." Του λέω και φεύγω και πηγαίνω στην κουζίνα όπου είναι η Βίκυ.
"Βρωμαααα." Λεω καθώς τρέχω πανικοβλημενη προς εκείνη.
"Τι εγινε;" ρωταει και εγώ κάθομαι στον πάγκο.
"Δεν μου έχει έρθει η περίοδος." Λεω ενω μασάω τα νύχια μου νευρικά.
"Ούτε εμένα." Λέει και αυτή πανικοβλημενη.
"Πόσο καιρό καθυστερηση εχεις;" ρωταω.
"2 εβδομάδες. Εσυ;" Λέει και πιάνει το κεφάλι της.
"Κοντεύω 2 εβδομάδες." Λεω τρομοκρατημένη.
"Εσυ γιατί αγχωνεσαι; Ο Πάνος δεν θα λιποθυμήσει όπως έκανε ο Άλεξ. Άμα μάθει ο Άλεξ... Φοβάμαι ότι θα γίνω χήρα στα 27." Λέει και γελάμε.
"Μην αγχώνεσαι ρε. Να εύχεσαι ότι να βγει κορίτσι γιατί σε βλέπω να μοιράζεις την περιουσία σου σε 10 παιδιά." Λεω και γελαω.
"Αυτό τώρα γιατί μου το θυμισες;;" λεει με νευρα.
"Μωρό μου;" ακούγεται η φωνή του Άλεξ.
"Ναι.." Απαντάει η Βίκτωρια.
"Ο Κυριάκος έφαγε όλο το φαΐ του." Λέει περήφανα.
"Μπράβο αγάπη μου. Τώρα πήγαινε να δεις αν χεστηκε." Απαντάει η Βίκυ και αυτός φεύγει.
"Σαν σκυλάκι είναι." Λεω καθώς παρατηρώ τον Άλεξ που φεύγει από την κουζίνα.
"Τώρα θα δεις.. Αα Άλεξ.." φωνάζει η Βίκυ.
"Ναι μωρό μου.." Απαντάει αμέσως αυτός.
"Μου τελείωσαν οι σερβιέτες πας να παρεις;" του λέει και εγώ σκάω στα γέλια.
"Με έξτρα πούπουλο δεν θες;" ρωταει ο Άλεξ.
"Άστο άλλαξα γνώμη πήγαινε να δεις αν ο Κυριάκος έχει βάλει κάτι στο στόμα του." Του λέει και εγώ έχω σκάσει στα γέλια.
"Ότι θες τον κάνεις.." Λεω μέσα από τα γέλια μου.
"Κοίτα εδώ." Της λέω και αυτή έχει ήδη αρχίσει να γελάει.
"ΠΑΝΟ;;" φωνάζω αλλά δεν παίρνω απάντηση.
"ΠΑΝΟΟ;;" ξανά φωνάζω αλλά πάλι δεν παίρνω απάντηση.
"ΠΑΝΟ ΓΑΜΩ ΤΟ ΣΠΊΤΙ ΜΟΥ." φωνάζω και αυτός έρχεται στην κουζίνα με την κονσόλα στα χέρια του.
"Ούτε ένα φιφα να παίξουμε δεν μας αφήνεις. Τι θες παλι;" λεει με νευρα.
"Χωρίζουμε ρε βλάκα." Λεω απότομα.
"Εντάξει στείλε τα χαρτιά στον οικογενειακό δικηγόρο." Λέει καθώς φεύγει από την κουζίνα.
"ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΌΣ ΜΑΣ ΔΙΚΗΦΟΡΟΣ ΡΕ ΗΛΊΘΙΕ." φωνάζω ώστε να με άκουσει.
"ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΟΥ ΕΡΧΕΣΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΧΩΡΙΣΕΙΣ ΠΟΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ." λέει και γελάει.
"Α ΣΤΟ ΜΠΙΜΠ." Δεν έβρισα. Έβρισα; Όχι.
"Πολλά νεύρα. Μήπως έχεις περιοδο;" ρωταει ο Πάνος.
"ΟΧΙ ΕΧΩ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ." φωνάζω και αυτός αμέσως τρέχει μέσα στην κουζίνα.
"Τι έχεις;;" λεει και με κοιτάει με γουρλωμενα ματια.
"Μπορειται να μην βρίζετε; Ακούνε τα μωρά." Λέει ο Άλεξ καθώς κρατάει στην αγκαλιά του τον Κυριάκο και τον Γιώργο.
"Καθυστέρηση." Λεω αθώα και πεταριζω τις βλεφαρίδες μου.
"Πάω στο φαρμακείο να πάρω τεστ κάτσε εδώ που είσαι.." λέει και πάει να φύγει αλλά τον σταματάει η φωνή της Βίκυς.
"Πάρε δύο." Λέει αθώα.
"Κάτσε τιι; Γιατι;" λεει ο Άλεξ. Εδώ να σε δω μωρή.
"Ε.. εμμ να είμαστε σίγουρες.. Δεν είναι ποτέ σίγουρα αυτά τα τεστ." Λέει ψέματα. Το εσωσες.Μιση ώρα μετά..
"Λοιπον;;" Ρωταει ο Πάνος με αγωνία.
"Θετικο." Λεω και καταπίνω με δυσκολία.
"Και το άλλο." Ρωταει ο Πάνος Και εκείνη την στιγμή βγαίνει από το αλλο μπάνιο η Βίκτωρια.
"Θετικο." Λέει άφωνη.
"Άρα εισαι έγκυος 2 φορες;" λεει ο Άλεξ και εγώ πηγαίνω κοντά του και του χαϊδεύω το κεφάλι.
"Άλεξ αγόρι μου. Οι επιστήμονες είπαν ότι θα βρουν λύση για το ανύπαρκτο μυαλό σου." Λεω και ο Πάνος γελάει.
"Τι λες ρε;" λεει και κοιτάει την Βικτώρια με ανοιχτά μάτια.
"Πήγαινε αγκαλιασε την γυναίκα σου. Και πες της συγχαρητήρια." Λεω και τον σπρώχνω.
"Μωρό μου;;" λεει ο Άλεξ με δυσκολία. Λογικά συγκινήθηκε ο χιμπατζης. Λογικό είναι Αφού του είπα ότι θα βρουν λύση για το πρόβλημα του.
"Άρα εισαι εγκυος;" ρωταει ο Πάνος Και νευω.
"Σ'αγαπάω." Λέει και με παίρνει αγκαλιά.
"Σαγαπω και ας μην φοράς προφυλακτικό." Λεω και γελαω.
"Εσυ θα είσαι του μπαμπά το παιδί." Μιλάει στην κοιλιά μου.
"Ναι ναι Κάνε όνειρα." Γελάω.
"Για να καταλάβω τώρα είσαι και εσύ έγκυος;;" Λέει ο Άλεξ στην Βίκυ.
"Ναι ρε ζώων." Του απαντάω εγώ.
"Άλεξ μην τολμήσεις και λιποθυμήσεις θα σε σκίσω."Λέει η Βίκυ.
"Θα κάνουμε κοριτσάκι.." Λέει με χαρά ο Άλεξ.
"Το ελπίζω γιατί δεν θα αντέξω άλλες γέννες." Απαντάει αυτή και ο Άλεξ την παίρνει αγκαλιά.
"Μην τολμήσεις και κάνεις αγόρι." Της λέει και εγώ με τον Πάνο γελάμε.
"Οχι ρε μωρό μου με τον άλλον που το έκανα έμαθα ότι σπέρνει μόνο κορίτσια όποτε μην ανησυχείς." Του απαντάει σοβαρά η Βίκυ.
"ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ;;" φωνάζει ο Άλεξ.
"Άλεξ σοβαρεψου σε παρακαλώ ολόκληρος μαντραχαλος μυαλό δεν έχεις." Του λέει.
"Θα σου κόψω το πόδια μόνο αυτό σου λέω μην μάθω τίποτα." Της λέει απειλητικά.
"Αν με δείτε καμία μέρα χωρίς πόδια θα ξέρετε ποιος είναι." Λέει η Βίκυ και εμείς γελάμε.
"Πάμε να σας δείξω της καινούριες λέξεις που έμαθε ο μικρός." Λεω και προχωράω στο σαλόνι.
"Ναι ναι πάμε." Απαντάει η Βίκυ για να αποφύγει τον Άλεξ."Κοιτάξτε....Αγάπη μου ποιος είναι αυτός;;" λέω καθώς δείχνω τον Πάνο.
"Μαλακας." Απαντάει με την γλυκιά του φωνή και εμείς σκάμε στα γέλια εκτός από τον Πάνο.
"Ποιος;;" τον ξανά ρωτάω ενώ γελάω.
"Μπαμπά...μαλακά." Λέει και τώρα έχω πεθάνει στα γέλια.
"Αυτό είναι αδικία μεγάλη." Λέει ο Πάνος με παράπονο.
ESTÁS LEYENDO
𝓓𝓸𝓾𝓫𝓵𝓮 𝓣𝓻𝓸𝓾𝓫𝓵𝓮.
Fantasía🔞 αυτή η ιστορία είναι για άνω τον 18.. εαν εισαι μικρότερη/ος την διαβάζεις με δικιά σου ευθύνη.. ευχαριστώ.🔞 Βικτώρια και Χριστίνα, αδερφές δίδυμες αλλά όχι ίδιες . Η τσαμπουκαλου και το φυτό. Η Βικτώρια ζει στην Θεσσαλονίκη με την μαμά της αλλ...